لوازم جانبی که اپل برای آیفون 6s و آیفون 6s پلاس تولید می‌کند

همراه با آیفون 6s و آیفون 6s پلاس چه لوازم جانبی‌هایی می‌توان خرید؟

شرکت اپل در زمان معرفی آیفون‌های جدید لوازم جانبی‌ مختلفی را هم برای آن‌ها عرضه می‌کند. بسیاری از کاربران سعی می‌کنند آن‌ها را خریداری کنند تا تجربه بهتری نسبت به محصولی که در اختیار دارند به‌دست بیاورند. محصولاتی که خود اپل به شکل رسمی برای آیفون 6s و آیفون 6s پلاس تولید می‌کند، از نظر ظاهری و زیبایی در سطح بسیار بالایی قرار دارند و به شکل بسیار خوبی با این محصولات هماهنگ هستند. با خرید این لوازم جانبی می‌توانید گوشی خود را بسیار متمایز کنید.

iphone-covers-6s

قاب‌های چرمی

یکی از اولین وسایلی که ممکن است به همراه آیفون 6s یا 6s پلاس خریداری کنید، قاب است. شرکت اپل به شکل رسمی قاب‌های چرمی برای این گوشی‌ها عرضه کرده که باعث می‌شوند گوشی ظاهر بسیار گران قیمتی پیدا کند. این قاب چرمی به شکل خوبی با آیفون‌های جدید هماهنگ می‌شود و لبه‌های گرد ‌آن‌ها را دربر می‌گیرد. شرکت اپل این قاب را برای هر دو آیفون جدیدش در رنگ‌های مختلف راهی بازار کرده است. این قاب‌های چرمی به خوبی از گوشی و دوربین آن محافظت می‌کنند. قاب چرمی مخصوص آیفون‌های جدید در رنگ‌های سرمه‌ای، قهوه‌ای کم رنگ، قهوه‌ای پر رنگ، سیاه و خاکی (Rose Gray) عرضه شده است.

iphone6s-6splus-cover-1

قاب‌های سیلیکونی
قاب‌های سیلیکونی برای محافظت از بدنه آیفون‌های 6s و 6s پلاس طراحی شده‌اند که باعث می‌شوند کاربران حس نازک بودن گوشی را همچنان احساس کنند. با این قاب دوربین این گوشی‌ها هم محافظت می‌شود. با استفاده از کاورها می‌توانید گوشی خود را به زیباترین حالت ممکن در بیاورید. این کاورها در رنگ‌های سفید، خاکستری پررنگ، خاکستری کم‌رنگ، کرم، آبی، فیروزه‌ای، سورمه‌ای، بنفش کم‌رنگ، صورتی، قرمز و نارنجی تولید شده‌اند.

iphone6s-6splus-cover-2

داک لایتنینگ
می‌توانید آیفون 6s یا 6s پلاس خود را روی این داک قرار دهید و آن را شارژ کنید. حتی این قابلیت وجود دارد که با داک لایتنینگ گوشی را با محصولات دیگر همگام‌سازی کرد. اگر برای آیفون خود یکی از قاب‌های رسمی اپل را خریداری کرده‌اید، گوشی را با همان قاب هم می‌توانید روی داک قرار دهید. حتی می‌توانید بدون جدا کردن گوشی از داک، قفل آیفون خود را به وسیله Touch ID باز کنید. داک لایتنینگ از پورت صدا هم بهره می‌برد و می‌توان به آن هدست یا بلندگو متصل کرد تا درحالی که گوشی شارژ می‌شود، به موسیقی گوش داد. این داک هم در رنگ‌های نقره‌ای، طلایی، خاکستری و رزگلد عرضه شده است.

iphone6s-6splus-dock-1

هدست Beats
شرکت اپل با خرید Beats هدست‌های این شرکت را به شکل خاصی برای محصولات خودش هم عرضه کرده است. یکی از این هدست‌ها Studio Over-Ear نام دارد.

iphone6s-6splus-Beats-Studio-Over-Ear-Headphones

بلندگوی Beats Pill 2.0
اگر می‌خواهید برای آیفون 6s و 6s پلاس خود یک بلندگوی سیار داشته باشید می‌توانید Beats Pill 2 را خریداری کنید که به شکل خاص برای این گوشی‌ها طراحی شده است.

iphone6s-6splus-speaker

هدفون Beats
اگر نمی‌خواهید از هدفون‌های اصلی آیفون استفاده کنید، می‌توانید هدفون In-Ear شرکت Beats را خریداری کنید.

powerbeats_large

هدفون اصلی اپل
اگر هدفونی که روی گوشی قرار دارد خراب شد، می‌توانید آن را به صورت جداگانه خریداری کنید. این هدفون دارای میکروفن و کنترل صدا است.

iphone6s-6splus-headphonesbeats-1

دوشاخه
دوشاخه مخصوص اپل برای شارژ آیفون‌های جدید را هم می‌توان به شکل جداگانه خریداری کرد.

iphone6s-6splus-cha

منبع : http://mag.digikala.com/

مجید نوردوست