فال روز جمعه 31 فروردین 97 | فال جمعه 31 فروردین ماه 1397

فال جمعه 31 فروردین 97
فال جمعه 31 فروردین 97

فال روزانه در روز 31 فروردین 1397 برای متولدین فروردین ماه

امروز شما با اطمینان و اعتماد به نفس بیشتری با مردم برخورد می کنید. باوجود اینکه شما به خاطر ظاهر سرسختانه خود برجسته و مورد توجه شده اید، وقتی که حقایق واقعی بهتان گفته می شود، آماده اید که فکر خود را تغییر دهید. اما خوش بینی شما می تواند مانع و عامل باز دارنده ای برای افراد دیگر باشد و آنها از سهیم کردن شما در افکارشان پشیمان شوند. پس آگاهانه راه خود را هموار کنید تا بتوانید جایی برای ایجاد گفتگوهای واقعی و آگاهانه ایجاد کنید.

فال روزانه در روز 31 فروردین 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما امروز با برقرار کردن یک ارتباط عمیق با عقیده‌هایتان می‌توانید قدرت فوق العاده ای کسب کنید. اما اگر سعی کنید با تمرکز کردن بر روی هیجانات یک حادثه بیرونی انرژی تان را تقویت کنید، ناامید خواهید شد. وقتیکه شور و اشتیاقتان هم زمان با تغییر کردن مشکلات کمرنگ شد، در جستجوی پیدا کردن معنا در این موقعیت اخیر نباشید. فراموش نکنید ایمان شما الان ازتان محافظت خواهد کرد.

فال روزانه در روز 31 فروردین 1397 برای متولدین خرداد ماه
امروز شما قادر هستید نقش موثر خود را حفظ کرده و کارهای سازنده ای که دیروز آغاز کرده بودید را ادامه دهید،  اما اگر بخواهید بیش از اندازه مسئولیت قبول کنید و یا اگر بخواهید به امیال خود میدان دهید، لزوما باید به استعدادها و توانایی‌های خود توجه کنید. امروز فکر کردن در مورد یک موضوع قبل از اینکه آن را با صدای بلند به زبان بیاورید امری حیاتی است. خویشتن داری کار راحتی نیست، اما اگر کمی آرام تر نباشید، واقعه ای غیر منتظره شما را در نیمه راه متوقف خواهد کرد.

فال روزانه در روز 31 فروردین 1397 برای متولدین تیر ماه
محدودیتهایی که به طور طبیعی باعث می‌شوند یک دوست نزدیک با شما صمیمی‌تر شود اکنون دور شده‌اند. در ابتدا این مسأله بسیار واضح به نظر می‌رسد، اما بعد ارائه کردن یک تعریف مشخص برای آن کار مشکلی خواهد بود، به خصوص اگر شما به طور غیر منتظره‌ای با یک فرد خاص احساس نزدیکی کنید. تلاش شما برای تشریح کردن روابطتان شاید به بن‌بست بخورد، بنابراین اصلاً نیازی نیست که شما این کار را انجام دهید. فقط آگاهی داشته باشید که شاید شما قبل از اینکه بفهمید که آیا می‌خواهید این کار را انجام دهید یا نه، خودتان را درگیر مسائل حاشیه‌ای کنید.

فال روزانه در روز 31 فروردین 1397 برای متولدین مرداد ماه
شما امروز کاملاً به عشق نیاز دارید و می‌توانید آنچه را که می‌خواهید دریافت کنید! ولی متاسفانه داشتن یک یا دو روز لذت بخش لزوماً به بهتر شدن روابطتتان در دراز مدت کمکی نمی‌کند، ولی حسی لذت بخش به شما دست خواهد داد که تا مدت‌ها فراموشش نمی‌کنید. اما خیلی هم روی شانستان حساب نکنید؛ شما واقعاً باید بدانید که چه موقع روش‌تان را تغییر دهید.

فال روزانه در روز 31 فروردین 1396 برای متولدین شهریور ماه

اگر دیگران به سردی با شما رفتار می‌کنند و شما انتظار چنین رفتاری را از آنها نداشته‌اید نباید فوراً به آنها اعتراض کنید. شما می‌توانید پیامهای دوگانه‌ای بفرستید. با وجود اینکه شما خواستار برقرار کردن کردن ارتباطی احساسی هستید ولی اعمال شما نشان دهنده چیز دیگری است. اگر شما از نوع واکنش دیگران می‌ترسید، دلیلش این است که شما کم حرف‌تر شده‌اید. شما می‌توانید با صحبت کردن در مورد نیازهایتان همه چیز را به نفع خود تغییر دهید.

