فست فود های کرج در همه جا به چشم میخورند ولی بعضی خیابانها و محله ها بیشتر . تا جایی محله ها به راسته خوراکی تبدیل شدن . امروز به عظیمیه کرج میرم ، برای تست و گزارش از فست فود بشکه طلایی .

پیدا کردن فست فود بشکه طلایی ، کار سختی نیست . برخیابون بودن و مجاورت با پارک باعش شده بیشتر دیده بشه . سوای موقعیت ، اسم غیر معمول و لوگوش که بشکه طلایی است جلب توجه میکنه . جالبه که داخل فست فود هم پیشخوان مدیریت ، به شکل یه بشکه بزرگه !

در فست فود بشکه طلایی از صورتحساب نترسید

داخل فست فود ، میزها ، تنگ هم چیده شدن . فضای داخلی بشکه طلایی ، بزرگ نیست و کاملا پر ، چیده شده . آشپزخونه در طبقه زیرین قرار گرفته و طبقه همکف تماما به پذیرایی اختصاص پیدا کرده. در مجموع حدود 60 نفر میتونن اینجا با هم حضور داشته باشند .

فضای داخلی بشکه طلایی ، بزرگ نیست و کاملا پر ، چیده شده
فضای داخلی بشکه طلایی ، بزرگ نیست و کاملا پر ، چیده شده

اگه بچه همراه داشته باشید تعدادی وسایل بازی و سرگرم کننده ، در دسترستون هست که تا موقع آماده شدن غذا ، بچه ها مشغول باشن و بیقراری نکنن .

منوی و پذیرایی در فست فود بشکه طلایی :

منوی فست فود بشکه طلایی ، دو بخشه : یکی بخش مخصوص که خیلی پرطرفداره و خاص بشکه طلایی با قیمتهای خوب و بخش دوم شامل انواع پیتزاها ( vip طلایی – اسپیشیال – چیکن لاورز و… ) انواع برگرها (همبرگر فرانسوس – چیزبرگر فرانسوی – مخصوص و… ) ساندویچ ها ( پیشنهاد – بوریتو گوشت – اینچیلادای مرغ و… ) پیش غذاها و نوشیدنی ها .

همونطور که گفتم  منوی مخصوص بشه طلایی پر طرفدار از بقیه است . حالا در ادامه میبینید چرا پرطرفداره .

وقت سفارش غذا که برسه من ترجیح میدم نظر مهماندار را بدونم و به پیشنهاد خودشون پیتزا مخصوص طلایی ، ساندویچ پیشنهاد و سیب ز مینی مخصوص همراه با ماء الشعیر سفارش دادم .

ساندویچ پیشنهاد و سیب ز مینی مخصوص
ساندویچ پیشنهاد و سیب ز مینی مخصوص

اولین غذایی که رو میز اومد ساندویچ پیشنهاد بود که اندازه شوکه کننده داره . ساندویچ پیشنهاد یه غوله ! این ساندویچ بزرگ و پرملات برای 4 نفر کافیه . محتویاتشم شامل برگر ، فیله مرغ ، نان تست شده با پنیر ، قارچ و چند نوع پنیر دیگه است که در مجموع طعم خوبی هم به ساندویچ دادن و تجربه جالبیه .

 این ساندویچ بزرگ و پرملات برای 4 نفر کافیه
این ساندویچ بزرگ و پرملات برای 4 نفر کافیه

شوک دوم وقتی وارد شد که پیتزا مخصوص طلایی اومد روز میز ! پیتزا طلایی در واقع دو طبقه پیتزا رو هم هست که بصورت پنجره ای  برش خورده . ابعاد و ضخامتش تقریبا دو برابر پیتزای معمولیه خیلی هم پر ملات .

4 تیکه از این پیتزا برای سیر شدن هر نفر کافیه . ضمنا باید در خوردن چریکی عمل کنید و سریع بزنید به بدن که از دهن نیفته  . این پیتزا برای 4 نفر جوابگوست .

4 تیکه از این پیتزا برای سیر شدن هر نفر کافیه
4 تیکه از این پیتزا برای سیر شدن هر نفر کافیه

و در نهایت سیب زمینی مخصوص . راستش اول فکر کردم اشتباه آوردن . چشمم دنبال سیب زمینی سرخ شده بود . این سیب زمینی مخصوص بیشتر به پیتزا نردیکه . یه لایه سیب زمینی سرخ شده که روش با پنیر و قارچ و… پر شده . سیب زمینی مخصوص بره 1 نفر کافیه .

این سیب زمینی مخصوص بیشتر به پیتزا نردیکه
این سیب زمینی مخصوص بیشتر به پیتزا نردیکه

 

جمع غذاهای روی میز برای 9 نفر کافیه . البته نه تا اونحد که تا خرخره پر کرد ولی همچین سیر و راضی از بشکه طلایی میایید بیرون .

 

بخورید و بیاشامید و از صورتحساب نترسید !

یکی از مسایلی که رفتن به رستوران ها و فست فود را محدود میکنه ، قیمتهاست . هرچه تعداد بیشتر باشه ، این هیولا ترسناکتر میشه . برای همین رستوران رفتن معمولا برنامه و براورد نیاز داره .

مهمترین ویژگی فست فود بشکه طلایی به نظرم قیمتهای مناسبشه . برای مثال اگه شما در یه فست فود مشابه برای هر نفر 20 هزار خرج کنید در فست بود بشکه این رقم 15 هزار یا کمتره .

واضح تر بگم در این تاریخ ، جمع صورتحساب ما 70 هزار تومن شد ( بدون نوشیدنی ) درحالیکه غذاها برای 9 نفر ، کافی بود . حتی 7 نفر حساب کنید رقم پرداختی ، مناسب و به صرفه است .

بنابراین فست بود بشکه جاییه که میشه با هزینه مناسب بصورت خانوادگی یا دوستانه حضور پیدا کرد و بدون نگرانی از قیمت ، از خودتون پذیرایی کنید .

منوی بشکه طلایی ، قیمت داره و ببینید متوجه میشید در منطقه عظیمیه این قیمتها ، از متوسط پایین تره .

فست فود بشکه طلایی کجاست ؟

ابتدا لازمه بدونید که بشکه طلایی فقط 1 شعبه داره و اونم همینه که میبینید . بشکه طلایی از یازده و نیم ظهر تا دوازده شب بازه و سرویس میده .

آدرس : کرج – عظیمیه – روبروی پارک ایران زمین – نبش کوچه مریم .

اگر به هر دلیلی نتونستید حضوری برید متونید از طریق سایت چیلیوری ، بصورت آنلاین سفارش بدید .

گزارش اختصاصی باعلم دات نت