طرز تهیه پیتزا ماکارونی | نحوه پخت پیتزا با پاستا

طرز تهیه پیتزا پاستا,نحوه پخت پیتزا با پاستا
طرز تهیه پیتزا پاستا,نحوه پخت پیتزا با پاستا

پیتزا غذایی است به شکل نان گِرد صافی که در فر پخته می‌شود و معمولاً روی آن را با سس گوجه‌فرنگی و پنیر می‌پوشانند.

به علاوه مواد دیگری نیز به دلخواه روی نان اضافه می‌کنند. پنیری که استفاده می‌شود معمولاً پنیر موزارلا یا پنیر پیتزا است.

همچنین از مواد مختلفی برای تهیه پیتزا استفاده می‌شود ، که ما در این مطلب برای شما نحوه پخت پیتزا با ماکارونی رو آموزش دادیم که صد در صد از پخت و طعم اون بسیار لذت خواهید برد.

مواد لازم برای پیتزا ماکارونی

یک بسته ماکارونی

مایه ماکارونی شامل (گوشت چرخ کرده ۲۵۰گرم. نصف فلفل دلمه ای. پیاز . رب .قارچ .نمک وفلفل اویشن

پنیرپیتزا

ژامبون درصورت دلخواه

 

طرز تهیه پیتزا ماکارونی

سس بشامل (۲۵ گرم کره و ۲ قاشق آرد خیلی کم تف بدهید بعد یک و نیم لیوان شیر را به صورت کم کم به آن اضافه کرده و با همزن دستی تندتند روی حرارت هم می زنیم

شیر و حتما کم کم اضافه می کنیم تا آرد گلوله نشود روی حرارت متوسط می ماند و همچنان هم بزنیم تا به غلظت ماست برسد نمک و فلفل و آویشن مقداری اضافه کنید و خاموش می کنیم سس ما آماده است.

ابتدا ماروکانی را بعد از پخت آبکشی کنید حواستان باشد کمی نرمتر بردارید بعد داخل ظرف مورد نظر بریزید و بعد کمی مایه گوشتی بعد پنیر گودا (درصورت دلخواه) بعد کمی پنیر پیتزا و باز ماکارونی و دوباره مایه گوشتی و بعد سس بشامل و در آخر ماکارونی و با پنیر پیتزا روی آن می پوشانیم

اگر دوست داشتید می توانید روی آن کمی فلفل دلمه ساتوری کنید و بریزید و داخل فر ۲۰۰ درجه به مدت ۳۰ دقیقه می گذاریم و در آخر ۱۰ دقیقه گریل را روشن می کنیم تا طلایی شود.

 

منبع:بیتوته