کمپانی نام آشنا اشترومن خاورمیانه بر آن است تا برای ارتقای سطح علمی دندانپزشکان ایرانی در محل برگزاری کنگره بین‌المللی انجمن جراحان دهان، فک و صورت ایران، کارگاه‌هایی با اهداف زیر برگزار کند. این دوره‌ها در پی حضور مستقیم اشترومن در ایران برای معرفی محصولات و راهکارهای درمانی نوین اشترومن در سطح جهان است.

کارگاههای آموزشی اشترومن در کنگره بین‌المللی انجمن جراحان دهان، فک و صورت ایران

این کارگاه‌ها از طرف شرکت اشترومن با تخفیف ویژه برگزار خواهد شد و در انتهای دوره مدرک مورد تایید اشترومن سوییس به شرکت‌کنندگان اهدا می‌شود. برای ثبت‌نام در کارگاه‌های آموزشی اشترومن روی لینک آن کلیک کنید.

کارگاه آموزشی با هدف  یک راه‌ حل جامع : Proarch

در این کارگاه رویکردی جامع شامل بررسی دقیق قبل از عمل، برنامه ریزی، کاهش تعداد ایمپلنت‌های استفاده شده و یک مرحله پروتزی ساده، ارائه می‌شود که نتیجه آن به حداقل رساندن عوارض جانبی جراحی و هزینه‌ها است.

کارگاه آموزشی با هدف چگونگی دست‌یابی به ثبات اولیه در جایگذاری فوری ایمپلنت

امروزه این امکان بوجود آمده که همزمان با کشیدن دندان جراحی ايمپلنت نیز انجام شود. واجدالشرایط بودن بیمار برای این نوع درمان توسط جراح مشخص ميشود. از موارد مهم در این روش ثبات اوليه ايمپلنت میباشد که در این کارگاه در دو قسمت تئوری و جراحی زنده به تفصيل به این موضوع پرداخته می شود.

کارگاه آموزشی با هدف مقایسه دو روش بازسازی استخوان و کاربرد ایمپلنتهای کوتاه و باریک در ریجهای شدیدا آتروفیک

  برای درمان ریجهای شدیدا آتروفیک بی دندان با ایمپلنت، دو روش وجود دارد.  روش اول بازسازی استخوان با تکنیک های مختلف پیوند استخوان و سپس گذاشتن ایمپلنت با سایز استاندارد می باشد. در روش دوم به جای روشهای پیچیده بازسازی استخوان، از ایمپلنتهای با سایز کوچک استفاده می شود. در این سخنرانی به مزایا و معایب این روشها پرداخته می شود.

کارگاههای آموزشی اشترومن در کنگره بین‌المللی انجمن جراحان دهان، فک و صورت ایران

برای کسب اطلاعات بیش‌تر و دریافت جزئیات مربوط به کارگاه‌ها می‌توانید به کانال تلگرام اشترومن مراجعه کنید و یا با بخش پشتیبانی فروش شرکت اشترومن خاورمیانه به شماره 88874487 تماس بگیرید.