گروه خونی افراد می‌تواند با خلق و خوی آنها ارتباط مستقیم داشته باشد

طبق تحقیقات دانشمندان به ویژه دانشمندان ژاپنی، گروه خونی افراد می‌تواند با خلق و خوی آنها ارتباط مستقیم داشته باشد  ویژگی‌هایی مثل ابتلا به بیماری ویا ویژگی‌های شخصیتی.

دانشمندان ژاپنی از سال ۱۹۳۰ در این حوزه مشغول تحقیق و بررسی هستند هر چند شما نمی‌توانید یک نتیجه دقیق که انتظارش را دارید، بگیرید اما دانشمندان ژاپنی به نتایج جالبی در این حوزه رسیده‌اند که خواندنیست.

گروه خونی O

موسسه تکنولوژِ ژاپن از میان تحقیقات بسیار به این نتیجه رسیدند که کسانی که گروه خونی O دارند شانس بیشتری در جذب پشه‌ها دارند و پشه ها به این گروه خونی بیشتر جذب می‌شوند. همچنین در برابر استرس این افراد انعطاف‌پذیری کمتری دارند زیرا هورموم کورتیزول در بدن آنها ماندگاری بیشتری دارد و همچنین این هورمون در دوران میانسالی و پیری  در افراد با گروه خونی  O بیشتر هم می‌شود. این افراد به عنوان اشخاصی اجتماعی و روشنفکر تر شناخته شده‌اند. این گروه خونی به داشتن شخصیت رمانتیک و احساساتی و متاسفانه حسود و ازخودراضی معروفند.

گروه خونی A

طبق مجله روانشناسی- زیست شناسی (نوروسایکوبایالوژی)، افراد با این گروه خونی تمایل زیادی به اختلالات وسواسی و  دارند. همچنین گروه خونی آ به عنوان مقاوم‌ترین گروه خونی شناخته شده‌اند و به عنوان افرادی باهوش و قوی و جدی در این گروهای خونی معرفی می‌شوند. شاید خیلی احساساتی و رمانتیک نباشند اما افرادی هستند که حمایت احساسی زیادی از شریک زندگی خود می‌کنند.

گروه خونی B

طبق نظر دانشمندان ژاپنی افراد با گروه خونی ب، جذابترین افراد هستند. زیرا آنها دارای بیشترین تناقض در بین گروهای خونی دیگر هستند. آنها افرادی خلاق، پرشور و قوی هستند که گاهی می‌توانند خودخواه و غیرقابل پیش‌بینی باشند. این افراد مسئولیت پذیری کمتری دارند  و با وجود قدرت و خلاقیت بسیاری در نهادشان هست. هرچند در بین ژاپنی ها معروف شده اند به اینکه در هنگام انتخاب شریک زندگی گروه خونی B را فراموش کن اما این تنها یک باور عموم و غلط است که جا افتاده چون سوای این ویژگی های منفی که در این گروه خونی یافته اند دانشمندان همچنان معتقدند که این گروه بسیار قوی و خلاق هستند.

گروه خونیAB

طبق اطلاعات چاپ شده در مجله عصب‌شناسی گروه خونی بیشترین احتمال را در زوال حافظه در طول زمان دارند. هنگامی که آنها افراد میانسال و پیر در گروه های خونی مختلف را مورد آزمایش قرار دادند متوجه شدند که گروه خونی  کمترین میزان یادگیری و حافظه را دارند. افراد با این گروه خونی اهمیت و دلسوزی بسیاری برای محیط طبیعی از خود نشان می‌دهند و شخصی راحت و خوش مشرب هستند. همچنین این افراد توانایی زیادی برای وفق دادن خود با محیط دارند بدون اینکه چیزی از شخصیت خود  تغییر دهند.در بین ژاپنی‌ها افراد با گروه خونی ABمعروفند به این ویژگی که آنها به آن اندازه که دیگران دوستشان دارند، به دیگران عشق نمی‌ورزند.

 

 

 

منبع : زنجفیل