رستوران فرنگی چیلیزلند، رستورانی متفاوت برای خانواده های شاد

اهالی کرج بیلبوردهای بزرگی را بیاد دارن که در میادین اصلی شهر نصب شده بود . این بیلبوردها علاوه بر اینکه از نظر طرح و رنگ متفاوت بود ، خبر از تولد برندی جدید در کرج می داد ، بنام چیلیز واید لند . چیلیز واید لند تفاوتهای خود را از همون بیلبوردها شروع کرد .
امشب قصد دارم به چیلیزلند برم تا بطور مستند ، با هم ببینیم در چیلیزلند چه خبره ؟

تفاوت ، آغاز می شود :                                                                                           

اسم کاملش چیلیز واید لنده که به چیلیزلند معروف شده . منم مثل شما اولین بار توجهم به اسم متفاوتش جلب شد و برام سئوال بود چرا برای انتخاب اسم ، اینطور متفاوت و انقلابی عمل شده . اما این همه ماجرا نیست . وقتی به چیلیزلند برید متوجه می شید تفاوتها فقط در حد همون اسم نبوده ، بلکه تعمدا و بر اساس یک فکر و ایده ، تلاش شده تا همه چیز ، متفاوت و خاص باشه و انتخاب اسم فقط شروع این تفاوت هاست .
چیلیزلند آدرس رند و مشخصی داره . میدان آزادگان ، روبروی برج میلاد . تابلوی بزرگ و زیبایی داره که اگر اهل فیلم و سینما باشید در اولین نگاه ، سردر رستورانهای آمریکایی براتون تداعی میشه . تابلوی جیلیز لند یکی از خاص ترین تابلویی است که میشه دید .

رستوران فرنگی چیلیزلند
رستوران فرنگی چیلیزلند

بعد از ورود ، با راهنمایی مهماندار به میزی که از قبل رزرو کرده بودم هدایت میشم . دیزاین داخلی رستوران ، کاملا شیک و جذابه . تنوع رنگ و نور ، تابلوهای متفاوت روی دیوار و میزهای های چوبی مرتب و تمیز که به طراحی رستورانهای مدرن نزدیکه نه طراحی های تکراری و کلیشه ای رایج . یک موسیقی هم در حال پخشه که به نظرم صداش زیادی بلنده اما آزاردهنده نیست.

آشپزخونه ، اپن هست و مراحل آماده سازی و طبخ را می بینید
آشپزخونه ، اپن هست و مراحل آماده سازی و طبخ را می بینید

آشپزخونه ، اپن هست و مراحل آماده سازی و طبخ را می بینید . محیط داخل آشپزخونه هم تمیز و مرتبه و پرسنل سخت مشغول هستند . اپن بودن آشپرخونه سیاستیه که هر کسی جراتشو نداره . یعنی باید خیلی به خودت اطمینان داشته باشی که به مشتری اجازه بدی ببینه داری چیکار میکنی و مشتری خیالش راحت بشه و در نهایت بتونی مشتری را راضی نگه داری .
مهمانداران خانم و آقا ، لباس فرم یکسان دارن و مرتب به مشتریان سر می زنند . سالن حدود ۹۰ نفر ظرفیت داره و بیشتر میزها پر هستند یا رزرو شدن . آنچه در نگاه اول میبینم تنوع و هیجان طرح و رنگهای مختلفه که در هر سمتی پیداست و شلوغی رستوران .

مدیریت چیلیزلند ، فردی است ، جوان و بنام آقای ایراندوست که ترجیح داده به جای پوشیدن لباس اتوکشیده و پشت میز نشستن ، مستقیما بر کارها نظارت کنه و این باعث شده نظم و انظباط خوبی در مجموعه به چشم بخوره و همینطور غذایی که سفارش می دید با همون دقت و نظارت روی میز میاد .

یکی از مشخصه های ، رستوران خوب و سالم ، حضور خانوادهاست
یکی از مشخصه های ، رستوران خوب و سالم ، حضور خانوادهاست

نکته مهمی که قبلا گقته بودم یکی از مشخصه های ، رستوران خوب و سالم ، حضور خانوادهاست . جایی که یک مادر با همه وسواس و حساسیتی که نسبت به سلامت بچه داره برای فرزندش غذا سفارش میده شک نکنید که تا حد زیادی قابل اعتماد و سالمه . رفتار خانواده هایی که اینجا هستند نشون میده با محیط آشنا هستند و دفعه اولی نیست که به چیلیزلند میان.

