ضرورت بیمه بدنه برای خودروهای لوکس/ حیف ماشین گران قیمت‌تان نیست؟

حیف ماشین گران قیمت‌تان نیست؟ - ضرورت بیمه بدنه برای خودروهای

شما میلیون‌ها تومان برای خرید ماشینتان هزینه کرده‌اید، آنوقت نمی‌خواهید برای محافظت از آن، یک مبلغ جزئی در سال بدهید؟ در ادامه با ما باشید. قطعا نظرتان عوض خواهد شد.

به گزارش سایت ازکیـ (azki.com)، بر اساس قانون جدید بیمه شخص ثالث و با هدف حمایت از قشر ضعیف در برابر قشر ثروتمند، در صورت بروز تصادف با یک خودروی لوکس و گران، شرکت بیمه و فردی که مقصر تصادف بوده، باید تا یک حد مشخصی خسارت را پرداخت کنند. با توجه به نرخ دیه 280 میلیون تومانی در سال 96، قیمت یک اتومبیل متعارف، نصف دیه یعنی 140 میلیون تومان است، در واقع اگر ماشین شما بیش از 140 میلیون قیمت دارد، هیچکس مسئولیتی در برابر خسارت‌های وارد شده به شما نخواهد داشت.

با یک مثال به شکل واضح تری به شما توضیح خواهیم داد. مثلا اگر شما یک ماشین ب ام و به قیمت 700 میلیون تومان داشته باشید و در تصادفی که مقصر آن نیستید، ماشین شما 200 میلیون تومان خسارت دیده باشد، بر اساس محاسبات قانون جدید، فرد مقصر وظیفه دارد فقط 40 میلیون از خسارت را به شما پرداخت کند. از این مبلغ هم شرکت بیمه بر اساس تعرفه بیمه شخص ثالث تا سقف حداکثر 7 میلیون پرداخت خواهد کرد. و بقیه آن به عهده فرد مقصر است. (آن هم در صورتی که فرد توان پرداخت آن را داشته باشد در غیر این صورت شما مجبورید دردسرهای دادگاه و پیگیری‌های طولانی آن را به جان بخرید!)

در واقع هر چقدر ماشین شما گران تر باشد، در یک تصادف بیشتر ضرر خواهید کرد. این شرایط برای شما منصفانه نیست. درست است؟ اما هیچ چاره ای ندارید به جز این که برای ماشینتان بیمه بدنه بخرید.

 

بیمه بدنه به دادتان می رسد!

بیمه بدنه در صورت تصادف به داد شما خواهد رسید و بقیه خسارت شما را جبران می‌کند. حتی در تصادف‌هایی که خودتان مقصر حادثه باشید. علاوه بر تصادف، بیمه بدنه از خودروی شما در مقابل حوادثی مثل سرقت، آتش سوزی و… هم محافظت می‌کند.

حقیقت این است که هر کسی که خودرویی خریداری می‌کند باید بیمه کافی و متناسب را هم داشته باشد. هر کسی هزینه آن چیزی را که استفاده می‌کند باید بپردازد. بیمه هم یکی از هزینه‌های خودرو است که باید توسط صاحب آن پرداخت بشود. پس به فکر ماشین گران خود باشید و برای آن بیمه بدنه بخرید.

بهترین بیمه بدنه از «ازکیـ»:

حالا که اهمیت این بیمه را متوجه شدید، ما بهترین راه برای خرید آن را به شما می گوییم.

شما می‌توانید به جای مراجعه حضوری و اتلاف وقت و انرژی، بیمه بدنه خود را به صورت آنلاین بخرید.

شرکت «ازکیـ» با راه اندازی وب سایت azki.com به دنبال آسایش و راحتی شما برای خرید بیمه از جمله بیمه بدنه است. به ویژه در شرایطی که نرخ بیمه بدنه برخلاف نرخ بیمه شخص ثالث که در شرکت‌های مختلف یکسان است، نرخ‌های متفاوتی دارد. شرکت های بیمه با توجه به پوششی که ایجاد می‌کنند و تخفیف‌هایی که در اختیار دارند، نرخ‌های بیمه بدنه متفاوتی را به شما ارائه می کنند. به علاوه شرایط خرید اقساطی بیمه بدنه در شرکت‌های بیمه شکل‌های متفاوتی دارد و کسانی که قصد خرید بیمه نامه دارند، با توجه به توان مالی و سلیقه خود می‌توانند این مبلغ را به صورت نقد و یکجا و یا به صورت اقساطی آن هم در شکل‌های مختلف پرداخت کنند.  به احتمال زیاد شما به دلیل مشغله‌های کاری و کمبود زمان، فرصت مراجعه به همه این شرکت‌ها و مقایسه آن‌ها را از جهت قیمت و کیفیت ارائه خدمات ندارید. اینجاست که «ازکیـ» به کمک شما می آید.

به ما اعتماد کنید!

شما با استفاده از وب سایت «ازکیـ» بیمه بدنه در شرکت‌های مختلف را باهم مقایسه کنید. یکی از بیمه‌هایی که برای خودروی گران قیمت شما مناسب‌تر است انتخاب کنید و در انتها به شکل آنلاین آن را سفارش دهید و مبلغ را پرداخت کنید. «ازکیـ» بیمه نامه شما را به سرعت و به صورت رایگان برایتان ارسال می‌کند.

یکی از ویژگی‌های با ارزش «ازکیـ» این است که شما می‌توانید با شماره تلفن «ازکیـ» تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید. مشاوران ما به صورت کاملا بی‌طرفانه شما راهنمایی می‌کنند و بهترین بیمه بدنه را به شما پیشنهاد می‌دهند. برای مشاوران ما فرقی نمی‌کند که شما بیمه خود را از کدام شرکت بخرید، برای ما، شما و نیازهایتان از همه چیز مهم تر است.

با «ازکیـ» شما در عرض 24 ساعت بیمه بدنه‌ای دارید که ضروری ترین چیز برای ماشین لوکس شماست. به ما اعتماد کنید!

منبع: سایت مقایسه و خرید آنلاین بیمه «ازکـیـ» (www.azki.com)