امروز قصد داریم نسخه جدید برنامه کاربردی نمایش زنده نتایج فوتبال اندروید (Soccer Center PRO Live Score) را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم. آخرین نسخه نرم افزار Soccer Center PRO Live Score یعنی ورژن 3.4.9 یک برنامه ورزشی است که برای نمایش زنده نتایج فوتبال در سراسر جهان مورد استفاده کاربران قرار می­گیرد. برای استفاده از نرم افزار Soccer Center PRO Live Score لازم است تا به اینترنت دسترسی داشته باشید. شما در ابتدا تورنومنت دلخواه خود را روی نرم افزار انتخاب کرده و تیم های محبوب خود را مشخص می­کنید. نرم افزار با کمک اینترنت، بازیکنان و برنامه مسابقات تیم های مد نظر را به شما معرفی خواهد کرد.

همچنین می­توانید از آمار میانگین گل های زده و خورده و پیش بینی نتیجه بازی بهره مند گردید.

ضمناً می­توانید در جریان  نظرات سایر کاربران در خصوص بازی های فوتبال قرار گیرید. شما با کمک این نرم افزار می­توانید اعلان های متفاوتی را تنظیم کرده و امکان پخش چهار نوع صدای مختلف از زمان گلزنی، نمایش امتیازهای مربوط به بازیکنان و همینطور اعلان هایی مانند ترکیب، تعویض، اخطار زرد یا قرمز، مصدومیت­ها، به ثمر رسیدن گل و یا از دست رفتن پنالتی را در اختیار داشته باشید.

برنامه کاربردی نمایش زنده نتایج فوتبال اندروید

مطلب بعدی که برای شما بزرگواران در نظر گرفتیم معرفی نسخه جدید مدیریت پسوردها در اندروید (IPIN-Password Manager) می باشد. نرم افزار IPIN-Password Manager اپلیکیشن قدرتمند و امن برای ذخیره و مدیریت کلمه های عبور در سیستم عامل اندروید است.

علاوه بر موارد مذکور در بالا، نرم افزار های زیادی دیگری در زمینه های متفاوت و به صورت کاملا رایگان برای استفاده شما عزیزان در سایت تیز موبایل آماده شده است که با  مشاهده آنها، می­توانید از نرم افزار های مورد علاقه خود بهره مند گردید.

به عنوان مطلب آخر، معرفی بازی ایرانی هشت خوان 2 مخصوص اندروید را برای شما عزیزان در نظر گرفته­ایم. هشت خوان ۲ یک بازی ایرانی است که در سبک استراتژیک توسط یکی از استودیوهای خوب کشورمان تهیه شده و در اختیار کاربران قرار گرفته است. بازی هشت خوان اولین بازی کارتی ایرانی است  و شما در این بازی با رقیب خودتان به صورت آنلاین مبارزه می­کنید. شما در این بازی تنها نیستید، بلکه شخصیت های اساطیری ایرانی کنار شما خواهند بود و با آنها به نبرد با حریفان خود خواهید رفت. در این بازی بیشتر از ۲۵۰ شخصیت و کارت جذاب با ویژگی های هیجان انگیز در اختیار شماست تا بتوانید با کمک آنها بهترین استراتژی مربوط به خود را تعیین و در میدان جنگ اجرا نمایید. کاراکترهای مختلفی منتظر دریافت دستور از سمت شما هستند. مثلا آرش برای تیرباران لشکریان دشمن، اژدر برای به آتش کشیدن سرزمین دشمن، دژ سفید برای شلیک توپ های خانه خراب کن به سمت نیروهای دشمن، و کاراکترهای دیگری که همگی آماده فرمانبرداری از شما هستند تا با کمک آنها در این ماجراجویی و نبرد از سایر رقبا پیشی بگیرید و بتوانید برنده بازی باشید. این بازی به صورت آنلاین برگزار می­شود و به مقدار حداقل یک گیگابایت حافظه نیاز دارد. ضمناً جالب است بدانید بازی هشت خوان موفق به دریافت دیپلم افتخار به عنوان بهترین بازی استراتژی سال از پنجمین جشنواره بازی های رایانه­ای تهران و دریافت دیپلم افتخارِ بهترین دستاورد فنی از پنجمین جشنواره بازی های رایانه­ای تهران گردیده است. به همه شما ایرانیان عزیز علاقمند به بازی های استراتژیک، استفاده از این بازی را توصیه می نماییم.

توضیحات تکمیلی مربوط به نرم افزار IPIN-Password Manager:

در دنیای پر هیاهوی امروز، افراد مجبور هستند رمزهای متفاوتی را برای موارد مختلف به ذهن خود بسپارند. به عنوان مثال رمزهای کارت های الکترونیک، بانکداری آنلاین، پسورد ایمیل های مورد استفاده و مواردی از این دست. با کمک برنامه کاربردی IPIN-Password Manager ، این رمزها همیشه در دسترس شما قرار خواهند داشت و نگرانی درباره فراموش کردن آنها از شما گرفته خواهد شد. این نرم افزار در محیطی با امنیت بسیار قابل قبول از پسوردهای مهم شما محافظت می کند و در صورت لزوم مسئله زمان استفاده از وای فای به راحتی برایتان قابل دسترس خواهد بود. شما با یک شکل هندسی یا یک عدد یا یکی از حروف الفبا که برای نرم افزار تعریف می­کنید، کد حسگر خصوصی خود را تعریف خواهید کرد. جالب است بدانید این نرم افزار از یکی از شیوه های رمزگذاری  پیشرفته و استاندارد استفاده می کند و طول هر کلمه را به ۲۵۶ بیت افزایش داده و رمزگذاری می­کند. به این ترتیب اطلاعات خصوصی شما از دسترس افراد غیر مجاز دور نگه داشته می­شود. حتی اگر اشتباه دستگاه شما در اختیار فرد دیگری قرار گیرد، باز هم امکان استفاده از اطلاعات آن برای نفر بعدی وجود نخواهد داشت. قیمت این نرم افزار حدود ۴ میلیون دلار در بازار است که شما می­توانید از آن به صورت رایگان استفاده نمایید. ضمنا باید بدانیم که از لحاظ محبوبیت، این نرم افزار توانسته است جایگاه مناسبی را به خود اختصاص دهند و از امتیاز بین چهار و نیم تا ۵ برخوردار شده است. محیط امن و فضای حرفه­ای کاربری باعث افزایش جذابیت نرم افزار IPIN-Password Manager گردیده است. به شما پیشنهاد می‌کنیم که از این اپلیکیشن قدرتمند استفاده نمایید.