کیف های زنانه جز جدایی ناپذیر از یک استایل زنانه به شمار می روند، شاید زمانی کیف ها با کاربردشان مطرح بودند اما امروزه جدای از کاربردی که می توانند داشته باشند، در تکمیل یک استایل زنانه موثر هستند.

در این میان، کیف های چرم زنانه از جمله کیف هایی هستند که طرفداران خاص خود را دارند و استایل خاصی را برای یک خانوم ایجاد می کنند. کیف های چرم نوعی سرمایه گذاری محسوب می شوند و به دلیل عمر طولانی که دارند بهتر است با دقت و اطلاعات کافی انتخاب شوند.

اگر شما نیز قصد استفاده از کیف چرم زنانه را دارید در ادامه با 8 نکته در خرید کیف چرم زنانه به توصیه مجله خوشپوشی و آراستگی شیک بپوشیم همراه باشید.

 خرید کیف چرم زنانه به توصیه مجله خوشپوشی
خرید کیف چرم زنانه به توصیه مجله خوشپوشی

اولین نکته ای که در خرید کیف چرم باید مد نظر داشته باشید این است که این کیف ها نیاز به مراقبت دارند. منظور از مراقبت یعنی تمیز کردن کیف چرم در دوره های زمانی مختلف ، استفاده از واکس مخصوص چرم در دوره های زمانی مختلف، قرار ندادن کیف در مقابل نور مستقیم آفتاب و مواردی از این دست.

این مطلب را از دست ندهید: کیف چرم زنانه و روش های نگهداری از آن

پس اگر حوصله تمیز کردن و مراقبت دوره ای را ندارید بهتر از به سراغ کیف های چرم نروید.

  • قیمت کیف چرم زنانه

قیمت کیف های چرم معمولا در رنج بالاتری از دیگر کیف ها قرار دارند. اما مراقب باشید که برای یک کیف چرم بیش از اندازه پول نپردازید، کیف چرمی که قیمت بالاتری داشته باشد به معنی کیفیت بالاتر آن نیست، در خیلی از مواقع برندهای بزرگ تنها به دلیل نامشان قیمت بالاتری دارند و از نظر کیفی با خیلی از تولیدی های خوشنام دیگر برابر هستند. البته همیشه اینطور نیست.

  • کیف چرم اصل در مقابل کیف چرم مصنوعی

اگر شک دارید که کیف مورد نظر چرم اصل است یا چرم مصنوعی، بهتر از خرید آن منصرف شوید زیرا کیف های چرم اصل ساخته دست هستند و به قدری بوی چرم می دهند که در اصل بودن آن شک نمی کنید.

گذشته از این موضوع کیف های چرم اصل در قسمت داخلی آن، حالت جیری مانندی دارند که کاملا نشان می دهند این کیف چرم اصل است.

8 نکته ای که پیش از خرید کیف چرم زنانه باید بدانید

  • دسته یا بند کیف چرم

یکی از مزیت های کیف چرم این است که مدت خیلی زیادی برای شما کار خواهد کرد. حال تصور کنید که شما با بند یا دسته این کیف راحت نیستید و بند کیف روی شانه های شما اذیت کننده است.

در این صورت تنها هزینه کیفی را پرداخته اید که نمی توانید از آن برای طولانی مدت استفاده کنید.

لطفا در انتخاب کیف چرم زنانه دقت داشته باشید که این کیف قرار است مدت زیادی برای شما کارایی داشته باشد، پس مطمئن شوید که با این کیف راحت هستید.

این مطلب را از دست ندهید : چطور از کیف های زنانه مراقبت کنیم تا زیبایی خود را حفظ کنند؟

  • رنگ کیف چرم زنانه

کیف های چرم در رنگ های مختلفی عرضه می شوند ، از جمله قهوه ای روشن ، قهوه ای تیره ، مشکلی ، زرشکی و ..

اینکه چه رنگی از کیف چرم زنانه انتخاب کنید کاملا به شما بستگی دارد، اما اگر مایل هستید که چرم بودن کیف شما بیشتر دیده شود، توصیه شیک بپوشیم این است از رنگ های قهوه ای روشن یا تیره استفاده کنید. این رنگ ها رنگ های طبیعی و معروف چرم هستند.

8 نکته ای که پیش از خرید کیف چرم زنانه باید بدانید

  • اهمیت دوخت کیف چرم

اشتباهی که خیلی از افراد در خرید کیف چرم مرتکب می شوند این است که تنها به جنس کیف دقت می کنند و از دوخت آن غافل می شوند در حالی که ممکن است کیف از چرم اصل تهیه شده باشد اما به دلیل دوخت نامناسب عمر کافی را نداشته باشد.

یک کیف چرم با کیفیت، از چرم اصل و دوخت خوب تشکیل شده است.

  • به دیگر جزئیات کیف چرم دقت کنید

پس از بررسی کیفیت چرم و همینطور دوخت کیف، بهتر است دیگر قسمت های کیف را نیز امتحان کنید. زیپ های کیف را باز و بسته کنید ، از درست کار کردن دکمه ، قفل و سگگ های کیف اطمینان حاصل کنید.

  • بررسی زدگی یا پارگی در کیف

کیف های چرم ممکن است گاهی در قسمتی دچار زدگی یا پارگی باشند، بهتر است تمامی قسمت های کیف را به خوبی بررسی کنید تا زدگی یا پارگی در آن وجود نداشته باشد. یا قسمتی از کیف به دلیل قرار گرفتن در انبار حالت نگرفته باشد.

در نهایت هرچه اطلاعات بیشتری از کیف چرم داشته باشید خرید بهتری خواهید داشت. به عنوان نکته پایانی باید گفت که برای استفاده از کیف چرم باید استایل متناسب با آن را داشته باشید قطعا کیف چرم با یک تیپ اسپرت زیبایی نخواهد داشت.