این مدل های موی مردانه و پسرانه همیشه مد هستند
5 مدل موی مردانه که هیچ وقت از مد نمی افتد

5 مدل موی مردانه که هیچ وقت از مد نمی افتد

انواع مُدهای مو می آیند و میروند ولی این 5 مدل مو برای همیشه می مانند.در زندگیِ هر مردی زمان و موقعیتی پیش می آید که او نمی تواند به آن چیزی که دوست دارد دست پیدا کند، بخصوص اگر صحبت از مدل موهایش باشد.

این 5 مدل مویی که در ادامه برایتان آورده ام در یک مورد وجه اشتراک دارند; اینها همیشه عالی بوده ،هستند و همیشه هم عالی خواهند بود و هیچ وقت از مد نخواهند افتاد.

1

Buzz Cut

وقتی شما این مدل مو را انتخاب می کنید، برای اینکه موهایتان را مرتب کرده و مدل آن را حفظ کنید باید مرتباً باید به آرایشگاه بروید ( حداقل هر 3 الی 4 هفته یکبار ) .این مدل مو در دنیای مُد و فیلم توسط نجات یافتگانِ جنگ مشهور شد.برای اصلاح موی سر به این مدل،به موزر نیاز هست.برای اینکه کمی آنرا جذاب تر کنید،می توانید در قسمت پشت و اطراف سر،و یا فقط در قسمت جلو آنرا کمی کوتاه تر کنید.اگر موهای نازکی دارید،این مدل مو برایتان ایده آل است.

می توانید این مول موی بسیار مناسب را تا آخر عمرتان در آغوش بکشید!شاید اگر کمی ته ریش به آن اضافه کنید،جذاب تر به نظر بیاید.

2

Side Sweep

این مدل مو در دهه ی 50 میلادی بسیار محبوب شد.در زمان خودش این مدل ،یک مدل موی سرکشانه محسوب می شد.این مدل در قسمت پشت و کناره سر خیلی کوتاه نیست ولی در قسمت بالای گوش ها کوتاه می شود،بسیار راحت و آزاد است و رسیدگی به آن بسیار آسان .

برای فرم دادن به آن فقط کافی است زمانی که مو هایتان مرطوب است،با استفاده از انگشتانتان به آن فرم دهید.این مدل برای افرادی که موهای مواج و فرفری و ضخیم دارند،خوب است و برای موهای لَخت اصلاً مناسب نیست.

3

Long Cut

این “مدل مو” برای آقایانی که موهای ضخیم و پُری دارند بسیار مناسب است و رسیدگی به آن نیز خیلی راحت است.وقتی هم که موهایتان بلند می شود،حالت زیبایی پیدا می کند که همین مسئله باعث میشود که مجبور نشوید زود به زود به آرایشگاه مراجعه کنید.

برای اینکه بهترین حالت را بگیرد بهتر است ناحیه فرق سر کمی کوتاه تر و جلوی آنرا بلند تر بزنید تا وقتی که آنها را عقب می زنید،پُف نکند.

4

The Crop

این مدلِ جیمز باندی ! کمی مردانه تر از سایرین است و برای مردانی که نمی خواهند برای آراستن موهایشان زمان بگذارند،ایده آل است.این مدل هم برای محیط کار و هم برای مهمانی های آخر هفته گزینه ی خوبی است.می توانید برای اینکه حالتش را حفظ کند،زمانی که موهایتان خشک است ،کمی ژل به دست هایتان بزنید و بروی موهایتان بکشید.به این طریق دیگر به سشوار و برس نیازی ندارید.

این مدل مو برای هر کسی که جنس موهایش خوب است و می خواهد که آنها را کمی ضخیم نشان بدهد و همچنین نمی خواهد موهایش بلند باشد،انتخاب خوبی خواهد بود.

5

Slick Back

و در آخر هم یک مدل موی اسپرت که از سال 1920 میلادی تا به امروز،هم در بین تاجران و بازرگانان و هم در میان ستارگان سینما بسیار محبوب است.این مدل مو به بیشتر صورت ها می آید،از پسران نوجوان گرفته تا مردان سالخورده،به همه ی ظاهرها برازنده است.

زمانی که موهایتان کمی نمدار است آنها را رو به عقب شانه کنید تا حالت موجی خود را حفظ کند و در عین حال مرتب شود.می توانید برای درخشش و نرمی بیشتر، کمی روغن به آن بزنید.

این مدل برای همه ی انواع مو مناسب است ولی به موهای ظریف بیشتر می آید. موهایی که مجعد و فردار هستند،لازم است که ژل،روغن و یا اسپری موی بیشتری بزنند.

منبع : http://jashnname.com

مترجم : پریسا آدرم