برگر ها مجموعه ای بزرگ و متنوع از ساندویچ های گِرد و لذیذ هستند که با مخلفاتی نظیر قارچ، پنیر ، سس و سایر افزودنی های خلاقانه، خوش طعم تر و خواستنی تر می شوند.

در عین حال نوع سالم ، تازه و خوشمزه آن ، همیشه و همه جا ، در دسترس نیست و بهتر است قبلا بدانید کجا میشود یک برگر استثنایی ، خورد .

امروز تصمیم گرفتم به یکی از برگرهای خوب کرج بروم . بعد از سرچ و جستجو ، برگر مارکت را انتخاب کردم .

 

برگرمارکت در نظرات مشتریان ، حایز درصد بالایی از رضایتمندی است و این مساله ، باعث شد برای امتحان کردنش بیشتر راغب باشم .

نمای بیرونی برگرمارکت ، در اولین نگاه ، کافه – رستوران های اروپایی را تداعی میکند . البته عجیب هم نیست .

اقای مدیر روستا ، مدیریت رستوران برگرمارکت ، فرد خوشفکری است که پس از چندین سال کار و زندگی در مالزی و استرالیا ، مدیریت برگرمارکت را به عهده دارد و طبیعتا نظم و دقت یک سیستم مدرن را در برگرمارکت می توان دید .

فضای داخلی ، آرام ، دنج و پاکیزه است که با وجود گلدانهای متعدد ، حسی طبیعی و آرامبخش می دهد.

من ترجیح دادم نزدیک شیشه بنشینم با به خیابان دید داشته باشم . و از هوای خنک داخل ، گرمای بیرون را فراموش کنم . میز و صندلی ها چوبی و در هماهنگی با گلدانها است .

برگر در کرج - برگر مارکت - ساندویچ در کرج
برگر در کرج – برگر مارکت – ساندویچ در کرج

منو و پذیرایی در برگرمارکت کرج

در برگرمارکت ، انواع برگر ، استیک ، هات داگ ، سالاد و نوشیدنی ها رایج در دسترس است ولی بیشترین تنوع مربوط به برگرهاست .

سفارش من بیکن برگر و سالاد فصل بود . 170 گرم گوشت گریل شده با بیکن و پنیر و سس مخصوص  که پس از چند دقیقه آماده شد . برگر و سالاد هر دو از مواد اولیه تازه تهیه شده است .

نکته هیجان انگیر جایی مثل برگرمارکت این است که در اینجا باید برای همیشه با طعم ، برگرهای بی کیفیت خداحافظی کنید ! برگرها ، برگرهای کارخانه ای رایج نیست . ترکیب و طعم خاص خود را داشته که در شعبات برگرمارکت ،تهیه و عرضه می شود و دوست دارید باز هم تجربه کنید .

قیمت برگر خوشمزه در کرج - برگر مارکت کرج
قیمت برگر خوشمزه در کرج – برگر مارکت کرج

قیمت ها در برگر مارکت کرج :

قیمت ها در برگرمارکت از چهارده هزار و پانصد تومان شروع می شود که تقریبا معادل برگرهای خوب خیابانی است اما دارای فضایی مناسب برای چند دقیقه آرامش و گپ و گفتگو با دوست یا خانواده ، و در این صورت میتوان گفت قیمت ها مناسب است .

عنوان گزارش ، برگرفته از شعار برگر مارکت است . در آرامش ، با عشق ، برگر بخورید .