مدل های معروف و برند کت و شلوار مردانه و دامادی

اگر می خواهید با برترین برندهای کت و شلوار در جهان آشنا شوید، ما در اینجا 10 تا از بهترین های آنها را برایتان آورده ایم.

مدل کت و شلوار مردانه مدل کت و شلوار,
مدل کت و شلوار مردانه مدل کت و شلوار,

1. بربری شرکت کالای لوکس و خانه مد بریتانیایی  است که Burberry London یکی از بخش های لباس مردانه آن است که از پارچه های کلاسیک اما به شیوه ای مدرن برای تولید محصولات خود استفاده می کند.

کت شلوار دامادی کت شلوار داماد مدل کت شلوار داماد,
کت شلوار دامادی کت شلوار داماد مدل کت شلوار داماد,

2. برند Dolce & Gabbana احتیاجی به معرفی ندارد. این برند لوکس ایتالیایی در سال ۱۹۸۵ توسط دمینیکو دولچه و استفانو گابانا، دو طراح ایتالیایی، در شهر میلان تاسیس شد.

کت و شلوار دامادی جدید کت و شلوار دامادی,
کت و شلوار دامادی جدید کت و شلوار دامادی,

3. Dsquared2 توسط دو برادر دوقلوی کانادایی به نام دین و دن کتن تاسیس شد. آنها در سال 1995 اولین شو لباس خود را در ایتالیا بر پا کردند و به تدریج به یکی از برندهای لوکس جهان مبدل شدند.

برندهای معروف کت و شلوار 2015,آشنایی با بهترین برندهای کت و شلوار در سال 2015

4. برند لوکس بریتانیایی Dunhill در ابتدا کار خود را با تولید اکسسوری آغاز کرد اما به تدریج در زمینه پوشاک نیز موفقیت هایی را به دست آورد.

معرفی بهترین برندهای کت و شلوار, برندهای کت و شلوار

5. Emenegildo Zegna یک برند ایتالیایی است که رنگ های تیره را بیشتر ترجیح می دهد و با طراحی مدرن خود کت های بی نظیری را روانه بازار می کند.

برندهای کت و شلوار در سال 2015,بهترین برندهای کت و شلوار 2015

6. Gucci نشان تجاری ایتالیایی در صنعت مد و کالاهای چرمی است که در سال ۱۹۲۱ توسط گوچیو گوچی تاسیس شد. رنگ مشکی این کت و شلوار شما را مطابق مد روز پیش خواهد برد.

معرفی بهترین برندهای کت و شلوار, برندهای کت و شلوار

7. برند Hackett در سال 1979 در لندن متولد شد. جسارتی که این برند در طراحی کت های راه راه خود به خرج داده، قابل ستایش است.

برندهای کت و شلوار,برندهای معروف کت و شلوار 2015

8. شرکت Hugo Boss در سال ۱۹۲۴ توسط طراح مد و کارآفرین آلمانی، هوگو فردیناند باس، تاسیس شد. طراحی کت های آن به گونه ای است که با گذشت زمان از مد نمی افتند.

برندهای معروف کت و شلوار 2015,برندهای کت و شلوار در سال 2015

9. برند آمریکایی J. Crew در سال 1980 متولد شد. این برند لوکس کت و شلوارهای خود را در رنگ های متنوعی چون آبی نفتی، قهوه ای و … روانه بازار می کند.

آشنایی با بهترین برندهای کت و شلوار در سال 2015,بهترین برندهای کت و شلوار

10. برند Rose & Born که متعلق به استکهلم سوئد است بر چهار چیز شامل پارچه، کیفیت، رنگ و برش کت و شلوارهای خود تمرکز دارد. این برند لوکس سبک مینیمالیسم را برای تولید محصولات خود انتخاب کرده است.

منبع : bartarinha.ir