فست فودهای کرج – دنج برگر ،فست فودی دنج در خیابانی دنج

 

فست فودهای کرج ، پای ثابت همه خیابونای این شهرن . هر خیابونی که پاتوق افراد مختلف باشه باشه و در عین حال آرام یه فست فود یا رستوران ، حتما کم داره . دنج برگر ، اسم فست فودیه که امروز باهاش آشنا می شید .

دنج برگر کرج ، فست فودی دنج در خیابانی دنج
دنج برگر کرج ، فست فودی دنج در خیابانی دنج

دنج برگر کرج ، فست فودی دنج در خیابانی دنج

انتهای بلوار ماهان که به خیابون طالقانی می رسه از فرعی های لوکس و پاتوق محسوب میشه . خیابانی که فروشگاه های لوکس و برند داره و در یگ گوشه دنج ، فست فودی بنام دنج برگر !
اسم دنج برگر به نظرم انتخاب متناسبی بوده . دو دهنه کنار هم که یکی آشپزخانه و یکی بخش میزبانی و پذیراییه با نمایی چوبی در فضایی تر و تمیز و دنج .
نمای بیرونی شبیه کلبه ها ، طراحی شده و بین مغازه های اطراف ، کاملا به چشم میاد . وارد که بشید چند میز و صندلی چیده شده با ظرفیت حدود ۱۹ نفر .

میز و صندلی ها، چوبی – فلزی کار شده و البته موقع نشستن آزار دهنده نیست
میز و صندلی ها، چوبی – فلزی کار شده و البته موقع نشستن آزار دهنده نیست

میز و صندلی ها، چوبی – فلزی کار شده و البته موقع نشستن آزار دهنده نیست . استفاده از المانهای طبیعی و کلاسیک در دیزاین و  یه سرویس بهداشتی که با خیال راحت قبل از صرف غذا ، دستها را شست مشهوده . این یکی از نکاتیه که واقعا لازمه ولی اکثرا نادیده میگیرن یا در خفا میزارن تا آب و مایع دستشویی کمتر مصرف بشه ، سلامت مشتری هیچی !

فست فودهای کرج - دنج برگر ،فست فودی دنج در خیابانی دنج

در دنج برگر کرج چی میشه سفارش داد؟

منوی دنج برگر ، کاملا برگریه ! انواع برگر و فقط برگر . از برگرهای ساده تا ویژه میشه سفارش داد بعلاوه سالاد و نوشیدنی .
نکته متفاوت دنج برگر اینه که اینجا غیر از سیب زمینی که با روغن سرخ میشه ، برگرها بصورت ذغالی گریل میشن و چربی اضافی ندارند.  بنابراین برای افرادی که رژیم دارن یا وزشکاران ، انتخاب مناسبیه .
از بین انواع برگرهای دنج برگر ، توگو برگر و فرنچ برگر ، متقاضی بیشتری دارن که اولی را بیشتر آقایون و دومی را بیشتر خانم ها می پسندن . حالا به چه دلیل ، خدا میدونه .

برگرها بصورت ذغالی گریل میشن و چربی اضافی ندارند
برگرها بصورت ذغالی گریل میشن و چربی اضافی ندارند

یه تفاوت دیگه که باز اینجا وجود داره نون برگرهاست که میشه از بین نون رایج کنجدی یا روگن ( نان جو) انتخاب کرد . در این مورد لازمه موقع سفارش دادن بگید تا کدوم نون را دوست دارید .

حالا بریم سراغ لحظات حساس سرو غذا !

سیب زمینی سرخ شده ، مثل آش رشته میمونه ، تجملاتی نیست ولی هیچکس هم رد نمیکنه . خصوصا این سیب زمینی که با ادویه طعمدار شده . خلالهای نازک و یکنواخت ، ترد و خوشمزه . با انواع سس و فلفل که رو میز هست میشه به میل خودت بزنی به بدن .

سیبل زمینی سرخ شده در دنج برگر

فرنج برگر ترکیبی از ۱۵۰ گرم گوشت ، گوجه ، کاهو ، سس مخصوص پنیر گودا و پنیر ورقه ای .
برگر ، آبدار و در عین حال خوب سرخ شده . علاوه بر این با این شکل پیچیدن ، گرفتنش راحت تر شده . من از بین سسها سس سبزیجات بدون چربی را امتحان کردم و با برگر ، طعم خوبی داشت .
روی میز انواع سس هست . سس ساشه ای و سس هایی که خودشون تهیه می کنند . سس کجاپ، سس سفید ، سس خردل ، سس سبزیجات ، سس باربیکیو ، سس فلفل و سس بدون ادویه .

فست فودهای کرج - دنج برگر ،فست فودی دنج در خیابانی دنج

پیشنهاد میکنم سس باربیکیو را هم امتحان کنید برای غذاهای گوشتی و کبابی ، سس دلچسبیه .

دنج برگر کرج کجاست ؟