برگرها ، با تنوع بالای خود ، از لذیذترین و پرطرفدار ترین غذاهای مورد توجه عموم هستند . برگرها زود آماده می شوند و بواسطه طعم های مختلف و سرو زیبا ، دوستداران خاص خود را دارند. با این مقدمه امروز به مهرشهر کرج رفتم تا با برگرویل آشنا بشیم .

برگرویل

طعم متفاوت برگر در برگرویل مهرشهر

برگرویل در نگاه اول تفاوتی با بقیه فست فودها نداره . شاید اول ، دنج و جمع و جور بودنش به چشم بیاد . چند میز و صندلی بیرون و چند میز و صندلی داخل که مجموعا حدود 35 نفر ظرفیت داره . با توجه به آب و هوای خنک مهرشهر برای تابستون ، بهترین انتخاب همون میزهای بیرونه و در زمستون ظاهرا با هیتری مخصوص گرمای اون قسمت را تامین میکنن .

طعم متفاوت برگر در برگرویل مهرشهر

به محض ورود سلام و احوالپرسی شروع شد و متوجه شدم کسی که باهاش حرف میزنم مدیر برگرویل هست . جوان و خوش مشرب . فضای داخل مرتب چیده شده و خبری از تجملات رایج نیست . آشپزخونه باز و مراحل طبخ و آماده شدن غذا ، در دید مشتری است و این از نقاط قوت این فست فوده .

طعم متفاوت برگر در برگرویل مهرشهر

بعد از نشستن سراغ منو میرم . منوی برگرویل جالبه چون فقط برگر داره و از این نظر برگرویل را میشه یه خانه برگر دونست نه فقط فست فود. منو شامل 13 نوع برگر هست با سالاد و نوشیدنی .
اسامی برگرها مثل همه جا مختلف و شاید ابداعی باشه . برگر ، چیلی برگر، هافد پوند چیز برگر و…
من بعد از مشورت با اقای جریان (مدیر برگرویل) ، گرین چیزبرگر سفارش دادم با سیب زمینی و ماءالشعیر . گرین چیزبرگر اینطور که از مشخصاتش پیداست از گوشت راسته ، پنیر پستو ، ریحان، کاهو فرانسوی ، گوجه ، زیتون و امریکن سس تهیه میشه . ترکیباتش کاملا آب از لب و لوچه راه میندازه ولی هنوز نمیتونم قضاوت کنم چون در نگاه اول همه برگرها ، خوشمزه هستن . این گرین چیزبرگر متقاضی زیاد داره و فعلا تنها چیزی که امیدوارم میکنه همینه و شمارش معکوش برای اومدنش رو میز شروع میشه .

طعم متفاوت برگر در برگرویل مهرشهر

نوشیدنی در برگرویل بشگه ای است و اون شکل و شمایل و لیوان های بزرگ ، واقعا حس متفاوتی میده . به نظرم اصل نوشیدنی باید همینطور باشه نه اون بطری های تکراری که هر چقدر ظاهرشون متفاوته ولی نه طعم خاصی دارن نه حسی متفاوتی .
درحالیکه من دارم اینجا را ورنداز میکنم مدیر برگرویل داره با مشتری های میز بغل گپ میزنه و میخندن . محیط کاملا دوستانه و شاده و متوجه وقت نمیشی . دیس بزرگ سیب زمینی های میز بغل اومدو بلافاصله خدمتش رسیدن ! اصلا فرصت ندادن ببینم چطور سرو شده .
بالاخره انتظار به پایان میرسه و در اوج گشنگی و چشم انتظاری سیب زمینی و برگر روی میز میاد . اولین چیزی که تست شد سیب زمینیه چون بدجور طلایی و خوشگل شده بودن و اصلا نمیشد در مقابلش مقاومت کرد .

طعم متفاوت برگر در برگرویل مهرشهر

سیب زمینی سرخ شده برگرویل ، ترد ، طعم دار و کاملا سرخ شده است . با سس ، به طرز وحشتناکی خوشمزه است . تعدادیشون که کوچیکتر بودن بیشتر سرخ شده بود و زیر دندون صدای خرت و خرتشو میشنوم . خودم سیب زمینی را بیشتر در همین حالت دوست دارم طوری که صدای خردشدنشو بشنوم .

طعم متفاوت برگر در برگرویل مهرشهر

گرین چیزبرگر خوش رنگ و جذابه . اولین چیزی که نگرانیمو رفع کرد شکل سروش بود که تو اون شکل کاغذ پیچی خیلی راحت میشه دست گرفت و نگران ریختن سس رو لباس نبود . ببینید اون رنگ سبز کاهو فرانسوی چقدر زنده و وسوسه کننده است .
اولین لقمه را گاز بزنی تازه متوجه میشه گرین چیزبرگر چیه . مواد تازه ، طعم متفاوت و بسیار لذیذ . درباره گرین چیزبرگر نکته ای که میتونه تمام حرفم باشه اینه که یکی از خوشمزه ترین برگرهاییه که تا الان خوردم و واقعا لذت بردم .
برگرویل را چطور میبینم ؟
برگرویل جایی جمع و جور و دنجه در خیابونی آرام با محیطی شاد ، دوستانه و راحت. شاید راحت تر خیلی جاهای دیگه . فقط برگر داره اما خوب و خوشمزه . ضمنا برگرها ، خانگی است و از انواع کارخونه ای استفاده نمیشه .
رنج قیمت در برگرویل ، در مقایسه با بقیه برگرهای کرج نه ارزونه نه گرون . تقریبا همرده و بطور کلی متوسط .
دسترسی بهش راحته و جای پارک را پیدا میکنید .