هر مسیر گردشگری وابسته به فصل و آب و هوا یا مراسم‌ها و جشن‌های خاصی که در آن برگزار می‌شود بهترین زمان سفری در سال را به خود اختصاص می‌دهد. اما هنر یک فرد آن است که در بهترین فصل با بهترین قیمت به سفر خود بپردازد.

آژانس مقتدر سیر تابان، مجری مستقیم تور دبی، در این متن قصد دارد تا شما را بهترین زمان سفر به دبی آشنا کند. با توجه به دمای بالا و رطوبت شدید این شهر مهم گردشگری جهان، بهترین زمان سفر به آن در زمستان که هم دمای هوا پایین‌تر است و هم شب‌های طولانی‌تری وجود دارد است. دبی از مسیرهایی‌ست که در تمام طول سال، به صورت روزانه به آن پروازهای مختلف و متنوعی وجود دارد و تورهای آن نیز برگزار می‌شود اما از اوایل پاییز سفر به آن بیشتر و در زمستان  به اوج خود می‌رسد. اما در بازار تورهای مسافرتی استقبال مهمترین عامل در قیمت را تشکیل می‌دهد، بنابراین با توجه به این حجم استقبال قیمت نیز افزایش می‌یابد. اما با توجه به شرایط ایران، اسفند ماه یکی از استثناها در این بین است. پیش رو داشتن عید نوروز و پرداختن به برنامه‌های پیش از سال نو اکثر افراد را از مسافرت در این ماه باز می‌دارد و همین امر باعث کاهش هزینه‌ی تورها می‌شود. بنابراین علاوه بر سفر در بهترین زمان از نظر آب و هوا، می‌توان قیمتی مناسب را برای سفر خود هزینه کرد.

 

با چه پروازی به دبی برویم؟

وابسته به فصل و میزان استقبال مسافران از این مسیر، پروازهای مختلف و متنوعی مشغول خدمت‌رسانی به مسافران هستند. در فصل زمستان ۳ نوع پرواز ارزان با ایرلاین ایرعربیا، قیمت متوسط با خط هوایی ماهان و قیمت لوکس با ایرلاین امارات از ایران به این مسیر در رفت و برگشت هستند. نکته بسیار مهم که می‌بایست در مورد پروازهای ایرعربیا در نظر داشت فرود این پروازها در شارجه است که باعث می‌شود برای رسیدن به دبی، مسافران می‌بایست یک سفر ۴۰ دقیقه‌ای با اتوبوس را بین این دو شهر طی کنند. پس این مسأله را باید برای سفر خود با دقت در نظر بگیرید.

 

گردش در دبی

در برنامه‌ای چند ده ساله، شیخ‌نشین امارات، شهر دبی را به عنوان یکی از مهم‌ترین مراکز تجاری جهان معرفی کرده است. از این جهت یکی از مهم‌ترین مواردی که گردشگران را در این شهر به خود جذب می‌کند، مراکز خرید متعدد و متنوع از تمامی جنبه‌ها است. اما دبی با توجه به امکانات خاصی که در اختیار داشته است صرفاً به این مسأله اکتفا نکرده و با تجهیز سواحل زیبای خلیج فارس و امکان گشت و گذار در کویرهای امارات مسافران دیگری را برای خود فراهم کرده است. اما در کنار این جاذبه‌های طبیعی، جاذبه‌های دست‌سازی نظیر باغ‌های گل، پارک‌های آبی و موزه‌های یخی و موارد متعدد دیگری ایجاد شده که می‌تواند مسافران را به خود جذب کرده و سفری جذاب را برای ایشان رقم زند.

به گزارش ویرلن؛ جهت کسب اطلاعات کامل و بیشتر در این مسیر و سایر مقصدهای گردشگری می‌توانید به سایت مقتدر سیر و بخش جاذبه‌های گردشگری مراجعه کنید یا در کانال تلگرام یا صفحه اینستاگرام مقتدر سیر عضور شده و به صورت روزانه اطلاعات جدید گردشگری را کسب کنید.

 بهترین زمان خرید تور دبی

نوروز ۹۷ و تورهای دبی

همان‌طور که در ابتدا هم گفته شد، بخش عمده‌ای از ایرانیان به دلیل مشغله‌های مختلفی که آخر سال برای ایشان ایجاد می‌کند امکان سفر را ندارند. اما خوشبختانه عید نوروز از زمان‌هایی‌ست که بیشترین تعطیلات را در خود جای داده و این امر شرایط سفر را برای ایشان فراهم می‌کند. تورهای دبی برای نوروز، هر ساله از میانه دی ماه در دسترس مسافران قرار گرفته و تقریباً تا قبل از تعطیلات هم قابل خرید است. اما معمولاً تورهایی که ویژگی‌های کامل و مناسبی دارند حداکثر تا میانه اسفند در دسترس هستند و پس از آن ممکن است تاریخ‌های بسیار مناسب یا هتل‌های خاص امکان فروش نداشته باشند. بنابراین اگر در عید امسال قصد سفر به دبی را دارید بهتر است همین حالا دست به کار شده و تور دبی نوروز 97 را خریداری کرده و به فکر سایر برنامه‌های خود برای عید نوروز و سفر خود به دبی باشید.