بارها شده است که به دنبال یک کرم دور چشم مناسب باشید و یک دور چشم خرید کنید که رضایت شما را جلب نکند و یا دور چشمی بخرید که علی رغم توضیحات فروشنده فاقد ضدآفتاب یا SPF باشد . در بازار آشفته آرایشی و بهداشتی ایران ، محصولات ضد آفتاب دورچشم مختلفی وجود دارند که هر یک خواص ویژه ای دارند و استفاده نامناسب از هریک از این دور چشم ها می تواند سبب ایجاد نارضایتی در شما گردد . در این مقاله به بررسی دور چشم های حاوی ضدآفتاب و یا دور چشم های SPF دار و یا دور چشم های قابل استفاده در زیر نورآفتاب یا ضد آفتاب دور چشم مناسب پوست خواهیم پرداخت و مختصری درباره هر کدام از آن ها و ویژگی های منحصر به فردشان صحبت خواهیم نمود . بهتر است ابتدا دو مقاله سیاهی دور چشم و درمان سیاهی دور چشم را مطالعه کنید و سپس این مقاله را بخوانید . همچنین در سه مقاله دیگر در سایت داروخونه ، بهترین کرم دور چشم یا بهترین دور چشم ضد چروک را بر اساس سن به سه رده سنی بهترین کرم دور چشم زیر ۳۰ سال ، بهترین کرم دور چشم مناسب سن ۳۰ تا ۴۵ سال و بهترین کرم دور چشم مناسب سن بالای ۴۵ سال طبقه بندی کرده ایم و بهترین ها را برای شما توضیح داده ایم  .

eye-cream

 کرم ضد چروک دور چشم افیسه گلنیک التیام بخش، بازسازی کننده ضد افتادگی و ضد چروک قوی بوده و صبح ها جهت مراقبت از چشم ها استفاده می شود . تمامی محصولات حاوی عصاره جلبکهای دریایی با اثر افزایش چسبندگی میان درم و اپی درم و سفت شدن سطح پوست می باشند . کرم دور چشم افیسه حاوی عصاره خالص جلبک آبی است . این ماده فعال طبیعی به موجب تبحر کامل گلنیک در استفاده از هنر در خلق محصولات مراقبت از پوست ، تحت عنوان افیسه Ophycee فرمول بندی شد. این محصول دارای بافتی بی نظیر ، رنگ آبی ملایم و عطری دلپذیر است. نتایج بدست آمده بعد از ۲۱ روز استفاده نشان می دهد این محصول چین و چروک ها را به میزان %۷۵ پر می کند و پوست به صورت قابل ملاحظه ای به میزان %۸۷ محکم می شود .

eye-cream-wrinkles

 بهترین کرم دور چشم حاوی ضد آفتاب | استیک دور چشم ضد آفتاب سان سنسی پایو Payot

 استیک سان سنسی پایو نیز دور چشم مناسب دیگری است . این ضد آفتاب دور چشم فرمولی کاملا اختصاصی مناسب نواحی حساس و مستعد آفتاب سوختگی پوست نظیر اطراف چشم، لب، بینی، گوش و … دارد و مناسب انواع پوست حتی پوست حساس بوده و دارای خاصیت ضد پیری و ویتامین رسانی است و نیز مقاوم در برابر تعریق و شست و شو می باشد .

 بهترین کرم دور چشم حاوی ضد آفتاب | استیک دور چشم ضد آفتاب رنگی ساسکین SOSKIN

 

سومین ضد آفتاب دور چشم در فهرست بهترین دور چشم ضد آفتاب به استیک دور چشم ضد آفتاب رنگی ساسکین می رسد . این استیک دور چشم ساسکین حاوی ویتامین E ،عصاره درخت گل ابریشم ، فیلتر های محافظ در برابر اشعه های  آفتاب بوده و با قابلیت پوشانندگی بالا ، لکه های صورت و گودی زیر چشم و سیاهی زیر چشم را پوشش می دهد و از پوست در برابر اشعه های (UVA-UVB) محافظت می کند. همچنین آنتی اکسیدان بوده و مرطوب کننده نیز می باشد.

رپورتاژ/داروخونه