مدلینگ | مدل شدن را باید از کجا شروع کرد ؟

مدلینگ یکی از شغل های بسیار جذاب و پر درآمد در ایران است ، مدل ها شخصیت و جایگاهی متفاوت در جامعه دارند ، آنها متفاوت راه میروند ، متفاوت رفتار میکنند ، متفاوت غذا میخورند ، متفاوت حرف میزنند ، متفاوت لباس میپوشند و متفاوت زندگی میکنند!

مدلینگ ، شرایط مدل شدن ، درآمد مدل در ایران
Angels_Modeling_Agency

مدلینگ و مدل شدن را باید از کجا شروع کرد ؟

در تمام دنیا مدل ها برای شروع فعالیت در زمینه مدلینگ به آژانس های مدلینگ مراجعه میکنند . آژانس مدلینگ فرشتگان حرفه ای ترین و تخصصی ترین آژانس مدلینگ در ایران است ، آکادمی مدلینگ فرشتگان با استفاده از متد های به روز صنعت مد و تیم فوق حرفه ای از پیشگامان صنعت مد در ایران است. از دیگر امتیازات مدرسه مد فرشتگان فعالیت طبق ضوابط و در چهار چوب قوانین کشور عزیزمان و همچنین داشتن مجوز رسمی جهت فعالیت تخصصی در این رشته است.

مدلینگ و مدل شدن را باید از کجا شروع کرد
مدلینگ و مدل شدن را باید از کجا شروع کرد

علاقه مندان به حرفه مدلینگ میتوانند جهت تعیین وقت حضوری و تست مدلینگ ، نام ، نام خانوادگی ، قد ، وزن و یک عکس تمام قد به شماره 09379871038 تلگرام  نمایند. خواهشمندیم جهت ثبت نام مدلینگ ، فقط از طریق تلگرام اقدام نمایید و از گرفتن تماس مستقیم خودداری نمایید، همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

آی دی اینستاگرام آژانس مدلینگ فرشتگان :    Angels_Modeling_Agency    ( ویا جهت ورود مستقیم به صفحه اینستاگرام ما اینجا کلیک کنید )

این روزها تعداد مدل های غیر واقعی در ایران زیاد شده و بسیاری از جوانان خود را مدل میدانند! اما معیارهای یک مدل واقعی بودن چیست ؟

گذراندن دوره آموزش بین المللی مدلینگ ، همکاری با برندهای برتر جهان و آژانس های مدلینگ در ترکیه ، دبی ، مالزی ،کانادا ، برزیل ، آلمان و… ، رزومه حرفه ای  و تجربه بالا در زمینه مد ، فعالیت در دیگر کشور ها به عنوان مدل و استایلیست ، برخورداری از علم روز دنیا در عرصه مدلینگ ، جذابیت ذاتی ، تناسب اندام ، جذابیت چهره ، پوشش مناسب ، عدم استعمال دخانیات ، شخصیت خوب و… همه از ویژگی های یک مدل قدرتمند و حرفه ای است .

مدل ایرانی ، آموزش مدلینگ در ایران ، تهران
Angels_Modeling_Agency

حال این سوال پیش می آید که مدل های واقعی ایران چند نفرند ؟ و چه کسانی هستند ؟

متاسفانه تعداد مدل های واقعی در ایران انگشت شمار است! شاید کمتر از تعداد انگشتان یک دست! بله درست متوجه شدید تعداد مدل های واقعی در ایران حدود 4 نفر است! مدل های خانم به دلیل فعالیت های غیر حرفه ای از جمله مدل آتلیه شدن و مدل عروس و میکاپ شدن و نداشتن رزومه حرفه ای جزو این 4 نفر قرار ندارند. هر 4 مدل واقعی در ایران مرد هستند که تنها یک نفر از آنها به ایران بازگشته و در حال حاضر به صورت کاملا” حرفه ای  در حال انجام فعالیت های تخصصی در زمینه مدلینگ در ایران است و به عنوان کارشناس مد در حال همکاری با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی میباشند.

