تخت بادی و خواب آرام

بیشتر افراد در خرید تخت خواب مشکل دارند و فروشگاه های بزرگی که از انواع تخت ها پر شده اند، انتخاب تخت خواب را مشکل تر کرده است.

از سوی دیگر خانه هایی با متراژ کم و زیادی وسایل به یکی از معضلات خانه تبدیل شده است.

بعد از یک روز کاری خسته کننده همه ما به دنبال یک خواب راحت شبانه هستیم.

تخت بادی و خواب آرام
تخت بادی و خواب آرام

 

تخت بادی یا تخت خواب های بادی از محبوب ترین محصولات بادی شرکت فروشگاه تیدبیت می باشد.با بیش از ۱۱۵ طرح متنوع  تخت خواب های بادی یک نفره و دو نفره  تمام مخمل فوتر در رنگ بندی متفاوت می باشد.تخت خواب بادی بهترین جایگزین برای تخت خواب های چوبی و فنری و فلزی هستند.

مزایای تخت خواب بادی:

حجم کم و مقاومت بالا،پر و خالی شدن کمتر از ۳ دقیقه،حمل و نقل آسان،قابلیت استفاده در فضاهای کوچک،دفاتر و آپارتمان ها،از نظر اقتصادی نیز مقرون و به صرفه است،بسیار مناسب برای استفاده میهمانان، بدون نیاز به انبار کردن حجم بالایی از رخت خواب،سبکی فوق العاده،نرمی و راحتی استاندارد،قابل حمل بودن برای مصارف گوناگون،هزینه پایین،ضد تعریق، تمامی تخت خواب های اینتکس را از ما بخواهید با قیمت مناسب فقط کافیست خودتان قیمت ها را مقایسه کنید.
تخت های بادی اینتکس از خواب رفتگی اعضای بدن مثل دست یا پا در موقع خواب جلوگیری کرده و نقش موثری در آرامش کامل در هنگام خواب دارد.

 

از سایر مزیت های این تخت های بادی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- قابلیت حمل آسان، وزن کم
۲- بسیار مناسب برای استفاده میهمانان بدون نیاز به انبار کردن حجم بالایی از رختخواب
۳- قابلیت استفاده در فضاهای کوچک، دفاتر و آپارتمانها ( امکان پر و خالی شدن در زمان بسیار کم)

تجربه لذت و تفریح هیجان انگیز با قایق بادی

قایق بادی نوعی قایق سبک است که بخشی از بدنه آن از محفظه‌های نرم و انعطاف ‌پذیری تشکیل شده است که پر از گاز یا هوا است.قایق سواری تفریحی ارزان و لذت بخش است که انجام آن در ۴ فصل سال در نقاط مختلف امکان پذیر است.
تمامی قایق ها با برند اینتکس و بست وی را با قیمت های مناسب و بسیار ارزان از فروشگاه تیدبیت بخواهید.قایقهای بادی تیدبیت قابلیت های زیادی دارند از جمله بسیار سبک و کوچک هستند ، بسیار مطمئن و قابل اطمینان برای استفاده در داخل سد, دریا و آبهای پر عمق هستند ، هزینه آنها بسیار ارزان و به صرفه هستند ،حمل آنها بسیار راحت است و براحتی در صندوق خودرو و یا باربند آن جای میگیرند

نوع جنس آنها بسیار محکم و مقاوم است و با خاطری آسوده میتوانید از آن در آبهای عمیق و حتی خروشان استفاده نمایید به دلیل محفظه های باد زیاد ایمنی آنها بسیار بالا رفته بطوری که اگر در هنگام استفاده از قایق های بادی سوراخ شود و از یک نقطه آسیب ببینند، دیگر محفظه های آن همچنان پر از هوا بوده و هیچ تاثیری بر روی قایق نخواهد داشت و افراد سوار بر قایق میتوانند به مسیر خود ادامه دهند، استحکام و مقاومت بسیار بالایی دارند و در برخی از آن تحمل وزن حتی تا ۶ نفر را هم دارند و میتواند بهترین وسیله برای تفریح و ماهیگیری باشد
با هزینه ای اندک این لذت را به خود و کودکانتان هدیه کنید.
توضیحات بیشتر وهمچنین انواع بیشتر قایق بادی را در سایت زیر ببنید:
فروش محصولات بادی تیدبیت

 

فروش محصولات بادی تیدبیت
فروش محصولات بادی تیدبیت

 

استخربادی و لذت شنا در آب تمیز و خانگی

سرگرمی وتفریح توام با ورزش قطعا یکی از ضروریات زندگی امروز است.که تفریحات آبی از جمله این سرگرمی هاست از جمله تفریحات آبی شامل انواع مبل و صندلی روی آب،حلقه شنا در مدلهای مختلف و سایز های مختلف،تشک بادی روی آب،کاناپه روی آب،انواع محصولات بادی با طرح ها و رنگ های شاد و مفرح،پارکهای آبی و سر سره بادی و جت اسکی بادی می باشد که در این فروشگاه میتوانید این وسایل را بیابید

استخربادی و لذت شنا در آب تمییز و خانگی
استخربادی و لذت شنا در آب تمیز و خانگی

استخرهای بادی اینتکس مناسب برای سنین مختلف تا سایز بزرگ و خانوادگی می باشد از قابلیت هایی که استخر بادی اینتکس دارند می توان به کارکرد آن ها با انواع پمپ های باد اشاره کرد.امروزه با کار زیاد وقت برای شنا رفتن به استخر کم پیش می آِید بنا براین استخر های بادی راه چا ره ای برای این کمبود وقت می باشد.استخربادی انواع مختلفی دارد استخر کودک و بزرگسال،استخر ساده و طرح دار،استخر مربع و مستطیل و دایره،استخر های طلقی،استخر های سایبان دار،استخر های صندلی دار، مزایای استخر بادی اینتکس: نصب و راه اندازی بسیار راحت و آسان بدون نیاز به زیر سازی و گود برداری و هزینه های آبندی استخر، قیمت بسیار مناسب و ارزان ،قابلیت جابه جایی و نقل وانتقال استخر به مکان دیگر، بسیار کم حجم بوده و بعد ازجمع شدن جا گیر نمی باشد.
استخر بادی  وسیله‌ای مناسب خواهد بود تا بتوانید لحظات خود و فرزندانتان را پر از شادی و نشاط کرده و لحظاتی خوش را تجربه کنید. این استخر های بادی ابعادی کوچک و جمع و جور داشته تا شما بتوانید از آن برای آشنایی فرزندان خردسال خود با شرایط آب و شنا کردن استفاده کنید. موادی که در ساخت بدنه این استخر استفاده شده دوام زیادی دارد.

فروش محصولات بادی اینتکس ، تخت بادی ، قایق بادی و استخر بادی در تیدبیت

قیمت تمامی محصولات اینتکس بروز می باشد پمپ های بادی اینتکس ۲ سال ضمانت پس از فروش دارند و  تمامی محصولات بادی شامل ۴۸ ساعت تست سلامت کالا و خدمات پس از فروش می باشد.

رپورتاژ آگهی / تیدبیت