با این روش ها ، موهای نازک و کم پشت تان را پرپشت و ضخیم کنید

پرتر نشان دادن موها

 

موهای کم پشت و نازک مشکل بسیاری از خانم هاست که همیشه برای زیباتر کردن موهای شان با مشکل مواجه هستند. با روش های ساده زیر می توانید موهای نازک و کم پشت تان را پرپشت و ضخیم کنید.
بدون شک مو یکی از مهم ترین جنبه ها در زیبایی ظاهری زنان محسوب می شود، و اگرچه برخی از خانم ها موهایی ضخیم و بلند و سالم به ارث برده اند، برعکس برخی از خانم ها موهایی نازک و شکننده دارند. قطعا بعضی از محصولات گران قیمت مارک های معتبر می توانند بهتان کمک کنند، اما اگر شما بودجه خریدن این محصولات را ندارید، با کمک چندین روش می توانید به موهایی ضخیم تر و پرحجم تر دست یابید، موهایی که همیشه آرزوی داشتنش را داشتید. در اینجا هفت مورد از بهترین روش ها برای داشتن موهایی حجیم را معرفی می کنیم:

برای پرپشت کردن موهای نازک و کم پشت، پوش دادن را فراموش نکنید
از قدیم یکی از معمول ترین کلک ها برای حجیم تر و پرتر نشان دادن موها پوش دادن آنها بوده است. یکی از روش هایی که آرایشگران وقتی مشتری آنها موهایش برای درست کردن مدل مویی به اندازه کافی پرپشت نیست، استفاده می کنند. وقتی خودتان می خواهید موهایتان را پوش بدهید، فقط باید تمام موهایتان را بالای سر مثل تاج جمع کرده و بعد با شانه آنها را عقب سر جمع کنید.این کار را با فاصله 6 تا 7 سانتی از ریشه مو شروع کنید. وقتی این کار را انجام دادید، با نوک انگشتان موها را صاف و مرتب کنید.

برای پرپشت نشان دادن موهای کم پشت و نازک رنگ موی جدیدی را امتحان کنید
تابحال توجه کرده اید که بعد از رنگ کردن موها ظاهر انها هم بهتر می شود؟ این خطای دید نیست- بعد از رنگ کردن موها حجیم تر و ضخیم تر می شود، و تا مدتی ظاهر بهتری دارد. این قشنگی برای همیشه دوام ندارد، اما رنگ کردن موها یک انتخاب عالی برای کسانی است که می خواهند موهای ضخیم تر داشته باشند، خصوصا اگر قرار است به یک مهمانی خاص یا عروسی دعوت شوید. با این حال یک آرایشگر حرفه ای انتخاب کنید که در انتخاب رنگ موی مناسب، مدل مو و آرایشی که بهتان می آید، راهنمایی تان کند.  بعد از تمام شدن کار توجه کنید که موهایتان چقدر نسبت به قبل حجیم تر شده است.  اگر بعد از رنگ کردن مو از موها به درستی مراقبت کنید، رنگ آنها چندین هفته دوام می آورد. از طرف دیگر به خاطر فقط حجیم تر شدن موها لازم نیست کل موها را رنگ کنید، بلکه می توانید فقط قسمتی از موها را هایلایت یا مش کنید. این بار هم یک آرایشگر حرفه ای می تواند درباره رنگ و مدل مویتان شما را راهنمایی کند.