مدل های واقعی ایران چند نفرند ؟
مدل های واقعی ایران چند نفرند ؟

شرایط مدلینگ و مدل شدن چیست ؟

استانداردهای ایران هم مثل دیگر کشورها متناسب با میانگین قدی مردم کشور و نیازهای آژانس های مدلینگ و برندها است ، حداقل قد برای مدل شدن مدل های نمایش زنده (Cat Walk) در آقایان 180 سانتی متر و در بانوان 170 سانتی متر است که معمولا” از آقایان با قد 187 و بانوان با قد 174 به طور میانگین و اندام متناسب یا ترکه ای بسته به نوع پروژه استفاده میشود(افرادی که اضافه وزن دارند با یک رژیم حرفه ای 2 ماهه میتوانند به اندام مناسب برسند ، برنامه های حرفه ای تناسب اندام مخصوص مدل ها را میتوانید با مراجعه به آژانس مدلینگ فرشتگان دریافت کنید، اما در زمینه مدل عکس (photo model) قد مدل اهمیت چندانی ندارد و بیشترین امتیاز به استانداردهای چهره و تناسب اندام مدل اختصاص داده میشود.

 تست مدلینگ, مدلینگ شدن, ثبت نام مدلینگ کودک در تهران,
تست مدلینگ, مدلینگ شدن, ثبت نام مدلینگ کودک در تهران,

شرایط مدل شدن واستانداردهای مدلینگ در کشورهای مختلف متفاوت است ، برای مثال در ایتالیا چون میانگین قدی مردم این کشور بالاست در نتیجه حداقل قد برای مدل های نمایش زنده (Cat Walk) در آقایان 185 سانتی متر و در بانوان 175 سانتی متر است که معمولا” از آقایان با قد 189 و بانوان با قد 179 به طور میانگین و اندام متناسب یا ترکه ای بسته به نوع پروژه استفاده میشود ، اما در زمینه مدل شدن عکس (photo model) قد مدل اهمیت چندانی ندارد و بیشترین امتیاز به استانداردهای چهره و تناسب اندام مدل اختصاص داده میشود، که این دو مورد نیز بسته به نیاز آژانس مدلینگ و برندها متغییر است و ممکن است اندامی که برای یک آژانس مدلینگ مورد نیاز و تایید است برای آژانس دیگر اهمیت نداشته باشد ، توضیح دلایل این نکته بسیار گسترده و تخصصی است زیرا مدلینگ و شاخه های آن بسیار متنوع و گسترده و در عین حال تخصصی .

شرایط مدلینگ و مدل شدن چیست ؟
شرایط مدلینگ و مدل شدن چیست ؟ Angels_Modeling_Agency

درآمد مدل ها چقدر است ؟

درآمد حاصل از شغل مادلینگ به شرایط بسیاری بستگی دارد ، سطح توانایی و سابقه مدل ، علم مدل در زمینه مادلینگ ، تناسب اندام و جذابیت چهره ، سبک ابداعی توسط مدل و… که این درآمد در ایران از روزی 100 هزار تومان شروع میشود تا نهایتا” روزی 3 میلیون تومان.

درآمد مدل در ایران از روزی 100 هزار تومان شروع میشود تا نهایتا" روزی 3 میلیون تومان
درآمد مدل در ایران از روزی 100 هزار تومان شروع میشود تا نهایتا” روزی 3 میلیون تومان

توجه داشته باشید که در ایران به عنوان شغل اصلی نمیتوان به مادلینگ نگاه کرد و بهتر است شغل دوم یا در کنار شغل اول به عنوان علاقه و تفریح شخص محسوب شود چرا که تعداد پروژه ها و مبالغ دریافتی در ایران نسبت به دیگر کشورهایی که در عرصه مد فعالیت دارند از جایگاه پایین تری برخوردار است.

