طرز تهیه رنگ موی طبیعی در خانه با استفاده از چای و ادویه جات

رنگ کردن مو با مواد طبیعی

رنگ کردن مو با مواد طبیعی یکی از بهترین راه ها برای مراقبت از موهای تان است.

محصولاتی نظیر چای، قهوه و ادویه جات برای رنگ کردن مو جایگزینی عالی برای رنگ مو هستند.

 

رنگ کردن مو با چای و ادویه جات 

محصولاتی نظیر چای، قهوه و ادویه جات برای رنگ کردن مو جایگزینی عالی برای رنگ مو هستند.

کمی پول پس انداز کنید و اجازه دهید تا موهایتان در برابر مواد شیمیایی استراحت کند. ادامه ی راهنما را مطالعه کرده تا در مورد چگونگی این کار بیشتر بدانید.

 

دستور العمل رنگ کردن مو با چای و ادویه

_ یک بطری مخصوص به کار بردن رنگ مو از یک فروشگاه محصولات زیبایی خریداری کنید تا رنگ‌های ساخته شده را توسط آن به موهایتان بمالید.

 

_ مخلوط ها را در کاسه های غیر فلزی آماده می‌کنیم، بنابراین رنگ، تحت تاثیر فلز قرار نخواهد گرفت.

 

_ هر زمانی که برای رنگ کردن موهایتان آماده بودید، شروع به مخلوط کردن رنگ‌های طبیعی کنید. باید از رنگ ساخته شده در طول یک روز استفاده کنید.

 

_ پیش از اینکه ریشه یا گل‌های انتخاب کرده را به آب اضافه کنید، آن‌ها را در یک کیسه ی چای یا یک فیلتر چای توپی شکل بریزید

 

_ موهای مشکی یا قهوه ای تیره را با قهوه، چای سیاه، چای ساخته شده از پوست گردو، پوست درخت گیلاس یا میخک تیره تر کنید. ۲۰ دقیقه در آب بجوشانید و در آب کشی نهایی موهایتان مخلوط را به موهایتان بمالید.

 

_ با چای ساخته شده از بابونه، زنجبیل یا گل رنگ به موهایتان هایلایت زرد رنگ بدهید.

 

_ با فلفل پاپریکا، میخک یا میوه ی گیاه رز، تناژ قرمز رنگی به رنگتان اضافه کنید. از این ادویه ها یک چای بسازید، آن را غربال کنید، اجازه بدهید تا خنک شود، سپس به موهایتان بمالید.

 

_ برای موهای روشن، توسط ریشه ریواس و آب، هایلایت روشنی ایجاد کنید. یک ساعت آن را بجوشانید، بگذارید خنک شود، آن را صاف کنید و موهایتان را با آن آبکشی کنید. برای تناژ گرم تر، شراب قرمز را با آب جایگزین کنید.

 

_ با مخلوط کردن نصف فنجان مریم گلی و رزماری خشک در ۲ فنجان آب داغ، موهای سفید رنگ خود را بپوشانید. هفته‌ای یک بار این را به موهایتان بمالید تا به رنگ دلخواهتان برسید.

 

_ برای تیره تر کردن موهای سفید هم، ۳ قاشق غذاخوری چای سیاه، ۳ قاشق غذاخوری مریم گلی و یک‌ کاسه آب جوشیده تازه را باهم مخلوط نمایید.

 

منبع : fitnessmagazin.ir

طرز تهیه رنگ موی طبیعی در خانه با استفاده از چای و ادویه جات