هر کدام از سوپراستارهای ایرانی طرفدار برند خاصی هستند، از کیف، کفش، کلاه، عینک گرفته تا ... . اگر شما هم می خواهید بدانید هر کدام از سوپر مدل های ایرانی از چه برندهایی استفاده می کنند با ما همراه شوید.

 

هر کدام از سوپراستارهای ایرانی طرفدار برند خاصی هستند، از کیف، کفش، کلاه، عینک گرفته تا … . اگر شما هم می خواهید بدانید هر کدام از سوپر مدل های ایرانی از چه برندهایی استفاده می کنند با ما همراه شوید.

سوپراستارهای ایرانی طرفدار چه برندهایی هستند؟

چقدر اهل برند و برندبازی هستید؟ اگر در این زمینه جزو آن دسته آدم‌هایی هستید که نگاه‌تان به سوپراستارهای دوران خودتان است، پس این مطلب را از دست ندهید؛ از ساعت گرفته تا کیف و عینک ، همین‌جا با ستاره‌ها…

 

 

پیمان معادی و برند لومینور پانرای Luminor Panerai

پیمان معادی و برند لومینور پانرای Luminor Panerai

بدون شک صاحب یک گالری ساعت باید هم ساعت‌های خاصی به دستش ببندد. ساعت لومینور پانرای Luminor Panerai او یک برند سرشناس ایتالیایی است که از سال 1860 وارد عرصه ساعت شده است.

 

 

محمدرضا گلزار و برند Boy London

محمدرضا گلزار و برند Boy London

کلاه Boy London محمدرضا گلزار از آن نمونه‌هایی است که برندبازهای اسپرت‌پوش در سراسر دنیا عاشق آن هستند. این کلاه انتخاب هوشمندانه‌ای برای بیان پایبندی به مد روز دنیاست.

 

 

علیرضا حقیقی و برند لویی ویتن Louis Vuitton

علیرضا حقیقی و برند لویی ویتن Louis Vuitton

او یک کلاسیک‌پوش قهار است. ست‌هایش را خیلی خوب انتخاب می‌کند و به دنبال این خوش‌سلیقگی یک برندباز هم محسوب می‌شود. نمونه‌اش همین عینک کلاسیک لویی ویتن که به ظاهر او وجاهت رسمی‌تری بخشیده است.

 

 

بهرام رادان و برند بولگاری Bvlgari

بهرام رادان و برند بولگاری Bvlgari

بهرام رادان بین بازیگران یک برندباز معروف است. ساعت بولگاری که در تصویر می‌بینید یکی از محبوب‌ترین نمونه‌های ساعت این برند است که نمونه‌اش بر دست آقای بازیگر نشسته است.

 

 

 

الناز شاکردوست و برند هرمس Hermes

الناز شاکردوست و برند هرمس Hermes

الناز شاکردوست برای یک روز زمستانی ست شادی را انتخاب کرده است. ستی که با کیف Kelly Hermes  تکمیل شده است.

 

 

پریناز ایزدیار و برند لویی ویتون

پریناز ایزدیار و برند لویی ویتون 

خوش سلیقگی پریناز ایزدیار را می‌توانید از انتخاب کیف‌هایش دریابید. نمونه‌اش همین کیف طرح صندوقی لویی ویتون با آیکون‌های خود این برند است که بین خانم‌ها در همه رده‌های سنی بسیار محبوب به شمار می‌رود.

 

 

بهنوش بختیاری و برند ری بن Ray-Ban

بهنوش بختیاری و برند ری بن Ray-Ban

عینک ری‌بن بهنوش بختیاری از آن دست عینک‌های پرطرفدار و البته جوان‌پسندی است که طرفدار کم ندارد. ری‌بن ، یکی از محبوب‌ترین برندهای عینک در دنیاست که ظاهرا بهنوش بختیاری هم از هواداران آن است.
منبع : زندگی ایده آل