یه خانم خانه دار خوشگل نباید بوی قورمه سبزی بده

زیباترین زن خانه دار

خانم های خانه دار، به دلیل اینکه در محیط خانه و بدون ارتباط حضوری با دیگران قرار دارند، شاید کمتر به فکر زیبایی خود باشند، به خصوص آن هنگام که کسی در خانه نیست!

معمولا هنگامی که دیگر اعضای خانواده به مدرسه و دانشگاه و سر کار خود رفته اند و آنها در منزل تنهایند، امکان دارد که لباس های کهنه و فرسوده بپوشند و یا به دلیل حجم کارهای خانه، حتی از شانه زدن موهای خود غافل شوند و نتیجه این کار، چیزی جز افسردگی برای آنها نیست.
خانه داری از جمله کارهای سختی است که انگار با زیبایی انسان، سر ستیز دارد، ظرف شستن با ناخن های بلند و مانیکور کرده در تعارض است، بوی غذا و یا عرق ناشی از جارو و طی زدن، لباس های تمیز را آلوده و نامرتب می کند و شاید نظافت روزانه منزل با سر و صورت درست کرده، مطابق نشود، اما همه ی اینها دلیل خوبی برای این که یک خانم خانه دار به خود نرسد، نیست!

یک خانم خانه دار باید بداند که مهمترین فرد در زندگیش ، باید خودش باشد، او باید بداند که اگر لباس های کهنه بپوشد، دائما بوی غذا بدهد و برای خود ارزشی قائل نباشد، کم کم افسرده می شود و اگر سلامتی روح نداشته باشد، نمی تواند به بقیه انرژی بدهد، باید بداند اگر زیبا نباشد، شاید اعضای خانواده را از خودش براند و …پس اول باید به خاطر روحیه خودش، زیبا باشد و بعد برای دیگران.

 

زیباترین زن خانه دار

ما در اینجا توصیه هایی داریم که می تواند شما را زیباترین زن خانه دار کند:
اول سعی کنید ورزش را از خودتان دور نکنید، اگر می توانید مرتب به کلاس های ورزشی بروید، اگر فرزند کوچک در خانه دارید، در ساعت هایی که همسرتان در خانه است، به کلاس بروید، اگر این هم برایتان مقدور نیست، می توانید با برنامه های تلویزیونی نرمش کنید و هزار و یک کار دیگر، باید بدانید که ورزش کردن، نه تنها روحیه شما را شاداب می کند، بلکه پوستتان را شفاف کرده و زیباییتان را دو چندان می کند.
لباس های کهنه، پاره و آنهایی که بر اثر شستشو از رنگ و رو رفته اند را دور بریزید، هیچ چیز مثل لباس کهنه ای که به تن شما زار می زند، چهره تان را پیر و روحیه تان را  افسرده نمی کند، پس می توانید از  آنها به عنوان دستمال پاک کننده زمین و شیشه استفاده کنید.

هر روز صبح موهایتان را شانه بزنید و ابروهایتان را مرتب کنید، سعی کنید یک گلسر زیبا و راحت هم به موهایتان بزنید و یا یک روز موهایتان را ببافید و روز دیگر یک مدل دیگر، موهای خانم ها در زیبایی شان تاثیر فوق العاده ای دارد. از گردنبند و گوشواره هایی که در اعماق کمدتان مخفی کرده اید، لذت ببرید، آنها را بیرون بیاورید و هر هفته از یکی از آنها استفاده کنید.
نمی گویم لباس های مهمانی تان را در منزل بپوشید و بعد به جارو زدن و یا سرخ کردن قورمه سبزی بپردازید، اما می توانید یک لباس زیبا و ترجیحا همرنگ باهم بپوشید و برای جلوگیری از آلودگی و بوی غذا، در حین کار از یک پیشبند استفاده کنید.

یادم است که یکبار برای احوالپرسی، زنگ در همسایمان را زدم، دیدم آرایش مختصری کرده، سوال کردم که مگر همسرت در منزل است؟ گفت: نه ، من برای زیبایی خودم، آرایش می کنم، حتی وقتی هیچکسی منزل نیست. می توانید با زدن یک رژ لب زیبا، روح خود را شاد کنید.
کارهای خانه را صبح ها انجام دهید که بعد از ظهر ها در کنار همسر و فرزندانتان باشید، به یاد داشته باشید که دوش گرفتن قبل از ورود همسر، می تواند تمام خستگی ها و زشتی ها را بر طرف نماید.
نگران خراب شدن و بو گرفتن لباس های درون کمدتان نباشید و آنها را اصطلاحا برای پس مرگ تان نگذارید، لباس ها برای شمایند، نه شما برای آنها…
آنها را خریده اید که لذت ببرید، و اگر پس از چند ماه از خریدنشان، هنوز منتظر مهمانی هستید که دعوت شوید، انتظار دیگر بس است، اگر قرار بود دعوت شوید، در این چند ماه، دعوت می شدید، نترسید و آنها را بپوشید، روز مبادایی در کار نیست.
اگر سعی کنید هر روز یک لباس متفاوت با روز قبل بپوشید، موهایتان را درست کنید و به خود برسید، زیباترین خانم خانه دار خواهید شد.
منبع:تبیان

یه خانم خانه دار خوشگل نباید بوی قورمه سبزی بده