سواحل آسیا ؛ ساحل میعادگاه عاشقان است، یک محل رؤیایی و بی‌نظیر برای گذراندن تعطیلات،  جشن عروسی و استراحت بهاری است. شما اگر قصد دارید مقصد بعدی سفر خود را انتخاب کنید ما به شما رفتن به سواحل شرق آسیا را توصیه می‌کنیم. محلی سرشار از آرامش و امکانات مناسب برای دور شدن از دنیای شلوغ و پر رفت آمد شهری. با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا چند ساحل خوب و زیبا در آسیا را به شما معرفی کنیم.

 

ساحل رادانگار، جزیره هاولک، جزایر اندامان

ساحل

جزیره رادا نگارد یکی از زیباترین سواحل آسیا به شما می‌رود، دریا در اینجا به رنگ فیروزه‌ای است و ماسه‌های سفید و نرم آن به شدت خودنمایی می‌کنند، چشم‌انداز این ساحل پوشیده شده از جنگل‌های انبوه است، هنگامی که در ساحل بادی نمی‌وزد، آب دریا مانند یک استخر زلال و شفاف است و می‌توانید کف آب را ببینید در اطراف این ساحل مردم محلی با آوردن فیل به شما این امکان را می‌دهند که برای اولین بار در عمرتان فیل‌سواری کنید.

 

ساحل رایلی ؛ تایلند

ساحل آسیا

ساحل “رایلی” در منطقه “کرابی” تایلند واقع شده است، از ویژگی‌های ساحل رایلی این است که این مکان هنوز به‌خوبی برای گردشگران شناخته شده نیست و شما با سفر به آن می‌توانید از آرامش و خلوت بودن این ساحل لذت ببرید. برای رسیدن به این منطقه شما باید در حدود 10 دقیقه قایق‌سواری کنید. در این ساحل سخره‌های آهکی زیبایی وجود دارد که جلوه خاصی به ساحل بخشیده و بسیاری از مردم برای سخره نوردی به این منطقه از تایلند سفر می‌کنند.

 

آگوندا ؛ گوآ

ساحل آسیا

سواحل گوآ معمولاً بین عامه مردم شناخته شده نیستند اما توصیه ما این است که به هیچ‌وجه قدم زدن در این سواحل را از دست ندهید. بهترین فصل سفر به این ساحل در ماه اکتبر است، اینجا یکی از مناسب‌ترین سواحل برای شنا کردن است و اگر می‌خواهید دلفین‌ها را از نزدیک ببینید کافی است یک قایق کرایه کنید و به وسط دریا بروید. امکاناتی از قبیل هتل، رستوران و کافه‌های فراوانی در اینجا برای گردشگران فراهم است.

 

ساحل پادانگ، بالی ؛ اندونزی

ساحل اندونزی

این ساحل که به “بالی کوچک” مشهور شد ه است، جز معروف‌ترین سواحل آسیا در جهان است و بیشتر گردشگران این ساحل را می‌شناسند. نکته شگفت‌انگیز درباره این  ساحل، راه دسترسی به آن است. برای رسیدن به ساحل “پادانگ” باید از یک غار پرشیب و سنگی عبور کنید و درنهایت به نمای دیدنی مارسید که گویی می‌تواند فقط در نقاشی‌ها آن را دید و برای همین است که “جولیا رابرتز” را عاشق این محل خاص کرده است.

خلیج نون نوک؛ ویتنام

ساحل فیلیپین

این ساحل که در بخش شرقی ویتنام قرار دارد کمی یکی از معروف‌ترین سواحل آسیاست و دارای آب بسیار و شفافی است اما به علت مواج بودن آب دریا محل مناسبی برای شنا کردن افراد مبتدی نیست و بهتر است بیشتر به آفتاب گرفتن در این ساحل بپردازید همچنین معروف‌ترین رستوران‌های غذای محلی ویتنام در اطراف ساحل قرار دارند و می‌تواند شما را با فرهنگ غذایی آسیایی شرقی آشنا کند.

لنکاوی؛ مالزی

لنکاوی

جزیره مرجانی لنکاوی را می‌توان شناخته شده ترین منطقه ساحلی در آسیا بخصوص برای ایرانیان دانست، دیدنی‌ترین منظره ساحلی را می‌توانید در اینجا ببینید، آب فوق‌العاده اقیانوس، شن‌های گرم و سفید و مناظر جنگلی فضایی بی‌نظیر را پیش روی شما قرار می‌دهد. در این محل لوکس‌ترین هتل‌ها و بهترین امکانات برای گردشگران فراهم شده است و شما می‌توانید بهترین تعطیلات خود را در لنکاوی بگذرانید.