بچه ها معمولا از ۱۸ ماهگی به بعد ، شروع به راه رفتن میکنند . از انجایی که پاهای کودک بسیار حساس میباشد ، بعد از یک و نیم سالگی کودک و زمانی که شروع به راه رفتن کرد ، باید به فکر خرید کفش مناسب برای فرزند خود باشید .

اکثر کودکان دارای پاهای بی نقض هستند و درصد بسیار کمی از کودکان با مشکلاتی در پا ، به دنیا میایند . ولی بسیاری از مردم در بزرگسالی دچار مشکلات پا و یا مشکلاتی ناشی از عدم توجه درست به پا و راه رفتن ، میشوند .

برای اینکه کودک شما در آینده دچار مشکلات مربوط به استفاده نادرست از کفش و خرید کفش بی کیفیت بچه گانه نشود ، بهتر است بجای قیمت و مارک کفش بچه گانه ، به کیفیت کفش توجه نمایید .

در این مطلب از سایت مد روز ، مدل های زیبا و شیک کفش بچه گانه دخترانه را برای شما جمع آوری کرده ایم .

این کفش به رنگ صورتی روشن کاملا یک رنگ دخترانه و زیباست که با گلهایی که در بخش جلویی کفش کار شده ، جذابیت خوبی در این کفش ایجاد کرده .

کفش بچه گانه مناسب کفش است که پاهای کودک را به خوبی پوشش داده و تنگ و یا گشاد نباشد . هیچ گاه برای کودک در سنین خیلی پایین ، کفش گشادتر از حد معمول را فقط به دلیل اینکه کودک سریع رشد میکند ، نخرید .

پاهای کودک در سنین زیر ۶ سال شدیدا حساس بوده و استفاده ازکفش نامناسب میتواند صدمه جبران ناپذیری به پاهای فرزند شما وارد کند .

کفش اسپورت دخترانه بچه گانه - بالای هفت سال - سفید
کفش اسپورت دخترانه بچه گانه – بالای هفت سال – سفید

کفش اسپورت دخترانه بچه گانه – بالای هفت سال – سفید

این کفش سفید دخترانه ، برای سنین بالای ۷ سال مناسب است . استفاده از رنگ طلایی شیک در کنار رنگ سفید برفی ، ظاهری بسیار شیک و مجلسی به این کفش بچه گانه دخترانه داده است .

توجه داشته باشید که بهترین و مناسب ترین کفش بچه گانه ، کفشی است که پاشنه ای تخت داشته باشد و بدنه کفش نرم بوده و پای کودک را کاملا بپوشاند .

این مدل کفش بدون بند بوده و با استفاده از بندهای چسب دار ، محکم میشود و پوشیدن این کفش برای کودک بسیار راحت است و میتواند بدون کمک مادر ، کفش خود را بپوشد .

کفش بچه گانه دخترانه پلنگی - با روبان قرمز
کفش بچه گانه دخترانه پلنگی – با روبان قرمز

کفش بچه گانه دخترانه پلنگی – با روبان قرمز

طرح پلنگی یا لئوپارد از طرح های زنانه و دخترانه ای است که تقریبا هیچگاه از مد نمیافتد . روبان های قرمز کار شده در جلوی این کفش دخترانه جلوه ای خاص به این طرح داده است .

کفش مناسب بچه گانه باید طوری باشد که انگشتان کودک به راحتی در بخش پنجه کفش حرکت کنند و هیچ فشاری به انگشتان پا وارد نشود . نرم بودن بخش رویه کفش باعث جریان بهتر خون در پای کودک خواهد شد.

کفش بچه گانه دخترانه رنگ صورتی سیر
کفش بچه گانه دخترانه رنگ صورتی سیر

کفش بچه گانه دخترانه رنگ صورتی سیر

رنگ صورتی و بخصوص رنگ صورتی سیر ، رنگ مخصوص خانم هاست  . حالا این خانم چه ۸۰ ساله باشد و چه نوزاد .

این کفش مخصوص کودکان زیر ۴ سال است و خزهای سفید کارشده بر روی کفش ، ظاهری بسیار زیبا به این کفش داده است . البته توجه داشته باشید که طرح هایی مثل این کفش ، برای کودکان زیر ۴ سال ، فقط در مهمانی ها و مجالس مناسب است  .

توجه داشته باشید که برای جلوگیری از ایجاد رطوبت و عرق کردن پای کودک و همینطور ایجاد بیماری های پوستی ، بهتر است کف داخلی کفش های بچه گانه ، رطوبت گیری مناسبی داشته باشد

کفش دخترانه - بچه گانه - رنگ صوری سیر
کفش دخترانه – بچه گانه – رنگ صوری سیر
کفش دخترانه بچه گانه راه راه - سفید و آبی
کفش دخترانه – بچه گانه – رنگ صوری سیر

کفش دخترانه – بچه گانه – رنگ صوری سیر

کفش دخترانه بچه گانه راه راه – سفید و آبی

کفش دخترانه بچه گانه شیک و زیبا
کفش دخترانه بچه گانه شیک و زیبا

کفش دخترانه بچه گانه شیک و زیبا

منبع : سایت مد روز

مدل کفش بچه گانه جدید انواع کفش های دخترانه خارجی, مدل های شیک و جدید مدل عکس کفش دخترانه شیک و زیبا, مجلسی کفش بچه دختر کودک, انواع عکس ها و تصاویر کفش پاشنه