فال روزانه در روز 31 فروردین 1397 برای متولدین مهر ماه
باوجود اینکه امروز وسوسه شده‌اید که در کارتان ریسک پذیری داشته باشید، ولی الان بهتر است برنامه ثابت و مشخصی برای خود ترتیب دهید. حتی اگر نتیجه این نوع استراتژی شهرت و ثروت هم باشد، ولی برای شما مفید و سودمند نخواهد بود. به جای اینکه به فکر پول درآوردن باشید، با کسانی که دور و برتان هستند بیشتر همکاری کنید.

فال روزانه در روز 31 فروردین 1397 برای متولدین آبان ماه
شما امروز آرزوهای بلند پروازانه‌ای دارید و دوست دارید پروژه‌ای سودمند را در دست بگیرید، و یا اگر در مسابقات ورزشی شرکت می‌کنید نسبت به پتانسیل‌های تیمتان برای برنده شدن بسیار خوش‌بین هستید. در حال حاضر خوش‌بینی و دید مثبت شما اهمیت دارد، پس خیلی خود را درگیر نتایج کار نکنید. در عوض فقط از مراحل کار و یا بازی لذت ببرید.

فال روزانه در روز 31 فروردین 1397 برای متولدین آذر ماه

شما همیشه برای راهنمایی کردن دیگران پیش قدم می‌شوید، تمام تجربیاتی که دارید را در اختیار دیگران قرار می‌دهید اما توصیه می‌کنیم این کار را انجام ندهید زیرا گاهی این کار به نفع شما نمی‌باشد، اثر سوئی برای شما دارد. زیرا با تعریف‌هایی که برای دیگران انجام می‌دهید ممکن است کارهایی را بر علیه شما انجام دهند. تجربیاتی که کسب کرده‌اید را به مانند یک راز نزد خود حفظ کنید، انسان‌ها معمولا رازهایشان را به افراد دیگر منتقل نمی‌کنند.

فال روزانه در روز 31 فروردین 1397 برای متولدین دی ماه
امروز شما نسبت به برقرار کردن یک رابطه دوستانه و یا نزدیک‌تر و صمیمی‌تر شدن با دوستانتان با احتیاط‌تر عمل می‌کنید؛ چراکه ماه جدید در خانه ششم شما یعنی خانه جزئیات حضور دارد و به شما پیشنهاد می‌شود که قبل از اینکه هر تصمیمی بگیرید تمام دلایل مخالف و موافق را بررسی کنید. دوستی و صمیمیت به راحتی حاصل نمی‌شود اما اکنون شما قادر هستید بدون تلاش به آن برسید.

فال روزانه در روز 31 فروردین 1397 برای متولدین بهمن ماه
شما از یک مانع بزرگ و مهم رنج می‌برید و ناراحتید. مثل اینکه یک نفر مزاجم رویاپردازی‌های شما می‌شود و شما نمی‌توانید به راحتی در رویا و خیال فرور فته و خودتان را از ناراحتی و رنج برهانید. راه سریع و راحتی برای بیرون آمدن از این حال و هوای جدی وجود ندارد. خوشبختانه شما وقتی که یک بار خودتان را تسلیم معنویات کرده و حتی چند قدم کوچک در این راه بردایرید از اینکه این اوضاع به سرعت ناپدید می‌شوند متعجب خواهید شد.

فال روزانه در روز 31 فروردین 1397 برای متولدین اسفند ماه

اگرچه شما اکنون توانایی تأثیر گذاشتن بر دیگران را دارید، به خصوص در موقعیت‌های حرفه‌ای، ولی شما باید درمورد اینکه چگونه از این توانایی استفاده کنید دقت کافی داشته باشید. شما کمکی غیر منتظره از همکارانتان دریافت می‌کنید که این کمک شما را به فکر فرو می‌برد. برای اینکه نتیجه بهتری بگیرید از موقعیتی که در آن هستید عقب‌نشینی نکنید، فقط نسبت به آن چیزی که واقعاً احساس می‌کنید خونسردتر باشید.