ست کردن لباس یکی از اصول مهم برای شیک پوشی و خوش پوشی است. اگر شما هم می خواهید یک خانم شیک پوش باشید باید بدانید که با هر مدل شلوار چه نوع لباس هایی را باید ست کنید، پس با ما همرا باشید.

ست کردن شلوار طرح دار
یکی از بهترین انتخاب ها برای یک میهمانی دورهمی و عصرانه ست کردن یک شلوار طرح دار با یک بلوز ساده کمر دار است. برای کامل کردن تیپ تان یک جفت کفش پاشنه بلند و یک دستبند طلایی را فراموش نکنید.

روش ست کردن لباس با شلوار, مدل ست های لباس

 

ست کردن شلوار کلاسیک برای میهمانی های شب

این مدل شلوار برای برخی از میهمانی های شب بسیار شیک و مناسب است. این شلوار را برای میهانی های شب با یک تاپ نقره ای، یک جفت گوشواره بلند مروارید، یک کیف شب ریشه دار و یک صندل مشکی پاشنه بلند ست کنید.

ست لباس با انواع شلوار,نحوه ست کردن بلوز با شلوار

 

ست کردن شلوارهای پاچه گشاد برای میهمانی های دوستانه

شلوارهای پاچه گشاد (دمپا) بیشتر مناسب خانم هایی است که قد بلندی دارند، زیبا خانم ها قد کوتاه با پوشیدن این شلوارها قدشان کوتاه تر می شود. این شلوارها برای میهمانی های دوستانه و جشن های تولد بسیار مناسب است. این نوع شلوار را با یک تاپ بلند و یک صندل پاشنه پهن ست کنید .

ست کردن شلوار کلاسیک برای میهمانی های شب, ست لباس با شلوار های شب

ست کردن شلوار جین
اگر شما هم جزو دسته خانم هایی که عاشق شلوار جین هستند، می باشید، به شما پیشنهاد می کنیم شلوار جین را با یک تاپ که از زیر سینه گشاد می شود و یک جفت صندلی پاشنه بلند دخترانه ست کنید.

 

شلوارهای مناسب مهمانی های شب,ست کردن شلوارهای پاچه گشاد

 

 

منبع : seemorgh.com