۷ نکته برای خرید مطمئن و ارزانتر انواع ورق های فلزی

از پرمصرف ترین انواع آهن آلات ، انواع ورق ها هستند که امروزه علاوه بر فروشندگان سنتی در بازار آهن ، با بکار گیری امکانات جدید در اطلاع رسانی ، امکان خرید انواع ورق بصورت اینترنتی از “فروشگاه اینترنتی آهن تاپ” ، فراهم شده است .

توصیه هایی برای خرید ارزان و مطمئن انواع "ورق های فلزی"
با توجه به نیاز گسترده صنایع  به آهن آلات ، مساله تامین آن، از منابع و فروشندگان معتبر ، همواره  دغدغه اصلی خریداران  بوده است . از طرفی با توجه به مصرف بالای آهن آلات در صنایع کوچک و بزرگ ، و نوسانات “قیمت آهن در بازار” ، خرید آهن با قیمت مناسب ، اهمیت بیشتری پیدا می کند .

خرید اینترنتی ورق های فولادی ” ، به شما کمک می کند به راحتی ، به فروشنده مطمئن دسترسی داشته و ورق مورد نیاز خود را ، با قیمت رقابتی و ارزانتر ، از میان انواع ورق های فلزی ، انتخاب و خرید کنید.
اما پیش از اقدام به خرید ورق ، از آنجایی که ورق های فلزی کاربرد گسترده ای در صنعت دارند و انواع مختلفی از آن برای کاربردهای گوناگون در “بازار آهن آلات ” وجود دارد ، لازم است مهمترین نکات کلیدی درباره” انواع ورق” را بدانید تا خریدی مطمئن و ارزان را تجربه کنید .

۱- به دقت بررسی نمایید که چه نوع ورق و به چه میزان نیاز دارید

قبل از هرگونه خرید ورق ، ابتدا به دقت بررسی نمایید چه نوع ورق و به چه میزان مورد نیاز است . ورق ها با مشخصات و ضخامت های مختلف، توسط کارخانه ها تولید می شوند و هر یک کاربری خاص خود را دارد. اگر نیازتان مشخص نباشد یا بدون تحقیق خرید کنید ، احتمالا دچار زیان سنگینی خواهید شد .

۲ – مشاوره بگیرد :

پس از آنکه نوع ورق مورد نیازتان مشخص شد ، درباره آن تحقیق کنید . درباره شرکتهای تولید کننده یا وارد کننده و کیفیت محصولاتشان تحقیق کنید . از افراد خبره و با تجریه کمک بگیرید تا نیاز شما را بررسی کنند و بهترین انتخاب را ارائه بدهند .
آسانترین راه دریافت مشاوره رایگان برای خرید ورق ، ” فروشگاه آهن تاپ” است . کارشناسان با تجربه این مرکز قادرند با انجام مشاوره تخصصی ، براحتی شما را در تامین ورق مورد نیاز ، با بهترین قیمت یاری نمایند . ( فروشگاه آهن تاپ ۳۴۶۶۶۶۱۱- ۰۲۶ )

فروشگاه آهن تاپ همچنین ، امکان مقایسه انواع محصولات کارخانه ها و کیفیت های ورق های فولادی را در سایت فراهم کرده است .

توصیه هایی برای خرید ارزان و مطمئن انواع "ورق های فلزی"

ورق های فولادی موجود در بازار ایران به دسته های زیر تقسیم می شوند

۱- ورق سیاه ۲- ورق روغنی ۳- ورق گالوانیزه ۴- ورق آجدار ۵- ورق اسید شویی ۶- ورق رنگی ۷- ورق استیل ‌۸- ورق آلومینیوم
هر کدام از این ورق ها با ویژگی های خاص و مقاومت های متنوع در بازار عرضه می شوند . اطلاعات در مورد روش تولید و تفاوت های این ورق ها به صورت تخصصی و به زبان ساده در سایت آهن تاپ کمک بزرگی برای مهندسین و صنعتگران کشور است .

۳- چه مقدار آهن نیاز دارید ؟

دانستن میزان تناژ آهن مورد نیاز باعث می شود بدون هزینه اضافی ، بتوانید بار آهن مورد نیاز خود را خریداری کنید . به عنوان مثال چنانچه میزان آهن مورد نیاز ، کمتر از ۲۵ تن باشد ، این مقدار را باید از یک انبار تهیه کرد. زیرا کارخانه ها کمتر از ۲۵ تن نمی فروشند و در این صورت شما نیز بدون پرداخت هزینه اضافی ، یک خرید خوب داشته اید .
یکی از موارد چالش برانگیز در زمینه خرید انواع آهن آلات، علی الخصوص ورق ها وزن هر برگ است . سایت آهن تاپ در برخورد با این چالش اقدام جالبی انجام داده است . بدین صورت که شما در موقع انتخاب هر محصول ، می توانید تعداد برگ و ابعاد خاص از ورق را انتخاب کنید و سایت وزن تقریبی را به شما نمایش می دهد و یا وزن را وارد و مقدار برگ را مشاهده نمایید. این اقدام به شفافیت هر چه بیشتر خرید منجر می شود و مهم ترین چالش خریداران ورق های فلزی را رفع نموده است .

۴- قبل از خرید ، قیمتها را استعلام کنید :

پیش از خرید ، از مراکز فروش و بنگاه های معتبر ، قیمت بگیرید . دانستن قیمت ، این امکان را به شما می دهد تا آهن آلات مورد نیاز خود را از فروشنده منصف ، با قیمت مناسب خریداری کنید . فروشگاه آهن تاپ ، به منظور حفظ منافع مشتری و رضایت مشتریان ، مناسبترین قیمت را تضمین می کند . کافیست پیش از خرید استعلام کنید تا تفاوت را ببینید .

۵ – از فروشندگان مجاز و معتبر خرید کنید :

فروشندگان معتبر و شناخته شده بازار ، حداکثر تلاش خود را برای گارانتی و تضمین کیفیت در تمامی مراحل بکار می برند .از خرید های عجولانه از افراد غیر مسئول و متفرقه پرهیز کنید و قبل از هرگونه واریز وجه از سوابق و مجوز فروشنده ، مطلع شوید .

۶ – قبل از خرید قطعی ، پیش فاکتور بگیرید :

پیش از واریز هر مبلغی ، به منظور شفافیت معامله ، از فروشنده پیش فاکتور دریافت کنید . در پیش فاکتور، ریز کالا و مبالغ درج شده ، و از ابهامات و سوء تفاهمات بعدی جلوگیری می کند.

۷ – آدرس دقیق خریدار و تحویل گیرنده بار را مشخص کنید :

هنگام خرید لازم است آدرس دقیق خود یا تحویل گیرنده بار را اعلام کنید تا بار در زمان مشخص به مقصد برسد .
با رعایت این نکات ، اطمینان داشته باشید می توان ورق های آهن مورد نیاز خود را با کیفیت و قیمت مناسب خریداری کنید . فروشگاه آهن تاپ در تمامی مراحل ، مشاور و همراه شماست تا خریدتان را تضمین کند .

برای دریافت اطلاعات بیشتر با فروشگاه آهن تاپ تماس بگیرید ( اینجا کلیک کنید )