بیگودی داغ یا بابلیس می تواند موهای نازک و کم پشت تان را پرپشت کند
تابحال توجه کرده اید برخی از خانمهایی که موهای بلند دارند با کمترین تلاش موهای خود را فر می کنند؟ راز این خانم ها hot rollers است: روش استفاده از انها خیلی راحت است، ظرف 15 دقیقه گرم شده و بعد برای یک روز کامل موهایتان فر و موج دار می شود. معمولا ست خوب این وسیله دو تا سه سایز بیگودی دارد، و اگر می خواهید حجم بیشتری به موهایتان بدهید، پس بزرگ ترین بیگودی را در قسمت بالایی موها استفاده کنید.اجازه دهید بیگودی ها کاملا خنک شوند ( این زمان بستگی به بلندی موهایتان و نوع بیگودی شما بین 30 تا 60 دقیقه متفاوت است)، سپس به آرامی آنها را باز کنید و اجازه دهید موهایتان باز شود. حتما از نتیجه کار راضی خواهید بود. بعد از باز کردن بیگودی ها و موج دار شدن مو از تافت استفاده کنید تا حالت آنها مدت بیشتری دوام بیاورد، اما از تافت های خیلی قوی استفاده نکنید تا موهایتات خشک نشده و بیش از اندازه ثابت نشود.

همیشه موهایتان را بر عکس خشک کنید تا موهای تان پرپشت شود
این روش یکی از قدیمی ترین و معمول ترین کلک ها بوده و برای خانمهایی با بلندی متوسط مو بهترین روش است. وقتی در حالت ایستاده موهایتان را خشک می کنید، اجازه ندهید جاذبه زمین حجم موهایتات را بگیرد. پس سر موهایتان را به سمت بالا گرفته و از پایین انها را  سشوار بکشید؛ با این کار حجم موهایتان بیشتر می شود، اما اگر می خواهید یک مرحله جلوتر بروید، بعد از خشک کردن موها اسپری حجم دهنده نیز استفاده کنید. فقط یکی دو پاف کفایت می کند!

برای پرپشت نشان دادن موهای تان، مدل موهایتان را عوض کنید
یک مدل موی جدید ظاهر شما را کاملا عوض می کند. مهم نیست موهایتان چه اندازه ای باشد، بلند، کوتاه یا متوسط. می توانید موهایتان را لایه لایه کوتاه کرده و خرد کنید. با این کار نه تنها ظاهرتان کاملا تغییر می کند؛ بلکه موهایتان حجیم تر دیده می شود.موهای خرد شده هم برای کسانی که موهای نازک دارند و هم کسانی که می خواهند قسمت بالای موهایشان حجیم تر شود مناسب است. اگر چه این مدل مو شاید ابتدا تغییر اساسی در ظاهر موی شما ایجاد نکند، اما بدون شک کمک می کند تا حجم و ضخامت موها بیشتر نشان داده شود. شاید بهترین نام برای این مدل مو مدل «لیر» باشد.

درمان طبیعی کم پشتی مو با آلوورا را امتحان کنید
آلوورا صدها سال است که به عنوان درمان بسیاری از دردها و بیماری ها استفاده می شده، اما آیا می دانید می توانید به کمک آن موهایی حجیم و ضخیم داشته باشید؟ این گیاه درمان طبیعی موهای ریخته شده است، مغذی پوست کف سر و نرم کننده، و در عین حال رشد طبیعی موها را بهتر می کند. خیلی راحت ژل داخل آلوورا را کف سر مالیده و اجازه دهید نیم ساعت تا یک ساعت بماند، سپس با شامپو بشویید.

انتخاب محصولات مراقبت از موی مناسب
برای حجم دادن و ضخیم شدن موها به شدت توصیه شده که از یک شامپوی دو کاره معتبر استفاده کنید. شامپوهای حجم دهنده بهتر از ماسک مو یا نرم کننده هستند؛ چون ماسک و نرم کننده به جای پر کردن و بیشتر کردن ضخامت موها باعث نرم کردن و نازک تر نشان دادن موها می شوند.

صرف نظر از اینکه می خواهید برای یک مراسم خاص بهترین ظاهر را داشته باشید یا فقط تصمیم گرفته اید که تغییری ایجاد کنید، این روش های ساده،  کم هزینه و با ماندگاری خوب بهتان کمک می کند شکل و مدل کلی موهایتان را عوض کنید!

منبع : ileev.com