آبنماهای ساده
ساده ترین نوع آبنماها که شبیه یک حوض کوچک هستند و می تواند در کنار آلاچیق های شما به خوبی بدرخشند، این آبنماها را می توانید در رنگ ها و ابعاد متفاوت برای فضای بیرونی خود تهیه کنید و از زیبایی آن لذت ببرید.

آبنماهای مخصوص حیاط,طراحی آبنما

آبنماهای ساده را می توانید در رنگ و ابعاد متفاوت برای فضای خود تهیه کنید و از آن لذت ببرید

آبنماهای صخره ای
آبنماهای صخره ای یکی از زیباترین انواع آبنماهای فضای بیرونی می باشند که می توانید از آن برای فضاهایی مانند حیاط های بزرگ استفاده نمایید، توجه داشته باشید در انتخاب این مدل از آبنماها به ابعاد فضایی خود و آبنمای مورد نظر توجه کنید چرا که این مدل از آبنماها در فضاهای بزرگ زیبایی خودشان را بهتر نشان می دهند تا فضاهای کوچک.

مدل آبنما,آبنماهای شیک باغ

آبنماهای صخره ای یکی از زیباترین آبنماها که می توانید برای حیاط های بزرگ استفاده نمایید

آبنماهای ترکیبی
آبنماهای ترکیبی یکی از پرطرفدارترین انواع آبنماها برای فضاهای خارجی و داخلی محسوب می شوند که به خوبی با هر سبک از محوطه سازی هماهنگ می شوند و می تواند چهره ی فضای بیرونی شما را دگرگون کنند.

ساخت آبنماهای دیواری, آبنماهای ساده

آبنماهای ترکیبی به خوبی با هر سبک از محوطه سازی هماهنگ می شوند

آبنماهای دیواری
این آبنماها به دلیل ظاهر لوکس و سبک کلاسیک خود، به خوبی می توانید برای فضاهای مختلف داخلی و خارجی استفاده کنید و لذت ببرید، آبنماهای دیواری را به خوبی می توانید برای فضاهای کوچکی همچون پاسیوها و یا حتی حیاط ها استفاده کنید.

مدل آبنماهای ساده,انواع مدل آبنما

آبنماهای دیواری به دلیل ظاهر لوکس و سبک کلاسیک خود برای فضاهای مختلف استفاده می شوند

آبنماهای واتر وال
واتر وال ها در واقع دیوارهایی سنگی یا بتنی هستند که آب از روی آن ها سرریز می شوند و برای فضاهایی مانند اطراف استخرها یکی از مناسب ترین گزینه ها محسوب می شوند.

طراحی آبنما, طراحی آبنماهای شیک

آبنماهای واتر وال برای فضاهایی مانند اطراف استخرها از مناسب ترین گزینه ها محسوب می شوند

آبنماهای پیش ساخته
این آبنماها یکی از گزینه های بسیار مناسب برای سرعت عمل بخشیدن به امر اجرا می باشد که به سادگی می توانید انواع مختلف آن را متناسب با سلیقه خود برای فضاهای بیرونی خود تهیه کنید و لذت ببرید.

آبنماهای شیک باغ,آبنماهای مخصوص حیاط

آبنماهای پیش ساخته را می توانید متناسب با سلیقه خود برای فضاهای بیرونی خود تهیه کنید

آبنماهای طراحی شده
آبنماهای طراحی شده می توانند زیبایی خاصی به فضای بیرونی شما ببخشند گاهی این آبنماها می توانند نقش یک المان و یا حتی تندیس و مجسمه را در فضای شما بازی کنید که در کنار یک نورپردازی مناسب می تواند ظاهری منحصر به فرد به فضای شما ببخشد.

آشنایی با انواع آبنماها, ساخت آبنماهای دیواری

آبنماهای طراحی شده می توانند زیبایی خاصی به فضای بیرونی شما ببخشند

آبنماهای آبشاری
آبنماهای آبشاری یکی دیگر از آبنماهای مناسب برای ترکیب با فضای استخر شما محسوب می شود که می تواند جلوه ی خاصی به فضای داخلی استخر شما ببخشند و آرامش خاصی را برای شما ایجاد نمایند. از این نوع آبنماها در کنار یک گلکاری و طراحی فضای سبز مناسب می توانید در فضاهای مانند حیاط استفاده کنید و از صدای پای آب در این فضاها لذت ببرید.

آبنماهای ساده,مدل آبنماهای ساده

آبنماهای آبشاری می تواند جلوه ی خاصی به فضای داخلی استخر شما ببخشند

منبع : chidaneh.com