مقایسه ویژگی های آیفون 6s پلاس با گلکسی S6 اج پلاس سامسونگ

مقایسه ‌آیفون 6s پلاس با گلکسی S6 اج پلاس

با عرضه آیفون 6s رقابت اپل با سامسونگ وارد مرحله جدیدی شد. این دو شرکت چند سالی است که سعی می‌کنند با عرضه گوشی‌های پرچم‌دار سهم بیشتری از بازار را به‌دست بگیرند. سامسونگ برای رقابت با اپل دست به کارهای مختلفی می‌زند و برنامه‌های تبلیغاتی گوناگونی را به وجود می‌آورد که بتواند به وسیله آن‌ها مشتریان اپل را به سمت محصولات خودش جلب کند. حتی این شرکت در روز عرضه آیفون 6s در شهر لندن هم کارهای مختلفی انجام داد.
با عرضه شدن آیفون 6s پلاس، سامسونگ تلاش کرد که نظر کاربران را بیش از پیش به سمت گوشی گلکسی S6 اج پلاس جلب کند. محصولی با صفحه نمایش بزرگ و خمیده که می‌تواند برای خیلی‌ها هیجان‌انگیز باشد. از طرف دیگر هم آیفون 6s پلاس یک محصول دوست داشتنی است. گوشی بزرگی که قابلیت‌های جالب توجهی دارد و قطعا بسیاری از کاربران دوست دارند آن را خریداری کنند.
در این مطلب به مقایسه این دو گوشی محبوب پرداخته‌ایم تا با تفاوت‌های آن‌ها آشنا شوید.

1- iphone 6s vs galaxy s6 edge plus 1
iPhone 6splus vs samsung galaxy s6 edge plus 2iPhone 6splus vs samsung galaxy s6 edge plus 3iPhone 6splus vs samsung galaxy s6 edge plus 4iPhone 6splus vs samsung galaxy s6 edge plus 5iPhone 6splus vs samsung galaxy s6 edge plus 6iPhone 6splus vs samsung galaxy s6 edge plus 7iPhone 6splus vs samsung galaxy s6 edge plus 8iPhone 6splus vs samsung galaxy s6 edge plus 9iPhone 6splus vs samsung galaxy s6 edge plus 10

 

منبع : http://mag.digikala.com

مجید نوردوست

 

مقایسه ویژگی های آیفون 6s پلاس با گلکسی S6 اج پلاس سامسونگ