پرده یکی از اجزای جدا نشدنی و اصلی هر دکوراسیون داخلی است. اگر شما هم پرده های اتاق نهارخوری، اتاق نشیمن و اتاق خواب تان طرحی نداشته و ساده هستند به راحتی با ۴ روش کم هزینه زیر می توانید آن ها را تزیین کنید.

 

پرده اتاق نشیمن شما هم دوخت بسیار ساده ای دارد؟ دیگر نگران نباشید، با این ایده ساده و کم هزینه می توانید پرده اتاق نشیمن تان را تزیین کنید. برای این کار به چند متر نوار رنگی احتیاج دارید. بهتر است رنگ این نوار در تضاد با “پرده اتاق نشیمن” تان باشد. این نوار را به صورت چین دار بدوزید. بعد از اتمام کار این نوار چین دار را به لبه پرده اتاق نشیمن تان بدوزید.

 

ساده ترین روش تزیین پرده, ایده هایی برای تزیین پرده

نواری با تضاد رنگی پرده ها به صورت چین دور پرده بدوزید

 

 پرده اتاق خواب تان یک حریر ساده است؟ نگران نباشید، برای تزیین این پرده ساده فقط کافی است به اندازه ۲ سانت پایین آن را با جدا کردن تار و پود به صورت ریشه دار کنید.

 

تزیین پرده های ساده,نحوه تزیین پرده

اگر پرده تان حریر ساده است می توانید پایین آن را ریشه دار کنید

 

 پرده اتاق ناهارخوری تان برای پنجره کوتاه است؟ نگران نباشید، فقط کافی است به اندازه ای که می خواهید پرده اتاق ناهارخوری تان بلند باشد به آن پارچه ای با طرح متفاوت بدوزید. برای پنهان کردن جای دوخت یک نوار باریک را با چسب حرارتی روی جای دوخت بچسبانید.

 

[box type=”note” fontsize=”18″ radius=”13″]برای آموزش دوخت رویه صندی نهارخورری این مطلب رو بخونید[/box]

 

 

روش های تزیین پرده, ساده ترین تزیینات پرده

به اندازه ای که می خواهید پرده تان بلند باشد به آن پارچه ای متفاوت بدوزید و جای دوخت را نوار بدوزید

 

 پرده اتاق خواب تان یک پارچه ساده است که طرحی ندارد؟ برای طرح دار کردن به یک قلمو باریک و مقداری رنگ آکرلیک نیاز دارید. با این رنگ و قلمو هر طرحی که دوست دارید روی پارچه می توانید بکشید.

 

آموزش تزیین پرده های ساده,آموزش تصویری تزیین پرده

برای طرح دار کردن پرده با یک قلمو باریک و مقداری رنگ آکرلیک هر طرحی را روی پارچه بکشید

 

منبع : seemorgh.com