با ریمل های رنگی جان تازه ای به مژه هایتان بدهید

با ریمل های رنگی جان تازه ای به مژه هایتان بدهید

خب، مایلید از ریمل‌های رنگی استفاده کنید؟ شاید قبلا چند ریمل رنگی خریده‌اید ، و یا در فروشگاه‌ها به رنگ های زیبای سبز ، لاجوردی و یا سایه های کبود طلایی چشم دوخته‌اید. اما چطور بدون اینکه ظاهر عجیبی پیدا کنید، از ریمل‌های رنگی استفاده کنید؟ آیا راهی وجود دارد که از ریمل‌های رنگی استفاده کنید بدون اینکه کسی متوجه شود که ریمل آبی رنگ، زده‌اید؟!

بله، راهی وجود دارد. شما می‌توانید ریمل رنگی را با ریمل عادی مشکی و یا قهوه ای‌تان ترکیب کنید و بدون بیش از حد روشن کردن مژه‌هایتان، آن‌ها را متفاوت و دوست داشتنی کنید. استفاده از ریمل رنگی سر کلاس و یا سر کار؟ البته! ریمل رنگی هنگام قرار شام با خانواده ها؟ چرا که نه؟

فقط نوک مژه‌ها

ریمل همیشگی و روزانه مشکی رنگ‌تان را بردارید و آن‌را روی هردو مژه‌های بالا و پایین بزنید. سپس یک رنگ عجیب را امتحان کنید، مثلا از یک رنگ سبز پررنگ استفاده کنید و آن‌را به نوک مژه‌های بالایی‌تان با حرکات سریع بزنید. یک رنگ لطیف و زیرکانه بر روی مژه‌هایتان که از قبل ریمل زده‌اید. شما حتی نمی‌توانید این رنگ را بر روی مژه‌هایتان ببینید مگر این که از فاصله بسیار نزدیک نگاه کنید. اما وقتی که این کار را انجام می‌دهید، مانند این است که روح‌تان به یک باره متوجه میشود چقدر این رنگ فوق‌العاده است.

رنگ را تقسیم کنید

برای یک نگاه زیباتر و واضح‌تر که همچنان شبیه یک رنگین کمان نباشد، به مژه‌های بالایی‌تان ریمل مشکی بزنید و برای مژه‌های پایین‌تان از ریمل رنگی استفاده کنید. این کار می‌تواند تبدیل به سرگرمی شود. مثلا به مژه‌های بالایی ریمل سیاه و به مژه‌هایی پایینی رنگ آبی ملوانی بزنید و یا از رنگ لاجوردی برای دلربایی بیشتر استفاده کنید. این کار با انواع مختلف رنگ آبی بیشتر جواب می‌دهد چراکه این رنگ‌ها باعث می‌شوند سفیدی چشم‌تان روشن‌تر و درخشان‌تر به نظر برسد، مثل رژلب‌های قرمز با تناژ آبی که پوست‌تان را سرد‌تر نشان می‌دهند. همه سرکار از شما خواهند پرسید: ” تغییر کرده ای! ولی چرا؟”

رنگ‌ها را ترکیب کنیم

کمی تغییر در ریمل مشکی رنگ‌تان ایجاد کنید. یک لایه ریمل مشکی بزنید و سپس برای لایه بعدی ، از یک رنگ پرطراوت به انتخاب خودتان استفاده کنید. این ریمل مشکی‌ست؟ نه. ریمل رنگی‌ست؟ باز هم نه. اضافه کردن یک لایه ریمل رنگی به ریمل مشکی باعث می‌شود رنگ مشکی درخشان‌تر و کمی جذاب‌تر به نظر برسد، بدون اینکه باعث شود تمام روز ریمل‌‌هایی با رنگ‌های عجیب و غریب بر روی چشم داشته باشید.

منبع : سرخاب سفیداب

 

توسط :

مسئول سايت

داروخانه اینترنتی آرتان طب بزرگترین و کاملترین داروخانه آنلاین

برای مشاهده و خرید لیست کامل سرویس های اتوبوسی ترمینال جنوب کلیک کنید

بازارگاه کامل ترین سایت خرید اینترنتی بلیط اتوبوس

زنبیل آنلاین مثل یک ویترین پر زرق و برق است که خرید اینترنتی را برای شما آسان کرده است