آیا مدل شدن سن خاصی دارد و کودکان هم میتوانند مدل شوند ؟

خیر ، یک برند و یا شرکت جهت نمایش محصولات خود بسته به نیاز خود به مدل در تمام سنین نیاز دارد از جمله مدلینگ کودک ، مدلینگ بزرگسال و…

مدلینگ کودک یکی از بخش های بسیار مهم در صنعت مد است ، زیرا در بسیاری از پروژه ها از مدل ها تحت عنوان خانواده استفاده میشود که شامل : پدر ، مادر و فرزندان است. حضور کودکان در بسیاری از پروژه های مدلینگ باعث جذابیت بیشتر تبلیغات شده به گونه ای که هم اکنون بسیاری از صاحبان برند پس از تماس با آژانس مدلینگ فرشتگان درخواست همکاری با مدل ها تحت عنوان خانواده و تاکید بر حضور کودک در پروژه دارند.

در نتیجه جذب مدل کودک و ورود کودکان به عرصه مدلینگ نیازی انکار نشدنی است.

شرایط مدلینگ, مدل شدن مادلینگ, ثبت نام مدلینگ, شرایط مانکن شدن
شرایط مدلینگ, مدل شدن مادلینگ, ثبت نام مدلینگ, شرایط مانکن شدن

مجموعه تخصصی آژانس مدلینگ فرشتگان به عنوان اولین مجموعه تخصصی در زمینه مدلینگ ، فعالیت حرفه ای کودکان در عرصه مدلینگ را پوشش داده و دارای قوی ترین آرشیو مدل های کودک در کشور است.

بازار کار مدل ها و تعداد پروژه ها در ایران چگونه است ؟

به طور کلی تعداد پروژه ها و میزان درآمد مدل ها در ایران نسبت به دیگر کشورها از جایگاه پایین تری برخوردار است . بهتر است با نگاه درست و انتظارات صحیح وارد این حرفه شد ، بیشتر علاقه مندان به حرفه مادلینگ با دید عشق و علاقه وارد این صنعت می شوند نه صرفا” جهت کسب درآمد.

من برای برندهای بسیار زیادی در ایران عکس هام رو ایمیل کردم اما از هیچکدام پاسخی دریافت نکردم ، علت چیست ؟ آیا من شرایط مدل شدن رو نداشتم ؟

پاسخ این سوال بسیار طولانی و تخصصی است ، برای مدل شدن تنها نباید ظاهری جذاب داشته باشید بلکه باید هنر و توانایی مدل شدن و مدل بودن را نیز داشته باشید. جهت ارتباط مستقیم با برند ها و کمپانی ها باید یک سری اصول و قوانین رو رعایت کنید.

روش های صحیح ارتباط با برندها و کمپانی ها به طور دقیق و کامل در کلاس های آموزش مدلینگ به هنرجوها آموزش داده میشوند.

 آژانس مدلینگ فرشتگان
آژانس مدلینگ فرشتگان

برای مشاوره در زمینه مدلینگ باید با چه کسی صحبت کنم ؟

بهترین گزینه جهت دریافت مشاوره تخصصی در زمینه مدلینگ جناب آقای ارسلان حسن زاده است ، ایشان مدیریت آژانس مدلینگ فرشتگان هستند و به عنوان کارشناس مد در حال همکاری با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی میباشند. این مدل با تجربه ایرانی در حال حاضر در ایران زندگی میکند و به عنوان مدل بین المللی با برندهای برتر جهان در کشورهای برزیل ، کانادا ، دبی ، ترکیه ، مالزی ، سوئد و… همکاری دارد.

جهت تعیین وقت مشاوره تخصصی در زمینه مدلینگ با مدل بین المللی جناب آقای ارسلان حسن زاده یک پیام به شماره 09379871038 تلگرام  نمایید. خواهشمندیم فقط از طریق تلگرام اقدام نمایید و از گرفتن تماس مستقیم خودداری نمایید، مسئولین آژانس در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

آی دی اینستاگرام آژانس مدلینگ فرشتگان : Angels_Modeling_Agency