آرایش و زیبایی ابرو به سبک بازیگران هالیوودی

بهترین آرایش ابرو| مدل و آرایش ابرو بازیگران هالیوود

 7 اشتباه رایج در آرایش ابرو را بدانید

beauty product

1.هیچ یک از محصولاتی که برای ابرو تبلیغ و در بازار عرضه می شود را به ابرو هایتان نزنید.

از استفاده از هر چه ژل، لوسیون، ضد آفتاب، فاندیشن یا مرطوب کننده روی ابرو و اطراف آن دوری کنید چون باعث ریزش موهای ابرو و همچنین مانع از رشد مو می شود.

2.از یک آیینه ی خوب استفاده کنید.

برای داشتن “بهترین آرایش ابرو”  از آیینه های ذره بینی و خمیده دوری کنید. سعی کنید در مکان های روشن به ابروهایتان رسیدگی کنید ولی از آیینه ذره بینی استفاده نکنید چون زاویه دیدتان بهم می ریزد و کنترل موچین از دست تان در می رود.

scissors

3.قیچیِ ابرویتان را خیلی خوشحال نکنید.

ابرو هایتان را خیلی کوتاه نکنید تا بهترین آرایش ابرو را داشته باشید. کمان ابروی خیلی کوتاه شده اصلاً زیبا نیست. در واقع تعداد خیلی معدودی از خانم ها نیاز دارند که ابروهایشان را کوتاه کنند. برای اینکه به بهترین حالت آنها را کوتاه کنید و بهترین “آرایش ابرو” را داشته باشید، با برس ابرو آنها را به بالا شانه کنید و فقط آن موهایی که از بقیه بالاتر هستند را قیچی کنید.

right spot

4.دقت کنید که ابروهایتان از نقطه ی درستی شروع شده باشد. 

این تصور اشتباهی که جا افتاده کاملاً غلط است که ابرو باید از موازات سوراخ های بینی شروع شود. بلکه درستش این است که باید از موازات سرِ بینی شروع شود. اگر فاصله ی ابروها زیاد باشد، صورت پهن تر به نظر می آید.

thick brow

5.گزینه های بهتری از ابروهای خیلی ضخیم و بی نهایت پر هم وجود دارد.

مسلماً شما نمی خواهید ابرو های خیلی کلفت و ضخیمی داشته باشید. هر کسی دلش می خواهد ابروهای پر و پررنگی داشته باشد، ولی بعضی ها در این کار زیاده روی می کنند. سعی کنید ابروهایتان را خیلی از رنگ واقعی آنها تیره تر نکنید. این کار در کنار اینکه ابروهایتان را پر تر می کند، باعث می شود چشمان تان بدون اینکه تو ذوق بزند نمایان شود.

tweezing

6.برای بهترین آرایش ابرو، اصلاح ابرو با موچین بهترین گزینه است.

منظور این است که برای مرتب کردن ابروهایتان از موم، وکس و یا بند انداختن استفاده نکنید. ابرو برداشتن با موچین بهترین گزینه است چون به شما این اختیار را می دهد که موی ابرو هایتان را دانه دانه بردارید که همین موضوع از اشتباه برداشتن آنها جلوگیری می کند. در مورد ابرو همانطور که می دانید هر تار مو نقش مهمی در کل ظاهر صورت تان ایفا می کند و بهترین آرایش ابرو را به شما می دهد.

brow pencil

7.یک مداد ابروی خوب اختراع کنید تا بهترین آرایش ابرو را داشته باشید.

یک مداد ابروی خوب باید ظاهر طبیعی به موهایتان بدهد، نه اینکه مثل تاتو مصنوعی نشان دهد. از سه رنگ مدادِ ابرو استفاده کنید و هرکدام را به مقدار کمی بزنید، سپس با برس ابرو آنها را پخش کنید.

نظرتان را درباره مقاله بهترین آرایش ابرو| مدل و آرایش ابرو بازیگران هالیوود با ما در میان بگذارید.

مترجم : پریسا آدرم

منبع : http://jashnname.com