روش های خوشتیپی برای مردان طاس و کچل

روش های خوشتیپی برای مردان طاس و کچل

اینم یه مدل مرد کچل خوشتیپ
اینم یه مدل مرد کچل خوشتیپ

هیچ مردی فکر از دست دادن موهایش را دوست ندارد. وحشتناکترین قسمتش اینجاست: پذیرش اینکه شما در نهایت باید به شکست اعتراف کنید و همه‌ی موهای خود را بتراشید! خب؛ سعی کنید بیش از حد ناراحت نشوید. من اینجا هستم که به شما یادآوری کنم این وضعیت متزلزل، پایان «شمای شیک» نیست. در واقع نسبتا هیجان انگیز نیز هست، باور کنید! لطفا قبل از خواندن حرف‌هایم قضاوت نکنید.

اول از همه، لازم نیست همه‌ی موهایتان را بتراشید (مگر اینکه دیگر کاملا احساس کچلی می‌کنید). اگر شما در مراحل اولیه‌ی پذیرش طاسی هستید، من گمان می‌کنم که مدل موی کوتاه را هنوز انتخاب نکرده‌اید.

اولین ترفند: کوتاه و مرتب نگه داشتن بغل‌های مو میتواند یک تفاوت بزرگ ایجاد کند. کوتاه کردن بغل‌های مو می‌تواند باعث پرپشت تر بنظر رسیدن بالای مو‌ها شود. از آرایشگرتان بخواهید بغل موهایتان را با شماره ۲ بزند و بالای موهایتان را کمی بلندتر از طول انگشت نگه دارد. اینکار باعث میشود توهم پرپشتی بالای موهایتان ایجاد شود.

وقتی زمان استفاده از ماشین تراش فرا می‌رسد، می‌توانید باز هم از همین تاکتیک استفاده کنید. اینکه اندازه‌ی موهایتان در همه جای سرتان یکسان باشد، مناسبترین ظاهر برای شما نیست. صرف نظر از اینکه چقدر خوش شانسید و چقدر مو دارید. حتی با کوتاه ترین موها هم می‌توانید یک «استایل» ایجاد کنید. قاعده‌ی کلی که من از آن استفاده می‌کنم این است: هرچقدر که موهای اطراف و پشت سرتان بلند باشد، موهای بالای سرتان حداقل دو برابر بلندتر باشند.

یادتان باشد، هیچ مویی آنقدر کوتاه نیست که نتوان از محصولات مراقبتی استفاده کرد. مقدار کمی از محصولات غیر براق می‌تواند یک ظاهر مناسب ایجاد کند و احتمال هرگونه وز مو و الکتریسیته که باعث نازکی مو می‌شود را کاهش دهد. از محصولات سبک که ظاهری طبیعی ایجاد کرده و در عین حال ساختار مو را حفظ می‌کنند استفاده کنید.

شما می‌توانید با مطمئن بودن از اینکه پوست سرتان همیشه تمیز و عاری از محصولات شیمیایی است، به موهایتان کمکی حیاتی کنید. از محصولاتی استفاده کنید که حاوی روغن نیستند: این محصولات فولیکول‌های مو را مسدود نکرده و به آنها آسیب نمی‌رسانند. پوست سرتان، خودش میتواند چربی تولید کرده و از مو محافظت کند، اما گاهی غدد سباسه ممکن است چربی بیش از حد تولید کنند. در نتیجه این افزایش چربی روی پوست سر، در کار فولیکول‌ها اختلال ایجاد میشود.

در فروشگاه‌ها انواع محصولات متفاوتی وجود دارند که می‌توانند پوست سر را تمیز کرده و چربی اضافه را حذف کند. من ترجیح میدهم از محصولات طبیعی بجای تکیه بر محصولات شیمیایی استفاده کنم. از شامپوهایی حاوی ترکیبات گیاهی استفاده کنید تا به آرامی پوست سر خود را درمان کنید و از دست چربی اضافی آن خلاص شوید.

هیچ درمان جادویی برای ریزش مو وجود ندارد (البته هنوز)، اما یک روال خوب برای نظافت موها می‌تواند به سالم نگه داشتن پوست سر و ضخیم‌تر و بلندتر شدن موهایتان کمک کند.

منبع : سرخاب سفیداب

توسط :

مسئول سايت

داروخانه اینترنتی آرتان طب بزرگترین و کاملترین داروخانه آنلاین

برای مشاهده و خرید لیست کامل سرویس های اتوبوسی ترمینال جنوب کلیک کنید

بازارگاه کامل ترین سایت خرید اینترنتی بلیط اتوبوس

زنبیل آنلاین مثل یک ویترین پر زرق و برق است که خرید اینترنتی را برای شما آسان کرده است