خانه برگر عظیمیه شعبه دیگری از خانه برگر در کرجه که حدودا دو سال سابقه فعالیت داره و برای اهالی عظیمه و احتمالا سایر نقاط کرج ، آشناست . دفعه قبل خانه برگر مهرشهر را دیدیم این بار تصمیم گرفتم شعبه عظیمه را معرفی کنم .

خانه برگر عظیمیه

اونقدر که در این چند روز گذشته جاهای تاریک و دلمرده دیده بودم اینجا جبران شد . استفاده مناسب از رنگهای روشن ، شاد و پر انرژی ، اولین چیزی است که به چشم میاد . از در که وارد بشید روبرو آشپزخونه و سمت راست میز و صندلی هاست که با یه  پله مارپیچ میره طبقه بالا .

خانه برگر عظیمیه شعبه دیگری از خانه برگر در کرج
خانه برگر عظیمیه شعبه دیگری از خانه برگر در کرج

طبقه بالا محیطی دنج و آرام داره و اگر میزی که نزدیک پنجره است انتخاب کنید غذا خوردن با چشم انداز بیرون لذت بیشتری داره . در مجموع فضای خانه برگر عظیمیه مناسب هر قشری میتونه باشه چه خانوادگی بیایید یا مهمونی دوستانه ای داشته باشید .

فضای خانه برگر عظیمیه مناسب هر قشری میتونه باشه
فضای خانه برگر عظیمیه مناسب هر قشری میتونه باشه

برای خانواده هایی که بچه همراشون هست یک پک کودک هم دارن که بچه های بهونه گیرو راضی میکنه . پک کودک جعبه متفاوتی مناسب بچه ها داره که داخلش فیله و آبمیوه میزارن و یک هدیه مناسب فصل که هر چیزی میتونه باشه تا بچه آرام و خوشحال اجازه بده پدرومادر از خودشون پذیرایی کنن .

استفاده از گلدون که من همیشه دوست داشتم هم دلیل دیگریه که این محیط را شادابتر نشون میده .

از اینا که بگذریم آشپزخونه اپن هست و تا حدودی بهش دید دارید . مدیریت و پرسنل خوش برخورد را هم اضافه میکنم .

منوی خانه برگر عظیمیه :

طبیعتا وقتی جایی فست فود باشه منو ، لیست نا آشنایی نیست و از این نظر ، رقابت در کیفیت و قیمت بیشتره تا در تنوع . منوی خانه برگر عظیمیه ، شامل پیش غذا ، پیتزا و برگر هاست .

از پیتزاها ، رست بیف ، بیانکا و کمبو ، بیشتر طرفدار دارن و از برگرها فرنچ برگر و تگزاسی برگر .

منو ، تنوع مناسبی داره و کنار هر اسم ، محتویات و قیمت درج شده تا در انتخاب ، راحت تر باشید .

فرنچ برگر و سیب زمینی با دیپ پنیر
فرنچ برگر و سیب زمینی با دیپ پنیر

فرنچ برگر  و سیب زمینی با دیپ پنیر . به نظر میرسه ترکیب کاملی از خوشمزگی باشند . برای خوردن فرنچ برگر عجله کنید و تا سرد نشده بزنید به بدن . مواد تازه و طعم خوش ، چیزیه که فرنچ برگر با خودش داره و برای اون سیب زمینی کنارش حتما جایی جدا در نظر بگیرید چون بسیار خوشمزه است و دفعه بعد که برید حتما دوباره سفارش می دید .

پیتزا کمبو ، از نظر اندازه برای دو نفر کافیه
پیتزا کمبو ، از نظر اندازه برای دو نفر کافیه

پیتزا کمبو ، از نظر اندازه برای دو نفر کافیه . پیتزا هم مثل برگر راضی کننده است ولی هیچکدوم به پای به اون سیب زمینی با دیپ پنیر نمی رسن . البته شاید برای من اینطور بوده چون سیب زمینی سرخ شده ، یکی از خوراکی های محبوبمه .

سسها شامل خردل ، باربیکیو ، کجاپ ، چیلی و مایونز هستند
سسها شامل خردل ، باربیکیو ، کجاپ ، چیلی و مایونز هستند

همونطور که تو عکس می بینید کنار غذا ، سس های مختلفی هست . این سسها شامل خردل ، باربیکیو ، کجاپ ، چیلی و مایونز هستند که بصورت دلخواه و نامحدود در دسترس هست و میشه با هر طعمی دوست دارید غذا را میل کرد .

آدرس خانه برگر عظیمیه دقیقا کجاست ؟

خانه برگر عظیمیه ، خوش آدرسشه و راحت پیداش می کنید . کافیه سر بچرخونید تا تابلوی بزرگشو ببینید .