برای جذب شوهرم چکار کنم,چگونه شوهرمان را مجذوب خود کنیم

راههای جذب همسر و افزایش صمیمیت
راههای جذب همسر و افزایش صمیمیت

معمولا همه خانم ها فکر می کنن وقتی که صبح بیدار شوند و هر صبح یک کیلو لوازم آرایشی به صورت خود بمالند و یا اینکه هر روز لباس های زیبا و شیک بپوشن ، در چشم شوهرشان جذاب ترین زن دنیا هستند در حالی که این فکر کاملا غلط و اشتباه است، برای مجذوب کردن شوهرتان رفتارهای توصیه شده در ادامه مطلب را حتما بخوانید و به کار ببرید.

برای جذاب تر شدن و جذاب ماندن پیش شوهرم چه کار باید بکنم؟

  • زمانی که با شوهرتان هستید پر انرژی باشید

مردان به دلیل مشغله های فکری و مالی بسیاری که دارند بیشتر مواقع کم انرژی و بی حوصله هستند. این مردان وقتی که همسری پر انرژی و شاد داشته باشند خیلی بیشتر جذب آن می شوند و همین باعث می شود خودشان هم انرژی بهتر و بیشتری داشته باشند.

  • در مواقع سختی پشتیبان شوهرتان باشید و در هر شرایطی او را بپذیرید

در برخی از مراحل زندگی ممکن است مشکلات مالی و کاری بسیار بزرگی برای شوهرتان به وجود آید. بهترین کاری که شما می توانید در این مرحله انجام دهید این است که پشتیبان او باشید و هرگز او را تنها نگذارید. حتی در بدترین شرایط هم شوهرتان را بپذیرید و او را از خود نرانید. بگذارید شوهرتان بداند شما برای او جای امن و دلگرمی هستید.

  • زمانی که عصبانی هستید به شوهرتان گیر ندهید

بسیاری از خانم ها زمانی که عصبانی هستند به شوهرشان غر می زنند و با این کار خودشان را تخلیه می کنند، اما این بدترین کار است.

  • از شوهرتان انتظار نداشته باشید تمام وقتش را برای انجام کارهای شما صرف کند

این مشکل بیشتر در مورد زنانی است که شاغل نیستند و بیشتر وقت خود را در خانه سپری می کنند. این زنان توقع دارند که شوهرشان تمام وقتش برای سپری کردن با آنها و یا انجام کارهایی که می خواهند انجام دهند. این زنان شوهرشان را فراری می دهند. پس شما هم اگر می خواهید شوهرتان را هر چه بیشتر جذب کنید از این رفتار دوری کنید.

راههای جذب همسر و افزایش صمیمیت
راههای جذب همسر و افزایش صمیمیت

صمیمیت باعث می شود ارتباط بین زن و شوهرها محکم تر شود

 

  • از اینکه شوهرتان مرد خوبی است خوشحالی تان را نشان دهید

داشتن یک شوهر خوب، نمونه و ایده آل آرزوی هر زنی است، شما هم اگر همچین شوهری دارید همواره به او افتخار کنید و خوشحالی تان را نشان دهید. حتی زمانی که در میهمانی هستید و شوهرتان غایب است، خوبی های او را جلوی دیگران بگویید.

  • مقابل دیگران به شوهرتان افتخار کنید

در مورد قبلی این را به شما گفتیم که در مجالس میهمانی که شوهرتان حضور ندارد، در مقابل دیگران از خوبی هایش بگویید و به او افتخار کنید. این کار جای خود دارد ولی حتما زمانی هم که شوهرتان در میهمانی هست در مقابل خودش خوبی هایش را برای دیگران بگویید. این کار باعث بالا رفتن اعتماد به نفس شوهرتان می شود.

  • اگر خانه دار هستید، حتما صبح ها با شوهرتان بیدار شوید

وقتی شما شوهرتان را برای رفتن به محل کارش همراهی کرده و به خاطر او صبح زود از خواب بیدار می شوید این کار می تواند مانند آهنربایی شوهرتان را به سمت شما جذب کند. شوهرتان با این کار شما می فهمد برای شما چه ارزش بالایی دارد.

 

  • کمک شوهرتان باشید

به او کمک کنید به اهدافش برسد و عادت های بدی که دارد را ترک کند، با این کار نزدیک ترین فرد به شوهرتان می شوید.

  • هرگز شوهرتان را با مرد دیگری مقایسه نکنید

این بدترین کاری است که هر زنی ممکن است در طول زندگی زناشویی اش انجام دهد. با این کار هر روز شوهرتان را از خودتان دورتر می کنید.

ممکن است سوال کنید که چرا باید برای شوهرتان جذاب باشید و یا این که فکر کنید شما برای شوهرتان همیشه جذاب هستید و نیازی نیست که کارهای ذکر شده در بالا را انجام دهید ، ولی شما با رعایت مسائل ذکر شده، بین خودتان و شوهرتان صمیمیت ایجاد می کنید.

ایجاد صمیمیت بین زن و شوهرها چه فایده ای دارد؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم صمیمیت باعث می شود ارتباط بین زن و شوهرها محکم تر شود و آن ها نسبت به هم وفادارتر و متعهدتر باشند. زن و شوهرهای صمیمی بیشتر با هم می سازند، از زندگی مشترک خود راضی تر هستند و زندگی شان دوام بیشتری دارد و دلیلش این است که صمیمیت، حال کلی رابطه را خوب می کند و وقتی حال کلی رابطه خوب شود، معمولا توجه بیشتری به یکدیگر خواهند داشت و کمتر از هم دلخور خواهند شد.

گردآوری از مجله اینترنتی همراه باعلم

منبع: سیمرغ