بهترین روش سئو و دیجیتال مارکتینگ در ایران

خرید رپورتاژ - بهترین روش سئو و دیجیتال مارکتینگ در ایران

محبوب ترین استارت آپ‌ها و برندها از کمپین‌های رپورتاژ آگهی ویرلن برای دستیابی به رتبه اول گوگل و موفقیت در بازاریابی محتوا و برندینگ استفاده میکنند.

محتوای اسپانسر شده یا به اصطلاح رپورتاژ آگهی در حال حاضر موضوع بسیار داغی است و به عنوان یکی از جدید ترین و موثر ترین روش های دیجیتال مارکتینگ شناخته میشود .

اول از همه باید بدانیم که رپورتاژ زیر مجموعه ای از تبلیغات اینترنتی است، اما برخلاف سایر روش های تبلیغات اینترنتی، محتوای اسپانسری به این منظور ایجاد می شود که برای خواننده یا مشاهده کننده ی آن ارزشی ایجاد کند، بعلاوه می تواند یک نوع آگهی طولانی مدت برای یک محصول یا خدمت باشد . با این حال، جنبه “تبلیغ” باید اولویت دوم باشد یعنی ابتدا باید به “ارزش” محتوا توجه کرد.

شرکت دیجیتال مارکتینگ ویرلن به عنوان اولین ارائه دهنده کمپین های رپورتاژ آگهی در سایت های پربازدید، موفق شده است تا پایان سال 96 بیش از 5000 خبر بصورت رپورتاژ برای برند ها و استارت آپ‌ها در معتبر ترین و پربازدید ترین سایت های خبری ایران منتشر کند.

رپورتاژ آگهی درواقع یک خبر یا مقاله است که به سفارش برندها و استارت‌آپ ها تهیه میشود و توسط ویرلن در سایت‌های پربازدید منتشر میشود.

چرا کمپین‌های رپورتاژ آگهی ویرلن بهترین روش بازاریابی محتوا و سئو سایت است ؟

محتوای خبری که توسط شرکت ویرلن تهیه و منتشر میشود شامل ویژگی‌های منحصر به فردی است و به همین دلیل امروز میان مدیران شرکت های معتبر و سئو کاران محبوبیت بالایی پیدا کرده است که مهمترین مزیت آن را میتوانیم تاثیر گذاری بسیار عالی برای سئو بدایم. بنابراین عجیب نیست که رتبه وب سایت تمامی مشتریان ویرلن بهبود قابل توجهی در نتایج گوگل داشته است و حالا هر سئو کاری که میخواهد در کلمات کلیدی خاصی به رتبه اول جستجوی گوگل برسد همکاری با ویرلن را جزو برنامه های اصلی خود قرار میدهد.

برخی از مهمترین ویژگی‌های خدمات ویرلن ؛

  1. تولید محتوا برای رپورتاژ آگهی براساس جدید ترین استاندارد های بازاریابی محتوا و سئو
  2. هایپر لینک مهمترین کلمات کلیدی و لینک فالو به سایت تبلیغ دهنده
  3. طراحی تصاویر گرافیکی برای تاثیرگذاری بیشتر محتوا
  4. انتشار رپورتاژ در صفحه نخست 100 سایت خبری پربازدید در زمینه های اجتماعی و سیاسی ، فناوری و آی‌تی ، اقتصادی و تجاری ، گردشگری و تفریحی ، خودرو ، لایف استایل و سرگرمی ، پزشکی و سلامتی ، ورزشی و …
  5. ارائه کمپینهای اختصاصی و منحصر به هر برند، با امکان انتشار رپورتاژ در هر سایت با محتوای مخصوص در تاریخ مشخص با زمانبندی منظم.

خرید رپورتاژ - بهترین روش سئو و دیجیتال مارکتینگ در ایران

اما یکی از نکات قابل توجه، مشاوره ارزشمندی است که عباس فلسفین ، مدیریت شرکت ویرلن بصورت رایگان به مشتریان خود ارائه میدهد. مشاوره ای که در نتیجه تجربه 10 سال فعالیت در حوزه دیجیتال مارکتینگ و سئو سایت و بخصوص انتشار هزاران رپورتاژ برای معروف ترین برند هاست و این در دستیابی به بهترین نتیجه، کمک بزرگی برای کارآفرینان و استارت‌آپ ها خواهد بود.