زندگی هوشمند؛ سفارش آنلاین غذا

امروزه اپلیکیشن های (نرم‌افزارهای) متنوعی با کاربردهای متفاوت، در اختیار عموم مردم قرارگرفته است. این اپلیکیشن ها به‌آسانی روی تبلت ها و گوشی‌های هوشمند نصب می‌شوند و با استفاده از اینترنت، سرویس‌های مختلفی را به کاربران ارائه می‌دهند. از انجام تراکنش بانکی، و خرید طرح ترافیک گرفته تا درخواست تاکسی و حتی سفارش آنلاین غذا، از خدماتی است که امروزه اپلیکیشن های هوشمند به کاربران ارائه می‌دهند.

ریحون، فودکورتی به وسعت یک شهر
ریحون، فودکورتی به وسعت یک شهر

به‌طورکلی وجود اپلیکیشن های هوشمند، سرعت انجام کارهای روزمره را افزایش می‌دهد؛ از سوی دیگر به دلیل زیاد بودن جمعیت در شهرهای بزرگ، از اتلاف وقت برای ماندن در صف بانک یا سفارش غذا در رستوران‌ها جلوگیری می‌کند؛ به‌طوری‌که کاربران بدون حضور در بانک یا بدون حضور در رستوران، به کمک اپلیکیشن های هوشمند، تنها با چند کلیک می‌توانند فعالیت موردنظر خود را انجام دهند. یکی از اپلیکیشن های هوشمند و کاربردی، سامانه‌های سفارش آنلاین غذا هستند.

ریحون، فودکورتی به وسعت یک شهر

ریحون، یک سامانه سفارش آنلاین غذا است
ریحون، یک سامانه سفارش آنلاین غذا است

ریحون، یک سامانه سفارش آنلاین غذا است که با بیش از 2000 رستوران خوب در شهرهای تهران، پردیس، دماوند، شهرری و کرج فعالیت می‌کند. به کمک سامانه ریحون می‌توانید از منوی بیش از 2000 رستوران، غذای موردنظر را انتخاب کرده و تنها با چند کلیک در کوتاه‌ترین زمان ممکن، غذای موردنظر را سفارش داده و آن را در محل تحویل بگیرید؛ از قابلیت‌های جذاب وب‌سایت ریحون، امکان تفکیک کردن رستوران‌ها بر اساس نوع غذا است؛ برای مثال پیتزا، پاستا، پلویی، کبابی و بسیار موارد دیگر، دسته‌های غذایی مختلفی هستند که از میان آن‌ها می‌توان غذای دلخواه را انتخاب کرده و آن را به‌صورت آنلاین سفارش دهید. هم‌اکنون علاوه بر تهران و کرج، می‌توانید برای سفارش غذا در مشهد و سفارش غذا در اصفهان هم از سرویس سفارش آنلاین غذا ریحون استفاده کنید. و از غذایتان لذت ببرید.

برای ثبت اولین سفارش خود از سامانه ریحون، می‌توانید از کد تخفیف 30درصدی استفاده کنید.

حداکثر تخفیف: 10 هزار تومان   مهلت استفاده: تا 10 هم دی‌ماه 1396

کد: p1rhn

ریحون در کنار وب‌سایت بسیار کاربردی، یک اپلیکیشن خیلی خوب هم دارد
ریحون در کنار وب‌سایت بسیار کاربردی، یک اپلیکیشن خیلی خوب هم دارد

ساده و کاربردی

ریحون در کنار وب‌سایت بسیار کاربردی، یک اپلیکیشن خیلی خوب هم دارد که از طریق سامانه‌های گوگل پلی، بازار و سیب اپ، برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS قابل دانلود است. به کمک اپلیکیشن ریحون، شما می‌توانید رستوران‌های اطراف خود را پیداکرده و از میان آن‌ها، بسته به تنوع غذایی موردنظر، غذای خوشمزه خود را انتخاب کنید و پس از پرداخت هزینه به‌صورت آنلاین، خوشمزه خود را در محل موردنظر دریافت کنید. به‌طورکلی اپلیکیشن ریحون به دلیل داشتن رابط کاربری بسیار ساده، امکان انتخاب رستوران، انتخاب غذا و نهایی کردن سفارش آنلاین غذا را در کمتر از 5 دقیقه برای شما فراهم می‌کند. از دیگر قابلیت‌های مشترک اپلیکیشن و وب‌سایت ریحون، پرداخت مستقیم هزینه غذا از طریق درگاه‌های بانکی است؛ درنتیجه دیگر نیازی به پرداخت هزینه غذا به‌صورت نقدی در محل نیست؛ همچنین قیمت غذاها در منوی رستوران‌ها کاملا به‌روز بوده و دیگر نیازی به تماس با رستوران‌ها نیست. به کمک سامانه سفارش آنلاین غذا ریحون، در کوتاه‌ترین زمان و به ساده‌ترین شکل ممکن، از منوی بیش از 2000 رستوران خوب، می‌توانید غذا خود را سفارش دهید و آن را در محل موردنظر دریافت کنید.