رنگ رزگلد محبوب‌ترین رنگ در میان آیفون‌ها است

رزگلد ، محبوب‌ترین رنگ آیفون 6s

گفته می‌شود مدل رزگلد آیفون 6s حدود 40 درصد سفارش‌های این دستگاه را تشکیل می‌دهد.

اپل با عرضه‌ی آیفون 6s و 6s پلاس، رنگ جدید رزگلد را به مجموعه‌ی رنگ‌های این دستگاه‌ها اضافه کرد. براساس گزارش‌های «مینگ چی کو»، یکی از تحلیلگران KGI که گفته‌های‌اش درباره‌ی محصولات اپل معمولا درست است، رنگ رزگلد محبوب‌ترین رنگ در میان آیفون‌ها است و می‌توان گفت که 40 درصد سفارش‌های آیفون مربوط به این رنگ است. با توجه به این که چهار گزینه‌ی رنگ برای آیفون‌ها وجود دارد، این رقم واقعا زیاد است.

کو گفت که شرکت «فاکس‌کان» (Foxconn)، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده‌ای که با اپل قرارداد دارد و بیشتر محصولات اپل را تولید می‌کند، بیشترین سود را از محبوبیت رنگ رزگلد می‌برد. زیرا این شرکت تنها تامین‌کننده‌‌ی قاب است که می تواند با چنین حجمی تولید انبوه کند.

کو همچنین در زمینه‌ی میزان کل فروش اپل گفت که این شرکت بین 10 تا 13 میلیون دستگاه خواهد فروخت. اگر اپل به این رقم برسد انتظارات بالای وال استریت درست از آب درمی‌آید. اما به نظر کو این شرکت کمتر از 12 میلیون دستگاه خواهد فروخت.

اپل قبلا اعلام کرده بود که آیفون‌های 6s و 6s پلاس امسال رکورد جدیدی برای این شرکت ثبت خواهند کرد. سال گذشته 10 میلیون دستگاه از آیفون‌های 6 و 6 پلاس به فروش رفت.

تفاوت مهم امسال با سال گذشته این است که گوشی‌های آیفون از همان روز اولِ عرضه، در چین قابل دسترسی خواهد بود. این گوشی‌ها در کشور چین محبوبیت زیادی دارند و اپل با در نظر گرفتن این نکته چین را هم در شمار کشورهایی قرار داده که آیفون‌ از روز اول در آن عرضه می‌شود.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع : http://mag.digikala.com

زهرا غلامی