منوی پذیرایی در چیلیزلند :

چیلیزلند با منوی کاغذی خداحافظی کرده در عوض با تغییری خلاقانه ، منو را در تبلت ارائه میده . حسنش اینه که برای هر غذا ، علاوه بر مواد تشکیل دهنده ، عکس واضح و واقعیشو می بینید و تقریبا میدونید چی دارید سفارش می دید . خصوصا که این روزها مد شده از اسامی عجیب و غریب برای نامگذاری استفاده می کنند ، این روش نمایش منو ، انتخاب را راحت تر میکنه و با خیال راحت غذاهای جدید را تست می کنید .
منوی چیلیزلند تنوع بالایی از انواع غذاهای ایتالیایی و آمریکایی است . حالا یواش یواش داره مشخص میشه که چیلیزلند درواقع یک رستوران ایتالیایی – آمریکاییه و اون تفاوتها از اسم و طرح و تابلو ، هیچکدوم اتفاقی نبوده .
منو شامل انواع سوخاری ، پاستا ، برگر ، استیک ، پیتزا ، سالاد و نوشیدنی هاست و راحت میشه برای هر سلیقه ای ، عذای مناسبی سفارش داد .

حالا بریم سراغ غذاهایی که سفارش دادم .

این سالاد که می بینید ، سالاد سن خوزه است
این سالاد که می بینید ، سالاد سن خوزه است

این سالاد که می بینید ، سالاد سن خوزه است . ترکیبی از کاهو ، جوانه ماش ، مرغ ، کرنبری ، روغن زیتون و گردو و.. درباره این سالاد میتونم کوتاه و خلاصه بگم : تازه  با طعم بینظیر . بسیار زیبا سرو شده حیفم اومد ترکیبشو بهم بزنم . واقعا لذت بردم . این سالاد برای ۲ نفر کافیه .

شیواگو ترکیبی از سیب زمینی سرخ شده ، ژامبون ، قارچ و پنیره
شیواگو ترکیبی از سیب زمینی سرخ شده ، ژامبون ، قارچ و پنیره

شیواگو ترکیبی از سیب زمینی سرخ شده ، ژامبون ، قارچ و پنیره . سیب زمینی ها بصورت یکنواخت برش خورده ، ترد و خوش طعم هستند و هر لقمه که میخوری چشمات خودبخود بسته میشه . اشتباهم این بود که سالاد زیاد خوردم جا برای این کم اومد تازه غذای اصلی را هنوز نیاوردن . شیواگو بسیار لذیذ و خوشمزه است و این هم برای دو نفر کافیه .

 الله اکبر از این سلیقه و پذیرایی . این چیلیزلند برگره . اینطور که پیداست
الله اکبر از این سلیقه و پذیرایی . این چیلیزلند برگره . اینطور که پیداست

درحالیکه هیجان به اوج رسیده ، غذای اصلی میاد . الله اکبر از این سلیقه و پذیرایی . این چیلیزلند برگره . اینطور که پیداست ، سرو غذا اینجا طوریه که اول باید با غذا سلفی بگیری بعد بخوری .
مواد تازه ، یک لایه گوشت ترد و ضخیم با سس و سالامی و پنیر گودا و …
پذیرایی ، نمونه یک کار باکیفیت و حرفه ای است ، همراه با پخش پیانو از استاد جواد معروفی که لذتش را بیشتر می کنه .

چیلیزلند بریم یا نریم ؟

چیلیزلند را میشه یه رستوران یا فست فود ، متفاوت دونست . به هرجایی نگاه کنی متوجه تفاوتها میشی . از رفتار و برخورد پرسنل بگیر تا کیفیت پذیرایی و حتی اسمش . همه چیز حساب شده و حرفه ای ، انتخاب شده .
منصفانه بخوام قضاوت کنم چیلیزلند را میشه یکی از بهترین رستوران فست فودهای کرج دونست . سطح پذیرایی و کیفیت غذا بالاست و اگر با یه مهمون مهم اینجا بیایید چیلیزلند میتونه مهماندار آبرومندی  باشه و لذتشو ببرید .
حالا که این گزارش رو خوندید برای رفتن عجله نکنید . اول اینکه چیلیزلند از ۱۱ صبح تا ۱۲ شب فعاله و دوم اینکه در روزهای پایانی هفته ، چهارشنبه ، پنجشنبه و جمعه از ساعت ۵ به بعد ، لازمه تماس بگیرید و میز رزرو کنید . منم همینکارو کردم وگرنه ممکنه جای خالی برای شما باقی نمونده باشه .