کافه رستوران البرز ،رستورانی با طعم خانگی | رستورانهای کرج

رستورانها ؛ اگرچه تشابهات زیادی با هم دارن ولی یک چالش بزرگ دارن و اون طعم غذاست . همه خوب میدونن مشتری دلش میخواد غذای رستوران ، طعم غذای خونگی را براش داشته باشه و اینجاست کهه همون رستورانهای مشابه  ، تفاوت پیدا میکنن . بین رستورانهای کرج و فست فود های کرج ، زیاد رفتیم و دیدیم . امروز با رستورانی آشنا می شید که غذاش تونسته با غذای خونگی رقابت کنه .

کافه رستوران البرز :
کافه رستوران البرز :

کافه رستوران البرز :                                                              

وارد که میشی هیچ چیز عجیبی روبروت نیست . همه چیز همونه که از یه رستوران انتظار داری . محیط ، ساده و تمیزه . سالن با میز و صندلی هایی که مرتب چیده شده حدود ۱۲۰ نفر ظرفیت داره . برای کسانی که دوست دارن خانوادگی و دوستانه چند دقیقه ای کنار هم باشن چند تخت در نظر گرفته شده . با اینکه زیرزمینه ولی حالت خفه و دلگیر نداره . مدیریت رستوران ، خانمی است که به اتفاق همسر ، رستوران را اداره می کنند که بسیار خوش خلق و خوش برخورد هستند . آشپزخونه و پرسنل تا جایی که دید دارم تمیز و قابل اطمینانه .

رستورانهای کرج - "کافه رستوران البرز" ،رستورانی با طعم خانگی

 

منوی غذا در کافه رستوران البرز

منوی رستورانها بطور معمول ، شامل انواع کبابها و چلو هاست و منوی کافه رستوران البرز هم از این نظر،  چیزی کمتر از بقیه نداره . البته تفاوتهایی میشه دید مثلا چلوکباب لقمه تند ( اورفا ترکیه ای ) ، لوبیا پلو ، کشک بادمجان و آش رشته که در همه رستورانها رایج نیست ولی اینجا طبخ و سرو میشه .

از اینا که بگذریم چیزی که منو به کافه رستوران البرز کشوند فیدبک های نسبتا زیاد و رضایت بالای مشتریان قبلی از این رستوران بود که دوست داشتم از نزدیک ببینم دستهای پنهانی در کاره یا واقعا رضایت داشتن . چون اصلا دلم نمیخواد جایی برم و وقت بزارم بعدش به دلایل مختلف مجبور بشم از اون رستورانگردی ، صرفنظر کنم .
از اونجاییکه مدیریت رستوران کسی است که خودش بر تهیه مواد اولیه و آشپزی نظارت مستقیم میکنه و با اطلاع از وسواس چند برابری زنها نسبت به مردها در پخت و پز ،  میشه توقع بیشتری از کیفیت غذا داشته باشید .

مساله این است : غذای رستورانی یا غذای خونگی ؟

هیجان انگیزترین قسمت رستورانگردی ، همین بخش غذاست که مهمترین دلیل انتخاب و قضاوت درباره یک رستورانه .لیستی از غذا داری و سعی میکنی انتخابت پشیمونت نکنه . من معمولا از خودشون کمک می گیرم که ریسک انتخاب کمتر بشه . اینجا هم ، بعد از شنیدن توضیحات و مشورت های همیشگی ، غذا انتخاب شد .

رستورانهای کرج - "کافه رستوران البرز" ،رستورانی با طعم خانگی

هر وقت با چنین صحنه ای روبرو شد قبل از قورت دادن آب دهن ، اول برید سراغ کباب . اگه راحت جدا و شد خوش طعم بود یه نفس عمیق بکشید و با خیال راحت شروع کنید .

رستورانهای کرج - "کافه رستوران البرز" ،رستورانی با طعم خانگی
کباب کوبیده رستوران البرز ، نرم و ترد و خوش طعمه . چون به مواد اولیه کمی ادویه خاص هم اضافه می کنند طعمش تا حدودی متفاوت شده و به نظرم بهتر شده . برنج بر خلاف اکثر رستورانها ، ایرانیه و خوب دم کشیده . در مجموع کیفیت و طعم غذا ، رضایتبخشه و رضایت بالای مشتریان بی دلیل نبوده و طبیعتا چنین رستورانهایی میتونن میزبان مطمئنی برای مراسم ها باشند .

کافه رستوران البرز کجاست ؟

کافه رستوران البرز دو دو شیفت کاری ، از یازده و نیم تا چهار بعد از ظهر ، و مجددا از شش و نیم تا حدود ده شب سرویس میده . سرویس بیرون بر هم داره و میشه تلفنی هم سفارش داد و فکر میکنم با توجه به کیفیت مطلوبش راضی باشید . ضمنا منوی خوش قیمتی هم داره

آدرس : کرج – طالقانی شمالی – خیایان بهار – روبروی بانک رفاه – بن بست مهر
تلفن : ۳۲۲۴۵۳۶۴ – ۳۲۲۴۵۲۵۸

کافه رستوران البرز کجاست ؟
کافه رستوران البرز کجاست ؟

امیدوارم که شما هم تجربه خوبی در این رستوران داشته باشید .

دوست دارید از رستوران یا فست فود شما هم گزارش تهیه کنیم ؟ با ما تماس بگیرید : ۰۹۱۰۸۴۸۶۲۷۲