روز مادر برای مادران خیلی مهم است و همه دوست دارند که این روز را برای مادران و مادربزرگان بدل به روزی به یاد ماندنی بکنند.

در اینجا ده راه خوب برای خوشحال کردن مادران در روز مادر را ارائه می کنیم. ده روش که می تواند روز مادر را تبدیل به یک حادثه ویژه بکند.

به همراه مادرتان به خرید بروید  
می توانید در این روز با او برای خرید یک هدیه برای خودش همراه شوید چون  هر زنی پس ازخود زندگی، به خرید علاقه دارد. برای خرید کردن عجله نکنید تمام یک بعداظهر را با او صرف خرید کنید و بعد باهم به یک رستوران یا کافی شاپ بروید و به این ترتیب این روز به او خوش خواهد گذشت.

پختن کیک یا غذا
برای او آشپزی کنید مثلا شیرینی یا غذایی را که خیلی دوست دارد. حتی اگر این کار را بلد نیستید، به عشقی که به مادرتان دارید اطمینان کنید ، قرار است همین عشق این کیک را بپزد نه مهارت شما .

آلبوم عکس به یاد ماندنی
پر احساس ترین و زیبا ترین لحظات زندگی همه ما ، لحظاتی است که در کنار مادرمان بودیم .حتما شما از این لحظات عکسهای بی شماری دارید آلبوم عکسی از لحظه های به یادماندنی  خود با مادر درست کنید و به او بدهید. این یقینا او را شاد خواهد کرد.

فیلم خانوادگی
این کار آنقدری که به نظر می آید سخت نیست، کافی است تصاویر مربوط به روزهای شاد و خوب  خانواده را در کنار هم قرار بدهبد، تماشای این فیلم در کنار همه افراد خانواده، به مادرتان حس خیلی خوبی می دهد.

شعر و موسیقی
اگر انسان خلاقی هستید و  توانایی نوشتن دارید، می توانید شعری برای مادرتان بگویید ،بله شما شاعر نیستید ، کافیست چشمانتان را ببندید ، به قلبتان رجوع کنید و صورت زیبا و مهربان او را به یاد آورید ، می بینید که هزاران کلمه و جمله زیبا بر زبانتا جاری می شود، آنها را به او تقدیم کنید .  اگر این شعر را به صورت آواز همراه با موسیقی برایش بخوانید ، شاید کمی خنده دار شود ولی مادرتان لذت سرشاری را همراه با خنده تجربه خواهد کرد و بسیار عالی خواهد شد.

یک روز را بیرون از خانه بگذرانید
می توانید در روز مادر، همراه با مادرتان به مکان مورد علاقه او بروید و روز را در آنجا به سر ببرید.مهم نیست که او را کجا می برید همین که او متوجه شود شما به خاطر او تمام کارها و قرارهای ملاقاتتان را کنسل کرده اید بسیار خوشحال می شود .

تقدیم کردن کارت تبریک
می توانید این کارت را خودتان بسازید که در این صورت مسلما خوشحالتر خواهد شد. می توانید یک کارت تبریک بزرگ تهیه کنید و روی آن را پر کنید از عکسهای بچگی خودتان و جوان مادرتان و در روی کارت فقط کافیست بنویسید دوستت دارم .

مجموعه موسیقی
هدیه دادن مجموعه ای از موسیقی های مورد علاقه مادرتان به او ، یک ایده خیلی خوب است.

گل هایی که او دوست دارد
اهدای گلهایی که مورد علاقه مادرتان است مثل گل سوسن،  رز و دیگر گلهای زیبا می تواند سبب خوشحالی مادرتان بشود. می توانید تمام خانه را پر از گل کنید ویا با ارسال یک سبد گل زیبا به محل کارش او را غافلگیر کنید.

هدیه کردن یک بوسه به او
در روز مادر حتما به دیدار مادرتان بروید وبه یک تبریک تلفنی اکتفا نکنید، چون باید او را ببوسید و صورتتان را کنار صورتش بگذارید و او را احساس کنید. نگاهش کنید خوب و عمیق ،بگذارید زیباترین تبریک را از کارت پستال چشمان شما بگیرد .

در این روز زیبا ، روز مادر حتما به دیدار مادر بزرگها بروید و از وجودشان لذت کافی را ببرید که همین دم را با آنها بودن غنیمت است ، شما برای بودن با آنها خیلی وقت ندارید .

کاربر عزیز اگر آموزش ، مطلب ، داستان ، نوشته طنز ، خبر و… دارید که تمایل دارید در سایت منتشر شود از طریق بخش ارسال مطلب میتوانید با ما همکاری کنید