تقریبا در همه محله های کرج ، کافه های دنج و آرامی وجود داره . اغلب افراد محیط آرام کافه ها را ، برای دور هم بودنهای دوستانه یا خانوادگی ترجیح میدن . امروز قصد دارم به کافه رستوران برلیان کرج برم و ببینیم این کافه چه امکاناتی برای مشتریانش فراهم کرده .

تا از شلوغی و ترافیک خیابون ، خلاص بشم و به کافه رستوران برلیان برسم هوا تاریک شده و به جای عصرانه باید به فکر شام باشم .

کافه رستوران برلیان کرج
نور زرد لامپها ، فضای سبز و میز و صندلی های بیرون به نظرم بهترین جا برای خوردن یه چای دبش و کیک در هوای خنک اول پاییزیه . از پشت درب شیشه ای کافه ، شلوغی داخل پیداست . اولش فکر کردم فیلم می بینن ولی حدسم اشتباه بود . دارن فوتبال می بینن اونم با هیجان .

یه تلویزیون ، نوشیدنی سرد و گرم و چند نفر همراه ، چیزیه که برای لذت بردن از مسابقه لازمه و اینجا پیدا میشه . یه آکواریوم بزرگ اونه ته سالن هست که اگه قبل از من ، میز و صندلی هاش پر نشده بود حتما کنار ماهی ها می نشستم .

کافه های کرج | کافه رستوران برلیان ،برگر با طعم فوتبال !

دارن فوتبال می بینن اونم با هیجان
دارن فوتبال می بینن اونم با هیجان

افراد مختلفی را میشه اینجا دید جوان یا خانواده ، فرقی نمیکنه ولی بیشتر جوان پسنده . کافه رستوران برلیان حدود 80 نفر ، ظرفیت پذیرایی داره با یه vip جمع و جور .

منو ، تقریبا کامله ، از انواع نوشیدنی های سرد و گرم بگیر تا بستنی و کیک و اسموتی و در نهایت سانودویچ و استیک و پاستا و پیتزا . یعنی همونها که تیپ جوان می پسندن .

من ترجیح میدم برگر بخورم . سوپر چیز برگر به نظرم خوب میاد .

اینم سفارش من . یه برگر خوشمزه با پنیر . برگر را خودشون تهیه میکنن و از نظر طعم و اندازه اونقدر هست که بشه به جای یه وعده غذا بهش نگاه کرد . برای من که همین شامم شد .

اینم سفارش من . یه برگر خوشمزه با پنیر
اینم سفارش من . یه برگر خوشمزه با پنیر

کافه رستوران برلیان کجاست ؟

کافه رستوران برلیان دقیقا ، در عظیمیه ، نبش گلستان سبزدهم ، نیک نژادی شمالی قرار داره . تقریبا شناخته شده است و اهل میشناسنش .
کافه از ساعت دو و نیم صبح تا دوازده شب بازه و حتی ایام تعطیل هم میتونید به اینجا بیایید و برای جای پارک ، به نظر نمیرسه مشکل داشته باشید .

 

اختصاصی مجله باعلم – بازنشر فقط با ذکر نام و لینک به منبع ، مجاز است .