خانه برگر مهر – بهترین فست فودهای کرج

فست فودها ، این روزها ، همه جا در دسترس هستند و بر خلاف رستورانها ، تنوع غذاها و طعم هایی که عرضه می کنند اونقدر زیاده که شاید تا مدتها تکراری نشن . در ادامه معرفی فست فودهای کرج ، امروز به خانه برگر مهرشهر میریم .

خانه برگر مهر - بهترین فست فودهای کرج
خانه برگر مهر – بهترین فست فودهای کرج

خانه برگر مهرشهر

گاهی با شنیدن بعضی اسم ها ، احساس آشنایی می کنی . خانه برگر  این نوع اسامیه که تا میشنوی حس میکنی جایی دیدیش و از قبل می شناسیس. تابلوش از دور جلب توجه میکنه و لازم نیست زیاد دنبالش بگردی . خانه برگر فضایی جمع و جور و در عین حال مرتب داره ، با حدود 30 نفر ظرفیت .

آدرس و منوی بهترین فست فودهای کرج - برگر مهر کرج
آدرس و منوی بهترین فست فودهای کرج – برگر مهر کرج

همونطور که از عکسها مشخصه ، در طراحی و دکوراسیون ، از شکل رایج فست فودها پیروی نکردن نیست و به نوعی متفاوت عمل شده . محیط بیخودی شلوغ نیست و در نشستن طولانی ، احساس خستگی نمی کنید . چند بادبادک هم هست که برای سرگرم کردن بچه های شیطون ایده بدی نیست.

منوی پذیرایی در خانه برگر مهرشهر :
منوی پذیرایی در خانه برگر مهرشهر :

منوی پذیرایی در خانه برگر مهرشهر :

شنیدن اسم خانه برگر ، اولین چیزی که به ذهن میاره ، یه فست فود ، مختص به برگره . ولی اینطور نیست . در منوی خانه برگر ، فقط 16 نوع برگر می بینم ! . 16 نوع برگر که کم هم نیست . علاوه بر برگر ، انواع ساندویچ ، انواع پیتزا ، پیش غذا ، سوخاری  و چند نوع سالاد به چشم می خوره .

منوی خانه برگر ، تقریبا همه چی داره و نسبت به خیلی از فست فودهای کرج ، تنوع بیشتری میشه دید . داخل منو ، جلوی اسم هر غذا ، ترکیبات اصلیش و قیمتش درج شده تا انتخاب آسونتر بشه .

فرنچ برگر تازه و خوشمزه :
فرنچ برگر تازه و خوشمزه :

فرنچ برگر تازه و خوشمزه :

بعد از دیدن منو و مشورت با مدیر خوش برخورد خانه برگر ، بالاخره قرعه بنام فرنچ برگر افتاد که خیلی سریع آماده شد . اولین گاز رو که زدم نرمی و تازگی موادش را حس کردم . ترکیبی از گوشت و کاهو و چند نوع پنیر مختلف که در مجموع طعم خوبی به برگر داده و اگه اهل سس باشید خودتون هم می تونید دستی به طعمش بکشید و به دلخواه مزه های مختلف بهش بدید .

 فرنچ برگر
فرنچ برگر

 

 

گزارش اختصاصی باعلم