اواخر اردیبهشت‌ ماه سال گذشته مردم روستای «همت‌آباد» بم با صدای زنی روبرو شدند که بلند فریاد می‌زد «سوختم» و از مردم درخواست آب می‌کرد، هرچند همسایه‌ها در لحظات اولیه تصور می‌کردند که این زن ۲۴ ساله دچار برق‌گرفتگی شده است اما هنگامی که صورت تخریب شده او و دختر دو و نیم ساله‌اش را دیدند متوجه شدند که این زن قربانی اسیدپاشی شوهر معتادش شده است.

شوهر معتاد و موادفروش این زن که از راه سرقت، مخارج خود را تامین می‌کرد، هنگامی که متوجه شد همسرش قصد جدایی از او را دارد، وی را تهدید به اسیدپاشی کرد و نهایتا در یکی از ‌شب‌های اردیبهشت ماه سال گذشته در حالی که همسر و فرزند شیرخوارش خواب بودند نقشه‌ شومش را روی همسر و دو فرزند بی گناهش اجرا کرد.

سمیه پس از حادثه اسید پاشی با دو فرزندش در خانه پدرش زندگی می‌کند. با توجه به فقر مالی و بدسرپرستی سرنوشت رعنا و نازنین دو دختر سمیه در وضعیتی مبهم قرار دارد.

گفتنی است علی برادر شوهر سمیه متهم ردیف دوم این حادثه پس از آزادی از زندان با قید وثیقه، سمیه و خانواده‌اش را تهدید کرده است.

اسید

اسید1

اسید2

اسید4

اسید3

اسید6

اسید5

اسید7

اسید8

اسید9

کاربر عزیز اگر آموزش ، مطلب ، داستان ، نوشته طنز ، خبر و… دارید که تمایل دارید در سایت منتشر شود از طریق بخش ارسال مطلب میتوانید با ما همکاری کنید