دکوراسیون داخلی خانه تان را رنگی بچینید

قدرت رنگ ها تاثیر بسیاری در زیباتر کردن و حتی زشت کردن دکوراسیون خانه تان دارد. اگر می خواهید در سال 2016 یک دکوراسیون زیبا و متفاوت داشته باشید بهتر است خانه تان را به 10 رنگ برتر موسسه پینتون برای سال 2016 بچینید.

 

 

رنگ زرد مایل به خردلی

رنگ زرد مایل به خردلی

رنگ زرد پر رنگ یکی از بهترین رنگ ها برای روشن کردن یک اتاق دلگیر و خسته کننده است. بهترین رنگ برای ترکیب با رنگ زرد رنگ بنفش است. مانند این اتاق زیبا که دیوارها،پرده و رو تختی ترکیب رنگ زرد و بنفش است.

 

 

رنگ قرمز مرجانی

رنگ قرمز مرجانی

رنگ قرمز آتشین یک انتخاب عالی برای داشتن یک آشپزخانه مدرن، خاص و در عین حاب زیباست.

 

 

رنگ سبز

رنگ سبز

موسسه پنتون می گوید این رنگ سبز یکی از بهترین رنگ ها برای راهروی ورودی خانه است. این رنگ باعث می شود در بدو ورود به این راهرو شما حسی مانند قدم زدن در طبیعت داشته باشید.

 

 

رنگ قهوه ای روشن

رنگ قهوه ای روشن

رنگ قهوه ای روشن یکی از بهترین رنگ ها برای رنگ زمینه است. شما می توانید رنگ زمینه آشپزخانه تان را قهوه ای روشن انتخاب کرده و آن را با رنگ هایی مانند بنفش و سفید ترکیب کنید.

 

 

رنگ خاکستری

رنگ خاکستری

رنگ خاکستری یکی از بهترین انتخاب ها برای یک دکوراسیون خاص و زیباست. بهترین رنگ برای کامل کردن رنگ خاکستری رنگ بنفش ر.وشن یا یاسی است.

 

 

رنگ آبی فیروزه ای روشن

رنگ آبی فیروزه ای روشن

رنگ آبی فیروزه ای روشن یکی از بهترین رنگ ها برای داشتن یک دکوراسیون آرام، زیبا و منحصر به فرد است. این رنگ را می توانید با رنگ سورمه ای و مشکی کامل کنید.

 

 

رنگ هلویی

رنگ هلویی

رنگ هلویی یا مرجانی یکی از بهترین انتخاب ها برای کسانی است که می خواهند دکوراسیون رنگی ولی در عین حال بدون رنگ داشته باشند. می توانید این رنگ را با رنگ فیروزه ای و سفید کامل کنید.

 

 

رنگ صورتی کوارتز ( رنگ سال 2016 )

رنگ صورتی کوارتز ( رنگ سال 2016 )

این رنگ یکی از بهترین رنگ ها برای دکوراسیون اتاق خواب دخترانه و زیباست. این رنگ را می توانید با رنگ خردلی روشن و سفید کامل کنید.

 

 

 

رنگ آبی روشن و آرام ( رنگ سال 2016 )

رنگ آبی روشن و آرام ( رنگ سال 2016 )

این رنگ اتاق تان را به یک اتاق آرامش بخش و رنگی تبدیل می کند. همچنین این رنگ آبی یکی از بهترین رنگ ها برای داشتن یک اتاق خواب پسرانه و زیباست.

 

 

رنگ آبی پررنگ و عمیق

رنگ آبی پررنگ و عمیق

این رنگ یکی از بهترین رنگ ها برای داشتن یک اتاق رسمی و در عین حال رنگی است. بهترین رنگ برای تکمیل این رنگ، رنگ طوسی تیره است.

 

 

تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغ

http://seemorgh.com/