راهنمای خوش پوشی زنانه و مردانه در پاییز و زمستان

راهنمای خوش پوشی زنانه و مردانه در پاییز و زمستان
همچنان که پیش میرویم به زمستان و فصل سرما و سردی هم نزدیکتر میشویم بنابراین لباس های تابستانی  خود را به کنار گذاشته و کم کم فضایی رادر کمدهایمان برای لباس های پاییزی و زمستان باز میکنیم.
اگر کمی به فشن های امسال دقت کنید خواهید دید که لباس های پاییزی و زمستان امسال همه پارچه هایی ضخیم با رنگ های روشن دارند و بیشترین رنگی که در آنها به چشم میخورد طیف رنگی قرمز است رنگ هایی مانند زرشکی ، آلبالویی اما در کنار این رنگ ها رنگ هایی مانند نارنجی ، آبی نفتی ، سبز زمردی ، سفید و البته مشکی که برای بسیاری از افراد یک رنگ محافظه کارانه و راحتی است، چرا که با بسیاری از رنگ ها قابلیت ست شدن دارد.
رنگ مشکی رنگیست که در هیچ زمانی از مد نمیفتد. و تقریبا اغلب افراد یک لباس مشکی مانند شلوار ویا یک تیشرت مشکی در گنجه ی خود دارند.
در این مقاله با ملزومات پاییز و زمستان امسال آشنا خواهیم شد.
1. کلاه زمستانه دخترانه
یکی از لباس هایی که در زمستان به کار میرود کلاه است اما کلاهی با طرح یک گل بزرگ ویا گلی برجسته از جنس خودش  بدون اینکه به ملزومات دیگری احتیاج باشد میتواند در شما جلب توجه کند.

 

2. کلاه های لبه دار مردانه متفاوت
با گذاشتن یک کلاه لبه دار ساده در هر زمان و یا مکانی که باشید چه در شب و چه در روز از جلب توجه آنها نسبت به شما کم نمیشود.و در انبوهی از جمعیت مطمئنا  شما جزو کسانی خواهید بود که به چشم خواهید آمد.

 

3.یک شال ابریشمی برای خانم ها
یک شال روشن و یا رنگارنگ با طرح های گل دار،هندسی وار و یا طرح های ابرو باد که با لباستان ست شود میتوانند به اندازه کافی شما را شیک نشان بدهند.

راهنمای خوش پوشی زنانه و مردانه در پاییز و زمستان

4.یک شال برای مردان
به این صورت که میتوانید با پیچاندن شال بافتنی و یا روسری ها کوچک به دور گردن خود که زمینه ساده و بدون طرح دارند استفاده کنید که در استایل کلی شما هم بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

راهنمای خوش پوشی زنانه و مردانه در پاییز و زمستان

5.لباس های شطرنجی برای خانم ها
این زمستان با لباس های شطرنجی کلاسیکی روبرو خواهید شد که فانتزی نیستند اما با پوشیدن یک شلوارجین میتوانند تمام کننده استایل شما باشند.

 

6. پوشیدن ژاکت زنانه
پوشیدن ژاکت زنانه با یک لگ در روزهای سرد زمستانی میتواند ظاهر خوبی را ازشما نشان دهد. ولی اگر فکر میکنید که به حد کافی پوشیده اید و به لگ نیازی ندارید میتوانید با پوشیدن چکمه استایل خود را کامل کنید.

 

7. یک ژاکت شیک برای آقایون
ژاکت شیک را میتوانید با هر شلوار رسمی ست کنید و حتما این تیپ شما معرف خوبی از شما خواهد بود.

 

8. بارانی های کلاسیک برای خانم ها
بارانی های کلاسیک و یا کت هایی مشابه این نوع بارانی ها که  قابلیت ست شدن با رنگ های متضاد را داشته باشند در زمستان امسال بسیار رونق خواهد داشت.

 

9. بارانی های کلاسیک برای آقایان
امسال هم مانند خانم ها بارانی های کلاسیک برای آقایان هم مد خواهد بود بنابراین توصیه ما به شما آقایان این است که برای اینکه بخواهید استایل جذابی از خود را نشان دهید هنگام پوشیدن این نوع بارانی ها یقه ی آن را به سمت بالا برگردانید.

 

10. کت پشمی اما رسمی و زنانه
برند های تجاری کت های پشمی و رسمی با استایل مردانه که حتی طرح و الگوهای آنها با کت های مردانه  منطبقند را برای پاییز و زمستان امسال در نظر گرفته اند.

 

11. کت پشمی اما رسمی و مردانه
در هر فصل و هر زمانی کت رسمی برای آقایان مد است بنابراین با هر شکل و برشی از این کت ها را میتوانید بپوشید.

 

12. چرم برای خانم ها
زمستان بدون کت یا بارانی چرم داشتن در کمد ناقص به نظر می آید بنابراین اگر در سال های قبل نوع مشکی آن را تهیه کرده اید و میخواهید که امسال با رنگ فصل هم مطابقت داشته باشید میتوانید در خرید چرم رنگ های آلبالویی تیره و یا قرمز را انتخاب کنید و به این ترتیب شیک بودن خود را به معرض دید بگذارید.

 

13. چرم برای آقایان
آقایان هم میتوانند برای امسال از چرم استفاده کنند چرا که برای آنها هم مانند خانم ها برایشان لباس چرم، در زمستان امسال رونق فراوانی خواهد داشت اما میتوانید جسورانه تر عمل کنید و رنگ هایی به جز مشکی را به گنجه لباس های چرمی خود وارد کنید .


14. جین برای خانم ها
شلوار های جین کمی گشاد و کمی بالاتر از مچ پا از جمله مواردی هستند که زمستان امسال رونق خواهند داشت.اگر که تمایل به خریدن جین ندارید دلیلش این است که شلوار های جین بسیاری را در گنجه خود دارید.بنابراین اگر که میخواهید منطبق زمستان امسال باشید میتوانید با برش و دوختن آنها به شیوه مد زمستانه امسال خود را از خریدن دوباره شلوار جین معاف کنید.

 

15. جین برای افراد شیک پوش
یکی دیگر از انواع جین انواع کشدار آنها و یا استرچ است که برای امسال رونق دارد و به دلیل کشی که در خود دارد احساس ناخوشایندی با پوشیدن این جین ها به شما دست نخواهد داد،که البته نوع تیره تر آن ارجح تر میباشد.

 

16. کفش های زنانه
در زمستان امسال هر گونه کفش از کفش پاشنه بلند تا کفش بدون پاشنه را میتوان دید البته کفش های مردانه وار هم مانند کت های مردانه وار برای خانم ها رونق خواهند داشت. و پوشیدن کفش های زرق و برق دار هم که روی آنها از نگین و یا سنگ استفاده شده باشند هم برای مجالس شبانه مناسب خواهند بود.

 

17. کفش های مردانه

کفش های کتانی جزو کفش هایی هستند که اکثر مواقع آقایان از آنها استفاده میکنند. این کفش های کتانی دارای رنگ های مختلفی میباشند که رنگ های فلورسنتی آن استایل افراد را متفاوت و خاص تر نشان میدهد در صورتی که کفش های ساده و کلاسیک جلب توجه کمتری خواهند داشت و بیان کننده تیپ خاص و متفاوتی از افراد نخواهد بود.

مترجم اختصاصی زیباکده : آیدا خدیوی

zibakade.com

راهنمای خوش پوشی زنانه و مردانه در پایز و زمستان