مروری بر بهترین پرینترهای سایت دیوار

مراجعه به سایت دیوار از آسان‌ترین راه‌های خرید و فروش پرینتر کارکرده است. اگر مدل مورد نظر خود را انتخاب کرده‌اید، در دیوار به احتمال زیاد زیر قیمت می‌توانید آن را پیدا کنید. در ادامه تعدادی از آگهی‌های پرینترهای اچ پی و سامسونگ در دیوار مورد بررسی قرار می‌گیرند.

HP

خرید پرینتر خانگی برای کاربردهای روزمره در سایت دیوار با 100 هزار تومان هم ممکن است. البته هنگام خرید و فروش پرینترها کارکرده ارزان‌قیمت، قیمت و مصرف کارتریج‌ را هم حتما در نظر بگیرید. در یک آگهی پرینتر جوهرافشان و چهارکاره اچ پی مدل 2131، 100 هزار تومان به فروش می‌رسد. سرعت چاپ این پرینتر به 5.5 برگ در دقیقه برای چاپ رنگی می‌رسد.این دستگاه  برای چاپ اشکال گرافیکی و عکس طراحی شده و برای چاپ نوشته با کیفیت بالا چندان مناسب نیست. اگر اولویت چاپ دقیق نوشته‌ها است باید به سراغ چاپگرهای لیزری رفت.

مروری بر بهترین پرینترهای سایت دیوار - خرید و فروش پرینتر کارکرده

 

مدلC4224A leser jet 1100، 170 هزار تومان قیمت‌گذای شده و به گفته فروشنده کاملا سالم و دارای کارتریج شارژ و آماده به کار است. قیمت پرینتر لیزری HP120، کاملا سالم که تنها 2700 برگ کارکرد دارد، 250 هزارتومان اعلام شده است. در رنج قیمت بالاتر یک عدد مدل M12a آکبند آگهی شده که به مبلغ390 هزار تومان یعنی 100 هزار تومان زیر قیمت بازار به فروش می‌رسد. این پرینتر ظرفیتی برابر با 150 برگ در سینی ورودی خود دارد و  برای استفاده‌های خانگی مناسب است.

مدل لیزری P1102W هم بسیار تمیز و در حد نو، 650 هزار تومان آگهی شده که 200 هزار تومان از قیمت آکبند آن پایین‌تر است. این دستگاه از چاپگرهای رده متوسط سری LaserJet به حساب می‌آید و  دارای امکن ارتباط Wi-Fi است. تا 18 صفحه در دقیقه را به صورت سیاه و سفید چاپ می‌کند و میزان مصرف استاندارد آن 5000 صفحه در ماه است. پرینترسه کاره m125a نیز در بازار 1150000 تومان قیمت دارد اما در دیوار با 770 هزار تومان قابل خریداری است. این چاپگر مصارف اداری طراحی شده و از کوچک‌ترین مدل‌های چندکاره‌ «HP» است که قابلیت‌های پرینت، اسکن، و کپی دارد و می‌تواند 20 صفحه را در دقیقه به چاپ برساند.

Samsung

اگرچه نام سامسونگ هنوز به عنوان تولید‌کننده پرینتر درایران جا نیفتاده است، اما این کمپانی در سال‌های اخیر توانسته با کهنه‌کارهای این صنعت رقابت کند. برای سایت Techradar  دو مدل  M2885FW و Xpress M2070W سامسونگ را برترین پرینترهای لیزری سال 2018 معرفی کرده است. در سایت دیوار هم بازار خرید و فروش پرینتر کارکرده سامسونگ به نسبت کمپانی اچ پی بسیار محدود است. با این حال در میان آگهی‌ها موارد به درد بخوری می‌توان پیدا کرد. برای مثال مدل لیزری 4521f، بسیار سالم و تمیز با کارتریج فول شارژ 600 هزار تومان آگهی شده است. این چاپگر قابلیت اسکن، فکس و کپی هم دارد اما سینی کاغذ با ظرفیت 150 برگ و نبود راهی دیگر برای افزایش آن، 4521f را برای دفاتر کوچک و یا کاربردهای خانگی مناسب ساخته است. در ضمن با این دستگاه امکان چاپ دو رو هم ممکن نیست.

یک عدد ML-1675 در حد نو با کاتریج فول هم به قیمت 200 هزار تومان آگهی شده که طراحی زیبا، ظرفيت سيني کاغذ 150 برگ و سرعت بالایی در چاپ دارد و کوچک‌ترین پرینتر لیزری تاریخ به حساب می‌آید. تولید این دستگاه در بازار متوقف شده اما برای دانشجویان همچنان انتخابی عالی است. تولید چاپگر لیزری CLP-315 هم متوقف شده اما در دیوار با 280 هزار تومان قابل خریداری است. سرعت چاپ رنگی این پرینتر 4 صفحه در دقیقه و چاپ سیاه و سفید آن 17 صفحه در دقیقه است و در ماه 20000 برگ توان چاپ دارد. البته وابسته به میزان کارکرد چاپگر ممکن است از سرعت آن کاسته شده باشد.