با جزییات بروزرسان جدید پلی استیشن 4 آشنا شوید

بروزرسان جدید کنسول پلی استیشن 4 باعث می‌شود که بتوان بازی‌های این کنسول را روی کامپیوترهای PC و مک استریم کرد.

بروزرسان جدید پلی استیشن 4 قابلیت استریم بازی‌های این کنسول روی سیستم‌های مک و ویندوز را به همراه می‌آورد.بروزرسان 3.50 کنسول پلی استیشن 4 اکنون در مرحله‌ی آزمایشی دارد و به وسیله‌ی آن کاربران می‌توانند بازی‌های این کنسول را روی سیستم‌های PC و مک استریم کنند. البته افرادی که از نسخه‌ی آزمایشی این بروزرسان استفاده می‌کنند، هنوز نتوانسته‌اند این قابلیت جدید را امتحان کنند؛ اما سونی قول داده که به‌زودی این ویژگی در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

در بروزرسان 3.50 کاربران می‌توانند حالت آنلاین خودشان را تغییر دهند و حتی روی حالت آفلاین بگذارند تا کسی متوجه حضور آن‌ها در شبکه‌ی پلی استیشن نشود.

البته مایکروسافت چند ماهی می‌شود که امکان اجرای بازی‌های ایکس باکس وان روی PC را به وجود آورده و سونی برای رقابت با کنسول مایکروسافت، این قابلیت را به پلی استیشن 4 اضافه کرده است. اکنون کاربران ایکس باکس وان می‌توانند بازی‌های خودشان را روی سیستم‌های ویندوز 10 اجرا کنند. البته مایکروسافت این ویژگی را برای سیستم‌های مک عرضه نکرده و نمی‌گذارد که کاربران بازی‌های ایکس باکس وان را روی سیستم‌های مک استریم کنند.

سونی هنوز تاریخ عرضه‌ی بروزرسان جدید پلی استیشن 4 را اعلام نکرده و تنها گفته که به‌زودی اطلاعات بیشتری از این بروزرسان در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

‌‌‌‌‌‌

منبع: The Verge

دیجی کالا مگ

http://mag.digikala.com