بهترین هتل‌های اصفهان را بشناسید

                                    

انتخاب یک مکان مناسب برای اقامت می‌تواند لذت سفر را دوچندان کند. امروزه اقامتگاه‌های مختلفی با شرایط مناسب برای گردشگران در ایران ایجاد شده که علاوه بر داشتن مکانی آرام برای اقامت، نمایانگر فرهنگ و سنت ایرانی-اسلامی هستند و فضایی متفاوت برای گردشگران ایجاد کرده‌اند.

اصفهان به عنوان یکی از توریستی‌ترین شهرهای ایران، هتل‌های بسیار مدرن و در عین حال سنتی و تاریخی زیادی برای اقامت دارد که ما در این مطلب بهترین آنها را به شما معرفی خواهیم کرد.

چرا که بهتر است پیش از تهیه بلیط چارتر و خرید بلیط قطار اقدام به رزرو هتل کنید تا برنامه خوبی برای سفر خود بریزید.

نتیجه تصویری برای اصفهان

  • هتل پارسیان کوثر

این هتل یکی از لوکس‌ترین هتل‌های اصفهان است که با داشتن منظره‌ای بی نظیر از نمای سی و سه پل می‌تواند سفر گردشگران به نصف جهان را رویایی کند. همچنین به دلیل دسترسی آسان به بازارهای سنتی اصفهان و میدان نقش جهان، یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت در اصفهان است.

کلوب ورزشی، استخر و سونا، از امکانات ویژه‌ای است که برای استراحت میهمانان در این هتل در نظر گرفته شده است. حدود قیمت اقامت برای یک شب در هتل پارسیان کوثر 300 هزار تومان است.

  • هتل عالی قاپو

این هتل چهار طبقه با داشتن معماری سنتی زیبا و منحصر به فرد از بهترین هتل‌های چهار ستاره اصفهان محسوب می‌شود. نزدیکی هتل عالی قاپو به جاذبه‌های توریستی این شهر چون سی و سه پل، میدان نقش جهان و پل خواجو یکی از ویژگی‌های مهم آن است، طوری که تنها با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به تمام این جاذبه‌های توریستی دسترسی داشته باشید. حدود قیمت اقامت برای هر شب در این هتل 250 هزار تومان است.

  • هتل آسمان

این هتل مدرن گزینه‌ای مناسب برای کسانی است که می‌خواهند سفری مقرون به صرفه داشته باشند. هتل آسمان در نزدیکی زاینده رود واقع شده و چشم اندازی بسیار زیبا از داخل سوئیت‌های این هتل برای مسافران دارد. رستوران گردان، فست فود و کافی شاپ از جمله امکاناتی است که برای آرامش خاطر مهمانان در این هتل فراهم شده است. حدود قیمت اقامت در هتل آسمان برای یک شب 220 هزار تومان می‌باشد.

  • هتل پیروزی

این هتل 4 ستاره در نزدیکی خیابان چهارباغ واقع شده که یکی از قدیمی‌ترین محله‌های اصفهان است. دسترسی آسان به جاذبه‌هایی چون عمارت چهل ستون، هشت بهشت، موزه هنرهای معاصر، مسجد امام، عالی قاپو، مسجد شیخ لطف الله، مدرسه چهارباغ و بازار هنر، از ویژگی‌های این هتل است که آن را به انتخابی مناسب برای گردشگران تبدیل کرده است.

حدود قیمت اقامت در هتل پیروزی برای یک شب حدود 200 هزار تومان می‌باشد.

  • هتل آوین

هتل آوین هتلی چهار ستاره، مدرن و نوساز است که سالانه مسافران زیادی را به خود جذب می‌کند و دسترسی بسیار مناسبی به میدان اصلی شهر و میدان نقش جهان دارد.

شروع قیمت اقامت در این هتل برای یک شب 270 هزار تومان است.

  • هتل سفیر

هتل سفیر یکی از هتل‌های مدرن و معروف اصفهان است که دارای 100 اتاق و سوئیت بسیار شیک و کامل می‌باشد. این هتل در مرکز شهر قرار گرفته و با توجه به نزدیکی به جاذبه‌های توریستی اصفهان یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت است. حدود قیمت اقامت برای یک شب 370 هزار تومان می‌باشد.

  • هتل عباسی

هتل پنج ستاره عباسی، عروس هتل‌های اصفهان و ایران است. این هتل کهن‌ترین هتل جهان و یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های ایران می‌باشد که در سال 1106 هجری قمری با معماری بسیار با شکوه ایرانی بنا شده است. هتل عباسی به دلیل قرار گرفتن در بافت تاریخی اصفهان اهمیت فراوانی دارد. حدود قیمت اقامت در این هتل برای یک شب 400 هزار تومان می‌باشد.

 

فلایتیو به پشتوانه قدمت 51 ساله در صنعت گردشگری و همچنین قرار داد مستقیم و بدون واسطه با تمام ایرلاین های داخلی و خارجی امکان ارایه بلیط دسته اول را برای مسافران خود فراهم کرده است. مهم ترین ویژگی بلیط دسته اول قیمت مناسب از بهترین ایرلاین ها در سراسر جهان است. که فلایتیو به خاطر قدمت 51 ساله خود آن را ارایه می دهد.

برای تهیه پرواز چارتر و رزرو هتل از خدمات فلایتیو فلایتیو استفاده کنید.

رپورتاژ