درمان پرکاری و کم کاری تیروئید با پیاز !!!

درمان پرکاری و کم کاری تیروئید با پیاز !!!

درباره خواص پیاز در زندگی و سلامتی و حتی زیبایی خیلی چیزها شنیده‌اید. پیاز برای پاکسازی پوست، از بین بردن باکتری و جرم و رشد مو بسیار مفید است وبه خاطر داشتن اسید فسفریک در خون معجزه می‌کند. در طب سنتی هم از پیاز برای از بین بردن بیماریها و ویروس‌ها بسیار استفاده می شود. اما شاید کمتر کسی به این خاصیت پیاز پی برده باشد که دکتر اگور کنیازین در روسیه به این نتیجه درمورد خواص پیاز رسید.این پزشک روسی به این نتیجه رسید که پیاز نقش بسیار موثری در نارسایی و کم کاری غدد تیروئید دارد.

دکتر اگور کنیازین با آزمایش روی بیماران مختلف به این نتیجه رسید و از تمام کسانی دچار اختلالات عملکرد تیروئید هستند خواست که این دستور ساده را انجام دهند.

یک پیاز قرمز بردارید و از وسط نصف کنید تا بتوانید آب پیاز را از هر نیمه پیاز بگیرید. دو نیمه پیاز را و آب آن را روی گردن خود به صورت دایره وار ماساژ دهید. این کار را قبل از خواب انجام دهید و نباید گردن خود را بشویید. باید بگذارید آب پیاز روی گردن شما بماند و کاملا جذب پوست گردن شود.

احتمالا همه با بوی بد پیاز مشکل دارند اما اگر بدانید قرصهای هورمونی که برای کم کاری  تیرویید و عوارضی که آنها برای بدن دارند چقدر روی بدن تاثیر گذار است از بوی بد پیاز میگذرید و به آن عادت می‌کنید. این کار هیچ عوارض جانبی ندارد و می‌توانید بدون هیچ ضرری انجامش دهید.

یادتان باشد به دیگر خواص معجزه آسای پیاز این خاصیت را هم اضافه کنید. این درمان خانگی برای نارسایی غدد تیروئید را شبها انجام دهید.

 

منبع : زنجفیل