روش های افزایش ماندگاری رژ لب در جشن عروسی و دورهمی ها

 

یکی از کابوس های خانم ها ماندن طولانی مدت رژ لب روی لب هایشان است.ولی می توانید ماندگاری رژ لب در جشن عروسی و دورهمی ها با بهترین روش را تضمین کنید

 قدم اول: شب قبل زیرسازی را انجام دهید

یک رژلبِ رنگ و رو رفته اصلاً مناسب جشنِ عروسی تان نیست. پس باید با کاری کنید که تمامِ طولِ شب رژتان روی لب تان بماند. اولین و بهترین چیزی که لازم دارید یک نرم کننده ی لب است که برای شبِ عروسی تان معجزه می کند. کافیست شبِ قبل مقدار زیادی از آنرا روی لب تان بمالید و بخوابید. فردا معجزه را خواهید دید.

قدم دوم : صبح روز عروسی تان از لایه بردارِ خوب استفاده کنید

حالا که لب هایتان از شبِ پیش نرم شده، هر چقدر پوسته ی اضافی را که مانده با یک اسکراب بزدائید.

برای درست کردنِ یک اسکراب خانگی فقط 2 تا چیز می خواهید: شکر سفید و عسل. هر کدام را به نسبت مساوی با هم ترکیب کنید و روی لب هایتان بمالید. می توانید با یک مسواک این کار را انجام دهید.

redlipstick

نکته ی دیگر اینکه اگر می خواهید از رژ لبِ مات برای جشن تان استفاده کنید، حتماً قبلش از یک نرم کننده ی لب استفاده کنید. چون رژِ لب های مات روی لب های خشک ،تکه تکه و چسبناک شده و ظاهرِ بدی پیدا می کنند.

قدم سوم : از رژ لبی استفاده کنید که ماندگاریِ بالایی دارد

وقتی هدف ماندگاریِ  رژِ لب است، همیشه رژِ لبِ مات بهترین گزینه است. رژ لب های براق به سرعت پخش شده و کمرنگ می شوند.

برای نتیجه ی بهتر، باید زدنِ رژِ لب را از گوشه های لب شروع کرده و به سمتِ لبِ پایینی بیاورید. در نهایت به سراغ لب بالایی بروید و از کناره های لب به سمت وسط بیایید.

قدم چهارم : و حالا لب تان را قفل کنید!

آخرین و حیاتی ترین کاری که باید بکنید این است که کاری کنید تا رنگِ لب تان تمام مدت شب روی لب تان بماند. برای این منظور با یک قلم موی آرایشی، دور تا دورِ لب تان را کانسیلر بزنید تا رژتان پخش نشود. این کار یک لبِ تمیز و مرتب به شما هدیه می دهد.

کارتان تمام شد! حالا تمام طولِ مدتِ جشن تان، از رژِ لب تان لذت ببرید.

منتظر نظرات و دیدگاه های شما درباره ماندگاری رژ لب در جشن عروسی و دورهمی ها با بهترین روش هستیم.

مترجم : پریسا آدرم

 

منبع : http://jashnname.com